Dipòsit Digital de Documents de la UAB 6 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
6 p, 87.8 KB Partículas de la materia. ¿Cómo pueden identificar las moléculas los alumnos de secundaria? / Moltó, María Ángeles (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Hernández, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pintó, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona)
En una propuesta diseñada por las autoras -una vez reconocida la necesidad de distinguir los diferentes tipos de partículas submicroscópicas constituyentes de la materia, para poder explicar, a partir del modelo cinético-corpuscular, diversos fenómenos relacionados con la materia- se propone a los estudiantes una definición operacional de molécula, que la relaciona con propiedades del mundo macroscópico y del mundo submicroscópico. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 2021-2026  
2.
5 p, 34.6 KB Recerca sobre Educació Ambiental i del Consum en un Món Globalitzat i Complex [43223] / Pintó Casulleras, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació en educació ambiental i educació del consum constitueix una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials. El mòdul pren com a punt de partida la investigació en educació ambiental, educació del consum i educació econòmica, com diverses maneres d'abordar, des de l'educació, les relacions entre les persones i el medi i entre les pròpies persones. [...]
2015-16
Recerca en Educació [1169]
2 documents
3.
5 p, 35.1 KB El Context en la Recerca en l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43220] / Pintó Casulleras, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica. Tenint en compte els aprenentatges dels mòduls anteriors, s'aprofundirà en l'estudi de les situacions d'aula a l'hora de dissenyar activitats de treball pràctic, de comunicar-se oralment o mitjançant eines digitals i d'avaluar el progrés de l'alumnat S'abordaran les següents temàtiques: Resolució de problemes i treball experimental o indagació en educació científica i matemàtica. [...]
2015-16
Recerca en Educació [1169]  
4.
429 p, 7.1 MB Les dificultats dels estudiants de secundària en la lectura d'imatges científiques representades en simulacions de física / López Simó, Víctor ; Pintó Casulleras, Roser, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
En aquesta tesi doctoral hem investigat com els estudiants llegeixen i interpreten les representacions visuals que apareixen en dues simulacions educatives de física. Una d'aquestes simulacions pretén explicar als estudiants d'ESO què succeeix a nivell microscòpic quan es freguen dos objectes i les superfícies d'aquests objectes s'escalfen. [...]
En esta tesis doctoral hemos investigado cómo los estudiantes leen e interpretan las representaciones visuales que aparecen en dos simulaciones educativas de física. Una de estas simulaciones pretende explicar a los estudiantes de ESO qué sucede a nivel microscópico cuando se frotan dos objetos y las superficies de estos objetos se calientan. [...]
In this thesis we have investigated how students read and interpret visual representations displayed in two educational physics simulations. One simulation aims to explain to secondary school students the friction process between two materials and its heating at the microscopic level. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2014  
5.
5 p, 111.6 KB El Context en la Recerca en l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43220] / Pintó Casulleras, Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica. Tenint en compte els aprenentatges dels mòduls anteriors, s'aprofundirà en l'estudi de les situacions d'aula a l'hora de dissenyar activitats de treball pràctic, de comunicar-se oralment o mitjançant eines digitals i d'avaluar el progrés de l'alumnat S'abordaran les següents temàtiques: Resolució de problemes i treball experimental o indagació en educació científica i matemàtica. [...]
2014-15
Recerca en Educació [1169]  
6.
7 p, 391.9 KB Cómo y de qué hablamos los docentes cuando diseñamos unidades didácticas cooperativamente : estudio etnográfico del trabajo en grupo de profesores de Ciencias de secundaria mediante análisis discursivo / Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Pintó, R. (Roser) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals) ; Pintó, Roser (Universitat Autonòma de Barcelona)
2005
Enseñanza de las Ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7  

Vegeu també: autors amb noms similars
8 Pinto, Raffaele
1 Pinto, Ramiro
2 Pinto, Rosa
53 Pintó, R.
1 Pintó, R. (Roser) ,
5 Pintó, R. (Roser),
4 Pintó, R.,
2 Pintó, Rosa
1 Pintó, Rosa M.
13 Pintó, Roser
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.