Dipòsit Digital de Documents de la UAB 1 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
112 p, 1.8 MB Neuromarketing y el futuro de las investigaciones de mercado / Potapov Rafael, Oleg ; Bernadas Suñé, Dolors, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball tracta sobre el neuromarketing en el seu context real en el mercat. Es tracta d'una nova eina d'investigació de mercats que compta amb un gran potencial per substituir els mètodes d'investigació convencionals, i aquest document tracta de comprovar si això és possible actualment. [...]
El presente trabajo trata sobre el neuromarketing en su contexto real en el mercado. Se trata de una nueva herramienta de investigación de mercados que cuenta con un gran potencial para sustituir los métodos de investigación convencionales, y este documento trata de comprobar si esto es posible actualmente. [...]
This work is about the neuromarketing in the actual market context. This is a new market research tool that has great potential to replace conventional methods of research, and this document tries to verify if this is currently possible. [...]

2014
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.