Dipòsit Digital de Documents de la UAB 154 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
1.3 MB Introducció al Pensament Clàssic I (Grècia) [21405] / Pagès Cebrian, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Filologia Clàssica [500]  
12.
18 p, 4.8 MB Hate Speech, Emotions, and Gender Identities : A Study of Social Narratives on Twitter with Trainee Teachers / Ortega-Sánchez, Delfín (Universal Scientific Education and Research Network (USERN). Integrated Science Association (ISA)) ; Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Ibáñez Quintana, Jaime (Universidad de Burgos. Departamento de Didácticas Específicas) ; de la Cal, Esther Sanz (Universidad de Burgos. Departamento de Didácticas Específicas) ; de la Fuente-Anuncibay, Raquel (Universidad de Burgos. Departamento de Ciencias de la Educación)
The objective of this study is, on the one hand, to analyse emotional responses to the construction of hate speech relating to gender identity on Twitter. On the other hand, the objective is to evaluate the capabilities of trainee primary education teachers at constructing alternative counter-narratives to this socially alive issue, surrounding the approval of the Ley de Identidad de Género [Gender Identity Law] in Chile, in 2018. [...]
2021 - 10.3390/ijerph18084055
International journal of environmental research and public health, Vol. 18 (april 2021)  
13.
6 p, 112.4 KB La Recerca en l'Àmbit de l'Educació per a una Ciutadania Democràtica [43226] / González-Valencia, Gustavo A ; Oller Freixa, Montserrat ; Pagès, Joan ; González-Monfort, Neus ; Gil Carmona, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Establir les bases per a la recerca sobre l'educació per a la ciutadania, l'educació política, l'estudi dels drets de segona generació, visibilitzar el sexisme i i les desigualtats. . . - Analitzar les investigacions sobre l'ensenyament i l'estudi del patrimoni a partir de recursos digitals. [...]
- Establishing the basis for citizenship education research, political education, the study of second generation rights, visibilisation of sexism and inequalities. . . - Analyzing research on teaching and the study of heritage from digital resources. [...]
- Establecer las bases para la investigación sobre la educación para la ciudadanía, la educación política, el estudio de los derechos de segunda generación, visibilizar el sexismo y las desigualdades. [...]

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
14.
4 p, 100.4 KB Literatura Antiga (Grega) [104227] / Pagès Cebrian, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'objectiu principal d'aquesta matèria és el desenvolupament de les competències i els resultats d'aprenentatge descrits en l'apartat corresponent. D'altra banda, s'aborda el coneixement dels autors més representatius de la cultura literària grega postclàssica.
The main objective of this subject is the development of the competences and learning outcomes described in the correspondi On the other hand, it addresses the knowledge of the most representative authors of p.
El objetivo principal de esta materia es el desarrollo de las competencias y los resultados de aprendizaje descritos en el apart Por otra parte, se aborda el conocimiento de los autores más representativos de la cu.

2021-22
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
3 documents
15.
5 p, 107.4 KB Mitologia i Religió [104214] / Pagès Cebrian, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
La mitologia i la religió estan vinculades en les societats antigues d'una manera tan estreta que sovint és difícil destriar allò "religiós" d'allò "profà". La vida era mite i religió i les creences i ritus penetraven tots els àmbits de la vida privada i pública dels pobles antics. [...]
Mythology and religion are so closely linked in ancient societies that it is often difficult to distinguish the "religious" from the "pr In Greek (and Latin) literary texts, then, myth, worship, and rites are ubiquitous, to suc We propose two general objectives: 1. [...]
La mitología y la religión están vinculadas en las sociedades antiguas de una manera tan estrecha que a menudo es difícil sep En los textos literarios griegos (y latinos), pues, el mito, el culto y los ritos son omnipre Nos proponemos dos objetivos generales: 1. [...]

2021-22
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
3 documents
16.
6 p, 112.2 KB Textos Narratius Grecs [104196] / Capella Soler, Margalida ; Arriaza Cardenas, Ariadna ; Pagès Cebrian, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquesta assignatura es concep com una assignatura de formació bàsica. Forma una unitat temàtica i metodològica amb l'assignatura "Elements de llengua grega" del primer semestre. Els seus continguts cerquen oferir un aprofundiment en l'estudi de la Llengua grega clàssica amb l'objectiu final que l'estudiant conegui les estructures morfosintàctiques i el lèxic grec necessari per poder llegir i interpretar textos grecs, en prosa àtica o koiné, de nivell mig. [...]
This subject is conceived as a basic training course. Form a thematic and methodological unit with the subject "Elements of Greek language" of the first semester. Their contents seek to offer a deeper understanding of the study of the classical Greek language with the ultimate goal of knowing the morphosyntactic structures and the Greek lexicon necessary to be able to read and interpret Greek texts, in prose atica or Koiné, of level half The achievement of this ultimate goal is based on three fundamental learning axes: 1st Knowledge of the basic grammar of the classical Greek in the dialectal variants of the Attic and Koiné. [...]
Esta asignatura se concibe como una asignatura de formación básica. Forma una unidad temática y metodológica con la asignatura "Elementos de lengua griega" del primer semestre. Sus contenidos buscan ofrecer una profundización en el estudio de la Lengua griega clásica con el objetivo final que el estudiante conozca las estructuras morfosintácticas y el léxico griego necesario para poder leer e interpretar textos griegos, en prosa ática o koiné, de nivel medio. [...]

2021-22
Grau en Ciències de l'Antiguitat [1389]
3 documents
17.
6 p, 756.2 KB Los problemas contemporáneos en la enseñanza de las Ciencias Sociales : representaciones de los y las estudiantes de Magisterio de nuevo ingreso / Ortega-Sánchez, Delfín (University of Burgos. Department of Specific Didactics) ; Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) 2018 (Docs ; 1)
Què està passant al món? Què estem ensenyant?, 2018, p. 119-129  
18.
5 p, 738.4 KB La justicia social frente a la ausencia de las mujeres en la enseñanza de la historia y las cienci- as sociales / Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Marolla Gajardo, Jesús Patricio
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) 2018 (Docs ; 1)
Què està passant al món? Què estem ensenyant?, 2018, p. 309-316  
19.
6 p, 979.8 KB Quines són les aspiracions socioprofessionals i els projectes de vida dels nois i noies en un context de crisi econòmica? / Olmos Vila, Rafa ; Pagès, Joan, (Pagès Blanch) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials) 2018 (Docs ; 1)
Què està passant al món? Què estem ensenyant?, 2018, p. 325-334  
20.
25 p, 481.7 KB Lliçó magistral, Joan Pagès i Blanch : els reptes de l'ensenyament de les ciències socials, la geografia i la història. Quin professorat, quina ciutadania, quin futur? / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : GREDICS (Grup de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials), 2019 (Docs ; 2)
Quin professorat, quina ciutadania, quin futur?, 2019, p. 11-35  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 154 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
68 PAGÈS, Joan
1 Pagès, J..
68 Pagès, Joan
68 Pagès, Joan
36 Pagès, Joan,
1 Pagès, Jordi
2 Pagès, Jérôme
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.