Dipòsit Digital de Documents de la UAB 723 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
11.
40 p, 1.9 MB Filologia i lingüística : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Ribas Bisbal, Montserrat (Universitat Pompeu Fabra) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coordinador (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coordinador (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coordinador (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de la filologia i la lingüística. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
12.
38 p, 2.1 MB Ciències de la computació : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Moreda Pozo, Paloma (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coordinador (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coordinador (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coordinador (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora introdueix la inclusió de la perspectiva de gènere en l'àrea de Tecnologies de la Informació i la Comunicació (o tecnologies TIC). Aquest és un àmbit de les anomenades titulacions STEM (Ciències, Tecnologies, Enginyeria i Matemàtiques), caracteritzat per la poca presència de dones estudiants i professionals. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
13.
52 p, 2.0 MB Educació i pedagogia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Rifà Valls, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coordinador (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coordinador (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coordinador (Universitat Pompeu Fabra)
L'autora recull en aquesta guia un ampli ventall de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere en la docència de l'educació i de la pedagogia. A través de la docència oferim a l'alumnat una sèrie de coneixements per entendre el món i les relacions socials, proporcionem fonts de referència i autoritat acadèmica així com perseguim posar en pràctica la participació i l'esperit crític. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
14.
72 p, 1.5 MB Dret i criminologia : guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere / Torres Díaz, Ma. Concepción (Universitat d'Alacant) ; Cabruja i Ubach, Teresa, coordinador (Universitat de Girona) ; Rodríguez Jaume, M. José, coordinador (Universitat d'Alacant) ; Verge Mestre, Tània, coordinador (Universitat Pompeu Fabra)
En aquesta guia s'arrepleguen recomanacions per a la incorporació de la perspectiva de gènere en els graus en Dret (i els drets) i Criminologia i, per extensió, en la docència en ciències jurídiques. [...]
Xarxa Vives d'Universitats 2018 (Guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere)  
15.
1 p, 604.0 KB Història de la Segona Llengua (Anglès) [23999] / Rodríguez Pla, M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Humanitats [78]  
16.
1 p, 597.7 KB Història de la Segona Llengua (Anglès) [23999] / Rodríguez Pla, M ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
2002-03
Llicenciat en Humanitats [78]  
17.
20 p, 310.2 KB Evaluar competencias en sostenibilidad en los grados y posgrados de educación : propuesta de un instrumento / Albareda Tiana, Silvia (Universitat Internacional de Catalunya. Facultat d'Educació) ; Azcárate Goded, Pilar (Universidad de Cádiz. Departamento de Didáctica) ; Muñoz Rodríguez, José Manuel (Universidad de Salamanca. Facultad de Educación) ; Valderrama Hernández, Rocio (Universidad de Sevilla. Facultad de Ciencias de la Educación) ; Ruiz Morales, Jorge (Universidad de Sevilla. Facultad de Ciencias de la Educación)
Este estudio presenta una revisión de competencias genéricas en sostenibilidad (CS) en Educación Superior y proporciona una compilación de estas CS mediante una rúbrica que sirve como instrumento para evaluar el nivel de adquisición de las CS de los estudiantes universitarios en el campo de la educación. [...]
This study presents a review on the generic competences in sustainability (CS) at higher education and provides a compilation of these CS through a rubric that serves as a tool to assess the level of CS acquisition among university students of teacher training. [...]

2019 - 10.5565/rev/ensciencias.2670
Enseñanza de las ciencias, Vol. 37 Núm. 3 (2019) , p. 11-29 (Investigaciones Didácticas)  
18.
20 p, 603.4 KB El conde duque de Olivares ante la Guerra de los Treinta Años : ¿Una gran estrategia? / Rivero Rodríguez, Manuel (Universidad Autónoma de Madrid)
La tradición historiográfica anterior a 1914 interpretó la Guerra de los Treinta Años con una carga simbólica y emocional que hoy parece olvidada. Los historiadores anglosajones y germánicos, desde Schiller, confirieron al conflicto una fuerte carga emotiva; en su opinión, en dicho conflicto se puso en juego el futuro de la libertad. [...]
La tradició historiogràfica anterior a 1914 va interpretar la Guerra dels Trenta Anys amb unacàrrega simbòlica i emocional que avui sembla oblidada. Els historiadors anglosaxons i germànics,des de Schiller, van conferir al conflicte una forta càrrega emotiva; en llur opinió, enaquest conflicte s'hi posà en joc el futur de la llibertat. [...]
