No s'ha trobat cap coincidència exacta per Prado, Emili,, però canviant-lo per Prado Emili ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 115 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.03 segons. 
1.
75 p, 2.0 MB Usos de contenidos audiovisuales con fines terapéuticos en hospitales de Barcelona / Ibáñez Monforte, Raquel ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present recerca sorgeix de l'interès en el potencial terapèutic dels continguts i relats audiovisuals en pacients diagnosticats d'alguna malaltia física. El marc teòric es basa en les teories sobre potencial terapèutic de la narració. [...]
La presente investigación surge del interés en el potencial terapéutico de los contenidos y relatos audiovisuales en pacientes diagnosticados de alguna enfermedad física. El marco teórico se basa en las teorías sobre potencial terapéutico de la narración. [...]
This research stems from an interest in the therapeutic potential of audiovisual content and stories in patients diagnosed with physical illnesses. The theoretical framework is based on theories regarding the therapeutic potential of storytelling and narratives. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
10.4 MB Análisis del fenómeno de la desinformación en YouTube : Volumen, visibilidad y elección en los resultados de búsqueda / Padilla Molina, Adrián ; Coromina, Òscar, dir. ; Prado, Emili, dir.
La desinformació és un fenomen global que pot arribar a amenaçar el normal desenvolupament de les dinàmiques socials més bàsiques. Durant la darrera dècada s'ha observat l'ús instrumental i organitzat de notícies falses per tal de consolidar certes narratives en l'opinió pública, obtenir beneficis econòmics o rèdits electorals. [...]
La desinformación es un fenómeno global que puede llegar a amenazar el normal desarrollo de las dinámicas sociales más básicas. Durante la última década se ha observado el uso instrumental y organizado de noticias falsas con el objetivo de consolidar ciertas narrativas en la opinión pública, obtener beneficios económicos o réditos electorales. [...]
Misinformation is a global phenomenon that can threaten the normal development of the most basic social dynamics. During the last decade, the instrumental and organized use of fake news has had the goal of consolidating certain narratives distorting public opinion, obtaining economic benefits or electoral gains. [...]

2022  
3.
213 p, 9.2 MB Glocalization, Neoliberalism and Reality Television:Social Media as the Second Screen of Reality Talent Competition Programs in China and Spain / Qing, Shenglan ; Prado, Emili, dir.
Com a projecte politicoeconòmic, el neoliberalisme es va localitzar a la Xina i Espanya durant el mateix període a finals de la dècada de 1970; Com a forma de contingut televisiu, la telerrealitat va guanyar popularitat a la Xina i a Espanya a la dècada de 2000 amb el flux global de formats de telerrealitat. [...]
Como proyecto político-económico, el neoliberalismo se localizó en China y España durante el mismo período a fines de la década de 1970; Como forma de contenido televisivo, la telerrealidad ganó popularidad en China y España en la década de 2000 con el flujo global de formatos de telerrealidad. [...]
As a political-economic project, neoliberalism was localized in China and Spain during the same period at the end of the 1970s; as a form of television content, reality television gained popularity in China and Spain in the 2000s with the global flow of reality television formats. [...]

2022  
4.
483 p, 19.8 MB Domini .cat, un TLD (Top Level Domain) entre l'originalitat i l'excepcionalitat / Gras Alcoverro, Joan Francesc ; Prado, Emili, dir. ; Monclús Blanco, Belén, dir.
A mitjan anys 90 del segle XX amb la popularització de la WWW (World Wide Web), un grup incipient d'internautes catalanoparlants, es van preguntar com aconseguir un domini de primer nivell TLD (Top Level Domain) que els representés. [...]
A mediados de los años 90 del siglo XX con la popularización de la WWW (World Wide Web), un grupo incipiente de internautas catalanohablantes, se preguntaron cómo conseguir un dominio de primer nivel TLD (Top Level Domain) que los representara. [...]
In the mid '90s of the 20th century, the popularization of the World Wide Web (WWW) led an emerging group of Catalan-speaking Internet users to ponder the possibility of getting a top-level domain (TLD) that could represent them. [...]

2021  
5.
4 p, 101.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 104.0 KB Estudis d'Audiència, Tests de Productes i Analítica Web [42434] / Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul aprofundeix en els coneixements de les tècniques dels estudis d'audiència, el testeig de productes i l'analítica web i digital, per a la seva aplicació a la creació y gestió de productes audiovisuals i publicitaris.
This module delves into the knowledge of the techniques of the audience research, testing of products and web analytics for its implementation in the creation and management of audio-visual and advertising products.
Este módulo profundiza en el conocimiento de las técnicas de estudios de audiencias, testeo de productos y analítica web para su aplicación en la creación y gestión de productos audiovisuales y publicitarios.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
5 p, 106.3 KB Estratègies de Recerca i Estudis sobre el Mercat [42433] / García-Muñoz, Núria ; Prado Pico, Emili ; Ramajo Hernández, Nati ; Monclus Blanco, Belen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul pretén dotar del coneixement específic de caràcter metodològic aplicat a la investigació de continguts audiovisuals i publicitaris, oferint les bases del treball científic i dels estudis de mercat. [...]
This module aims to provide specific methodological knowledge applied to audiovisual and advertising content research, offering the basis of scientific and market research. Learning with this module focuses on quantitative, qualitative and experimental research methods and techniques.
Este módulo pretende dotar del conocimiento específico de carácter metodológico aplicado a la investigación de contenidos audiovisuales y publicitarios, ofreciendo las bases del trabajo científico y de los estudios de mercado. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
8.
3 p, 101.3 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
This module attends to provide the particular tools for the approach of a scientific research project, to define its aims, to identify the appropriate methods and resources to cover them and to establish a work plan.
En este módulo se trabajan las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
21 p, 735.2 KB Advertisements and engagement strategies on a cross-media television event : a case study of Tmall Gala / Qing, Shenglan ; Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona)
Tmall Gala is a television event co-produced by Chinese internet company Alibaba and traditional television broadcasters to count-down for an emerging shopping festival: Double Eleven Shopping Festival. [...]
2020
Observatorio (OBS*), Vol. 14 Núm. 2 (2020) , p. 137-157  
10.
3 p, 101.4 KB Iniciació a la Recerca [42437] / Delgado, Matilde ; Prado Pico, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest módul es treballen les eines concretes per al plantejament d'un projecte de recerca científica, delimitar els seus objectius, identificar els mètodes i fonts apropiades per a cubrir-los i establir un pla de treball.
This module attends to provide the particular tools for the approach of a scientific research project, to define its aims, to identify the appropriate methods and resources to cover them and to establish a work plan.
En este módulo se trabajan las herramientas concretas para el planteamiento de un proyecto de investigación científica, delimitar sus objetivos, identificar los métodos y fuentes apropiadas para cubrirlos y establecer el plan de trabajo.

2021-22
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 115 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
77 Prado, Emili
77 Prado, Emili
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.