Dipòsit Digital de Documents de la UAB 88 registres trobats  inicianterior66 - 75següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
66.
9 p, 936.0 KB Indagació basada en la modelització : un marc per al treball pràctic / Simarro Rodríguez, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Malgrat la rellevància que la recerca en didàctica de les ciències sembla donar a l'ensenyament de les ciències basat en la indagació, molts autors afirmen que aquest ti-pus de pràctica educativa no ha arribat a uns nivells de qualitat acceptable en la seva im-plementació a l'aula. [...]
Despite the importance that research in science education seems to give to inquiry-based science education, many authors claim that this type of educational practice has not reached acceptable levels of quality in its classroom implementation. [...]

2013 - 10.5565/rev/ciencies.92
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 25 (Juny 2013) , p. 35-43  
67.
7 p, 381.0 KB Opinió del professorat sobre la utilització de l'aula digital a les classes de Ciències de secundària. Projecte ADIGIC / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
L'article descriu l'opinió del professorat de ciències de secundària sobre la implementació del projecte EduCAT2. 0 així com les potencialitats i limitacions que comporta l'ús de noves tecnologies a l'aula. [...]
2013 - 10.5565/rev/ciencies.101
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 35-41  
68.
7 p, 632.5 KB Seqüència d'ensenyament-aprenentatge per a l'estudi de la interacció llum-matèria a secundària / Rios Font, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Aquest article descriu una seqüència d'ensenyament-aprenentatge per a l'estudi de la in-teracció de la llum infraroja (IR) amb la matèria utilitzant diferents eines TIC. Es tracta d'una sessió contextualitzada al voltant de l'efecte d'hivernacle, plantejada per explorar els fonaments de la interacció entre la matèria i la radiació electromagnètica, que permet també introduir diversos conceptes relacionats amb l'espectroscòpia IR.
2013 - 10.5565/rev/ciencies.96
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 24 (Març 2013) , p. 2-8  
69.
80 p, 1.9 MB Aprenentatge de la física a través d'hipermèdia / López Simó, Víctor ; Pintó Casulleras, Roser (Roser), tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2010  
70.
5 p, 268.3 KB Per què les imatges científiques poden ser problemàtiques per a l'ensenyament de les ciències?. L'exemple de l'estructura, el color i la forma d'una imatge científica / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Aquest article tracta algunes de les dificultats que els estudiants poden trobar-se en la lectura d'imatges científiques. L'article analitza breument tres imatges molt corrents (un espectre electromagnètic, una òrbita terrestre i una representació molecular d'un sòlid) i a cadascuna d'aquestes imatges s'identifica un element problemàtic: un element visual que pot fomentar interpretacions i comprensions incorrectes.
2011
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 20 (Desembre 2011) , p. 22-26  
71.
5 p, 207.5 KB Relaciones entre simulaciones y modelos : análisis de simulaciones científicas didácticas / Gutiérrez Goncet, Rufina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5  
72.
7 p, 1.6 MB Hermenéutica del deseo y género sexual / Pinto, Raffaele (Universitat de Barcelona)
1998
Lectora : revista de dones i textualitat, Núm. 4 (1998) , p. 59-72  
73.
4 p, 515.7 KB Relaciones conceptuales en el uso de MBL para el estudio del movimiento / Sáez, Marcel·la (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; García, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4  
74.
7 p, 391.9 KB Cómo y de qué hablamos los docentes cuando diseñamos unidades didácticas cooperativamente : estudio etnográfico del trabajo en grupo de profesores de Ciencias de secundaria mediante análisis discursivo / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pintó Casulleras, Roser (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pintó Casulleras, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7  
75.
14 p, 150.0 KB Los marcos de acción colectiva compartidos que legitiman las luchas contra la precariedad laboral de una red de activismo autónoma / Pinto Mascareño, Raquel Mercedes
En este trabajo revisamos los enfoques Clásicos y las teorías de la Movilización de Recursos, de los Nuevos Movimientos Sociales y la actual perspectiva Socioconstruccionista de los 'marcos de acción colectiva'. [...]
This work reviewed the Classics approaches and the theories of the mobilization of resources, of New Social Movements and the current Socioconstruccionista perspective of the 'frames of collective action'. [...]

2010 - 10.5565/rev/athenead/v0n18.697
Athenea digital : revista de pensamiento e investigación social, Núm. 18 (juliol 2010) , p. 143-156  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 88 registres trobats   inicianterior66 - 75següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
4 Pinto, R.
1 Pinto, Rafael
8 Pinto, Raffaele
1 Pinto, Ramiro
1 Pinto, Ricardo
6 Pinto, Rosa
6 Pintó, Rosa
1 Pintó, Rosa M
1 Pintó, Rosa M.
15 Pintó, Roser
15 Pintó, Roser
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.