The Historiographic tradition before 1914 interpreted the Thirty Years War with a symbolic and emotional burden that today seems forgotten. Angloamerican and Germanic historians, from Schiller, gave the conflict a strong emotional charge, in their opinion, in this conflict the future of freedom was put at stake. [...]

2018 - 10.5565/rev/manuscrits.224
Manuscrits, Núm. 38 (2018) , p. 15-34 (Dossier)  
19.
The Lack of Mitochondrial Thioredoxin TRXo1 Affects In Vivo Alternative Oxidase Activity and Carbon Metabolism under Different Light Conditions / Flórez Sarasa, Igor (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Obata, Toshihiro (Max-Planck-Institut für molekulare Pflanzenphysiologie) ; Fernández del Saz, Néstor (Universitat de les Illes Balears) ; Reichheld, Jean-Philippe (Laboratoire Génome et Développement des Plantes) ; Meyer, Etienne H. (Max-Planck-Institut für molekulare Pflanzenphysiologie) ; Rodríguez Concepción, Manuel (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Ribas Carbó, Miquel (Universitat de les Illes Balears) ; Fernie, Alisdair R. (Max Planck Institute of Molecular Plant Physiology)
The alternative oxidase (AOX) constitutes a nonphosphorylating pathway of electron transport in the mitochondrial respiratory chain that provides flexibility to energy and carbon primary metabolism. Its activity is regulated in vitro by the mitochondrial thioredoxin (TRX) system which reduces conserved cysteines residues of AOX. [...]
2019 - 10.1093/pcp/pcz123
Plant & cell physiology, Vol. 60, issue 11 (Nov. 2019) , p. 2369–2381  
20.
Photoreceptor Activity Contributes to Contrasting Responses to Shade in Cardamine and Arabidopsis Seedlings / Molina-Contreras, Maria José (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Paulišić, Sandi (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Then, Christiane (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Moreno Romero, Jordi (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Pastor Andreu, Pedro (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Morelli, Luca (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Roig-Villanova, Irma (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Jenkins, Huw (University of Oxford) ; Hallab, Asis (Max Planck Institute) ; Gan, Xiangchao (Max Planck Institute) ; Gómez-Cadenas, Aurelio (Universitat Jaume I) ; Tsiantis, Miltos (Max Planck Institute) ; Rodríguez Concepción, Manuel (Centre de Recerca en Agrigenòmica) ; Martínez-García, Jaime F. (Centre de Recerca en Agrigenòmica)
Plants have evolved two major ways to deal with nearby vegetation or shade: avoidance and tolerance. Moreover, some plants respond to shade in different ways; for example, Arabidopsis thaliana undergoes an avoidance response to shade produced by vegetation, but its close relative Cardamine hirsuta tolerates shade. [...]
2019 - 10.1105/tpc.19.00275
The Plant Cell, Vol. 31 (Nov. 2019) , p. 2649–2663  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 723 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Rodriguez, Ma. Victoria
13 Rodriguez, Margarita
7 Rodriguez, Maria Jose
1 Rodriguez, Maria Pilar
1 Rodriguez, Maria Rita
1 Rodriguez, Maria San Martin
1 Rodriguez, Mariano
4 Rodriguez, Mariano L.
1 Rodriguez, María V.
1 Rodriguez, María V.
7 Rodriguez, Montserrat
4 Rodríguez, M.
1 Rodríguez, M. D.
1 Rodríguez, M. José
1 Rodríguez, M.I.
4 Rodríguez, M.J.
7 Rodríguez, Marc
1 Rodríguez, Marcelo
13 Rodríguez, Margarita
1 Rodríguez, Maria del Carmen
4 Rodríguez, Mariano L.
6 Rodríguez, María
1 Rodríguez, María Alejandra
1 Rodríguez, María C
1 Rodríguez, María E.
2 Rodríguez, María Jesús
1 Rodríguez, María Josefa
1 Rodríguez, María Josefa
7 Rodríguez, María José
2 Rodríguez, María Laura
1 Rodríguez, María Teresa
1 Rodríguez, María;
1 Rodríguez, Melissa
1 Rodríguez, Miguel A.
1 Rodríguez, Minerva
1 Rodríguez, Miquel
1 Rodríguez, Miren
1 Rodríguez, Miriam
2 Rodríguez, Montse
7 Rodríguez, Montserrat
1 Rodríguez, Mª C.
2 Rodríguez, Mª José
2 Rodríguez, Mª Rita
1 Rodríguez, Mª del Mar
1 Rodríguez, MºJosé
1 Rodríguez, Mónica
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.