No s'ha trobat cap coincidència exacta per Ribas, Teresa,, però canviant-lo per Ribas Teresa ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 44 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
4 p, 76.3 KB Iniciació a la Interpretació Consecutiva: Anglès i Francès [43989] / Arumi Ribas, Marta ; Garcia Crecente, Maria Pilar ; Perramon Llado, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Introduir l'estudiant en la modalitat d'interpretació consecutiva des d'un punt de vista pràctic i des de les seves llengües C (anglès i francès).
2018-19
1399 [1399]  
2.
4 p, 73.3 KB Consolidació d’Interpretació Consecutiva: Anglès, Francès i Alemany [43985] / Guardiola Criach, Susagna ; Stampa García-Ormaechea, Maria Guiomar ; Pearce Neermann, Maria ; Arumi Ribas, Marta ; Perramon Llado, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Consolidar les tècniques d'interpretació consecutiva Consolidar un sistema personalitzat de presa de notes.
2018-19
1399 [1399]  
3.
4 p, 78.4 KB Iniciació a la Interpretació Consecutiva: Anglès, Francès i Alemany [43984] / Arumi Ribas, Marta ; Stampa García-Ormaechea, Maria Guiomar ; Garcia Crecente, Maria Pilar ; Perramon Llado, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Introduir l'estudiant en la modalitat d'interpretació consecutiva des d'un punt de vista pràctic i des de les seves llengües C.
2018-19
1399 [1399]  
4.
5 p, 84.2 KB Metodologia Bàsica en Recerca Clínica [42148] / Bonfill Cosp, Xavier ; Esteve Pardo, Guadalupe ; Gich Saladich, Ignacio José ; Martín Baranera, Maria Montserrat ; Puig Reixach, Maria Teresa ; Muñoz Rodríguez, Miguel Angel ; Antonijoan Arbós, Rosa María ; Valle Cano, Marta ; Bolibar Ribas, Ignasi ; Urrutia Cuchi, Gerard ; Selva Olid, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La finalitat d'aquest mòdul és comprendre els fonaments metodològics de la investigació clínica i del raonament epidemiològic per poder dissenyar i realitzar estudis específics sobre problemes de la pràctica clínica i comunitària. [...]
La finalidad de este módulo es comprender los fundamentos metodológicos de la investigación clínica y del razonamiento epidemiológico para poder diseñar y realizar estudios específicos sobre problemas de la práctica clínica y comunitaria. [...]

2018-19
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
2 documents
5.
4 p, 77.6 KB Epidemiologia Clínica i Estadística [42147] / Bonfill Cosp, Xavier ; Martín Baranera, Maria Montserrat ; Puig Reixach, Maria Teresa ; Castells Oliveres, Francesc Xavier ; Ferrer Fores, María Montserrat ; Bolibar Ribas, Ignasi ; Urrutia Cuchi, Gerard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'epidemiologia es defineix com la ciència que estudia la freqüència i distribució dels problemes de salut en la població, així com els determinants de la distribució. L'epidemiologia és la disciplina fonamental de la salut pública, ja que ofereix els fonaments científics en què es basen les estratègies de prevenció i promoció de la salut. [...]
1 La epidemiología se define como la ciencia que estudia la frecuencia y distribución de los problemas de salud en la población, así como los determinantes de dicha distribución. La epidemiología es la disciplina fundamental de la salud pública, ya que ofrece los fundamentos científicos en que se basan las estrategias de prevención y promoción de la salud. [...]

2018-19
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
2 documents
6.
