Dipòsit Digital de Documents de la UAB 42 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
5 p, 106.9 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos didàctics per a aquesta etapa. [...]
Presentation: The aim of this subject is to show the importance of music education in early childhood while giving adequate resources and models. Although emphasising the didactic training, the musical and cultural training of the students will be taken into account as a foundation of a good teacher's training. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
12.
7 p, 118.2 KB Treball de final de grau [102018] / Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca de nivell bàsic o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació i en la franja d'edat pròpia del GEI. [...]
The Final Degree Project (FYP) is a project aimed at developing basic research or innovation that is developed in the professional field of the degree. In any case, the TFG must have all the sections of a research project and must serve to emerge the skills and knowledge associated with the degree that the student has taken. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) debe que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación básica o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación y la franja de edad propia del GEI. [...]

2021-22
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
13.
6 p, 111.1 KB Metodologia de la Recerca en Ciències de la Música i Aplicació Interpretativa de la Recerca [42203] / Ballester i Gibert, Jordi ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Ayats Abeyà, Jaume 1960- ; Rifé i Santaló, Jordi ; Casals Ibañez, Albert ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1) Demostrar el coneixement i la comprensió a un nivell avançat els fonaments teoricopràctics i les aplicacions metodològiques de la investigació en musicologia, en educació i en interpretació musicals. [...]
This module aims to introduce students to research in music. The objectives are: 1- To show a solid knowledge of methods and techniques of research. 2- To know the main problems related to research in music. [...]
1) Demostrar el conocimiento y la comprensión a un nivel avanzado los fundamentos teórico-prácticos y las aplicaciones metodológicas de la investigación en musicología, en educación y en interpretación musicales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1382]
3 documents
14.
11 p, 815.5 KB Tomando medidas : construcción de un instrumento de análisis para el estudio de la interacción en la realización de un juego de falda / Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Este artículo aborda la construcción de un instrumento para el análisis de la interacción adulto-niño en un juego de falda del repertorio tradicional de la Comunidad Autónoma de Cataluña. La investigación marco, inserta dentro de un proyecto de Formación del Profesorado e Innovación, pretende estudiar a partir de dos perspectivas de análisis las situaciones musicales que se desarrollan en la vida cotidiana de un grupo de niños y niñas de dos años de edad. [...]
This article discusses the construction of an instrument for the analysis of the adult-child interaction during lap games coming from the traditional repertoire of the Autonomous Community of Catalonia. [...]

2013 - 10.12967/RIEM-2013-1-p003-013
Revista internacional de educación musical, Núm. 1 (2013) , p. 4-13  
15.
12 p, 280.7 KB El juego musical infantil : indicios de un vacío en la literatura académica / Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El juego es un elemento clave para el desarrollo humano especialmente en la etapa infantil por lo que es necesario que ocupe un lugar destacado también en la educación formal. El presente estudio viene motivado por la necesidad de construir un marco teórico de referencia destinado a maestros desde el área de música. [...]
Play is a key part of human development, especially in the infant stage, so it should also occupy a prominent place in formal education. This study is motivated by the need to build a theoretical reference framework for teachers from the standpoint of music. [...]

2019
Revista electrónica de LEEME, Núm. 37 (2019) , p. 51-62  
16.
21 p, 1.1 MB Posant en joc la pulsació, la sincronia i el tipus de final : el cas del Salta Miralta / Rodríguez, Sergi ; Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Aquest article aborda l'estudi de la pulsació, la sincronia i el tipus de final en la realització d'un joc de falda tant en la díade adult-infant com en la realització grupal. Partint d'una recerca prèvia, es pren també el Salta Miralta com a joc de falda objecte d'estudi i s'analitzen les dades provinents de la interacció de tres infants d'un grup de 2-3 anys d'escola bressol. [...]
Este artículo aborda el estudio de la pulsación, la sincronía y el tipo de final en la realiza- ción de un juego de falda tanto en la díada adulto - niño/a como en la realización grupal. Partiendo de un estudio previo, se toma también el Salta Miralta como juego de falda objeto de estudio y se analizan los datos provenientes de la interacción de tres niños de un grupo de 2 - 3 años de escue- la infantil. [...]
Cet article aborde l'étude de la pulsation, de la synchronie et du type de final dans la réalisation d'un jeu d'éveil, non seulement dans les interactions adulte-enfant, mais aussi grou- pales. À partir d'une recherche préliminaire, nous avons également retenu le jeu d'éveil Salta Miralta comme objet d'étude et nous analysons les données résultant de l'interaction de trois enfants d'un groupe de 2-3 ans d'un jardin d'enfants. [...]
This article approaches the study of beat, synchronization and type of ending in a lap game, played as an adult-child twosome or in a group. Building upon previous research, a study is made of the lap game Salta Miralta and an analysis conducted of the interaction of three children from a nursery-school group of children of 2 and 3 years old. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.53.13
Temps d'educació, Núm. 53 (2017) , p. 203-223  
17.
7 p, 117.6 KB Didàctica de la Música [40825] / Viladot Vallverdu, Laia ; Casals Ibañez, Albert ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar al llarg del cilce vital (sobretot en relació a l'educació reglada), així com l'aportació de models i recursos per a les diferents etapes educatives i contextos formals d'aprenentatge. [...]
. Apropiarse de diferentes teorías y concepciones del aprendizaje como herramienta para el análisis y reflexión de la propia ta · Comprender los procesos comunicativos que hacen posible enseñar y aprender. [...]

2020-21
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
18.
5 p, 106.0 KB Didàctica de la Música en l'Etapa d'Educació Infantil I [104075] / Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització L'assignatura mostrarà el destacat paper que la música hauria de desenvolupar en l'etapa d'educació infantil, així com l'aportació de models i recursos didàctics per a aquesta etapa. [...]
Contextualitzación La asignatura mostrará el destacado paper que la música tendría que tener en la etapa de educación infantil, así cómo la aportación de modelos y recursos para esta etapa. La asignatura, a pesar de poner el acento en la formación didáctica, contempla también la formación musical y cultural de los estudiantes como base necesaria para la práctica docente de calidad. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
19.
6 p, 110.0 KB Pràcticum II [102021] / Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Les pràctiques de segon (Practicum II) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 0-3 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. El contingut d'aquestes pràctiques se centra en el coneixement de l'escola bressol i la intervenció docent a l'aula. [...]
Las prácticas de segundo (Practicum II) están pensadas para que el alumnado adquiera una visión general del ciclo 0-3 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
20.
6 p, 110.5 KB Pràcticum III [102020] / Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Contextualització: Les pràctiques de tercer (Practicum III) estan pensades perquè l'alumnat adquireixi una visió general del cicle 3-6 d'Educació Infantil i dels processos educatius que tenen lloc en el mateix. [...]
contextualización: Las prácticas de tercero (Practicum III) están pensadas para que los alumnos adquieran una visión general del ciclo 3-6 de Educación Infantil y de los procesos educativos que tienen lugar en el mismo. [...]

2020-21
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 42 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
15 Perez, J.
1 Perez, Jennifer M.
2 Perez, Jesus
2 Perez, Jesús
1 Perez, Jorge Alonso
1 Perez, José Miguel
15 Peréz, J.
15 Pérez, J.
1 Pérez, J.I.
1 Pérez, J.L.
3 Pérez, J.M.Á.
3 Pérez, J.M.á.
1 Pérez, J.S.
3 Pérez, Javier
3 Pérez, Javier
1 Pérez, Javier J.
1 Pérez, Javiera
2 Pérez, Jennifer
2 Pérez, Jesús
1 Pérez, Jesús A.
1 Pérez, Jesús M.
1 Pérez, Joaquín
2 Pérez, Jocelyn G.
1 Pérez, Jorge
3 Pérez, Jose Luis
2 Pérez, Josefa
1 Pérez, Josefa L.
2 Pérez, Joselín
1 Pérez, Josep M.
1 Pérez, Joseph
1 Pérez, José
5 Pérez, José Ignacio
1 Pérez, José L.,
3 Pérez, José Luis
1 Pérez, José M.
3 Pérez, José luis
2 Pérez, Juan Manuel
2 Pérez, Juan Manuel
2 Pérez, Judith
5 Pérez, Julio
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.