11 p, 833.7 KB Weed suppression greatly increased by plant diversity in intensively managed grasslands : a continental-scale experiment / Connolly, John (University College Dublin. School of Mathematics and Statistics) ; Sebastià, Maria Teresa (Universitat de Lleida. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agrària) ; Kirwan, Laura (Waterford Institute of Technology (Ireland)) ; Finn, John Anthony (Teagasc Environment Research Centre (Ireland)) ; Llurba, Rosa (Centre Tecnològic Forestal de Catalunya) ; Suter, Matthias (Agroscope, Forage Production and Grassland Systems (Switzerland)) ; Collins, Rosemary P. (Aberystwyth University. Institute of Biological, Environmental and Rural Sciences) ; Porqueddu, Claudio (Istituto per il Sistema Produzione Animale in Ambiente Mediterraneo) ; Helgadóttir, Áslaug (Agricultural University of Iceland) ; Baadshaug, Ole H. (Norwegian University of Life Sciences) ; Bélanger, Gilles (Agriculture and Agri-Food Canada) ; Black, Alistair (Teagasc, Beef Research Centre (Ireland)) ; Brophy, Caroline (Maynooth University. Department of Mathematics and Statistics) ; Čop, Jure (University of Ljubljana (Slovenia)) ; Dalmannsdóttir, Sigridur (Agricultural University of Iceland) ; Delgado, Ignacio (Centro de Investigación y Tecnología Agroalimentaria de Aragón (España)) ; Elgersma, Anjo (Wageningen University. Plant Sciences Group (The Netherlands)) ; Fothergill, Michael (Aberystwyth University. Institute of Biological, Environmental and Rural Sciences) ; Frankow Lindberg, Bodil E. (Department of Crop Production Ecology (Sweden)) ; Ghesquiere, An (Institute for Agricultural and Fisheries Research (Belgium)) ; Golinski, Piotr (Poznan University of Life Sciences. Department of Grassland and Natural Landscape Sciences (Poland)) ; Grieu, Philippe (French National Institute for Agricultural Research (France)) ; Gustavsson, Anne-Maj (Swedish University of Agricultural Sciences. Department of Agricultural Research for Northern Sweden) ; Höglind, Mats (Norwegian Institute of Bioeconomy Research) ; Huguenin Elie, Olivier (Agroscope, Forage Production and Grassland Systems (Switzerland)) ; Jørgensen, Marit (Norwegian Institute of Bioeconomy Research) ; Kadziuliene, Zydre (Lithuanian Research Centre for Agriculture and Forestry) ; Lunnan, Tor (Norwegian Institute of Bioeconomy Research) ; Nykanen Kurki, Paivi (Agrifood Research Finland, Ecological Production) ; Ribas, Angela (Centre de Recerca Ecològica i Aplicacions Forestals) ; Taube, Friedhelm (University of Kiel. Institute of Crop Science and Plant Breeding (Germany)) ; Thumm, Ulrich (University of Hohenheim. Institute of Crop Sciences (Germany)) ; Vliegher, Alex De (Institute for Agricultural and Fisheries Research (Belgium)) ; Lüscher, Andreas (Agroscope, Forage Production and Grassland Systems (Switzerland))
1. Grassland diversity can support sustainable intensification of grassland production through increased yields, reduced inputs and limited weed invasion. We report the effects of diversity on weed suppression from 3 years of a 31-site continental-scale field experiment. [...]
2018 - 10.1111/1365-2664.12991
Journal of applied ecology, Vol. 55 Núm. 2 (march 2018) , p. 852-862  
7.
4 p, 76.4 KB Projectes per Ensenyar i Aprendre Llengua [103536] / Ribas Seix, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Optativa que forma part de la menció de Llengües de la titulació de Mestre de Primària i que es dedica a aprofundir sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengues oficials. S'orienta a reflexionar sobre els reptes que presenten les pràctiques de la formació linguística dels escolars a Catalunya i a trobar nous plantejaments didàctics per treballar a les aules, en un moment de debat educatiu i social sobre les metodologies. [...]
The goals of the course are to achieve knowledge and skills in the following aspects of language teaching. - The selection and integration of different types of linguistic and communicative contents of the curriculum in teaching and learning units following the results of current research, units which are commonly known by the name of "projects" or "teaching sequences". [...]
Optativa que forma parte de la mención de Lenguas de la titulación de Maestro de Primaria y que se dedica a profundizar sobre la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas oficiales. Se orienta a reflexionar sobre los retos más difíciles que presentan las prácticas de la formación lingüística de los escolares en Cataluña y a hallar planteamientos didácticos para trabajar en las aulas. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
8 p, 103.3 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Ribas Seix, Teresa ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
501 p, 6.6 MB Reflexión metalingüística en el proceso de composición escrita cooperativa en el marco de una secuencia didáctica / Tormo Guevara, Elisa, autor. ; Ribas, Teresa, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
El estudio doctoral que aquí se presenta analiza el desarrollo y los resultados de la implementación de la secuencia didáctica (en adelante, SD) ¿Eres lo que escribes?, centrada en el aprendizaje de mecanismos de cohesión textual y del género discursivo de la reseña crítica y cuya tarea final era la composición escrita cooperativa de una reseña sobre un cortometraje. [...]
The doctoral study, herewith presented, analyzes the development and results of the implementation of the didactic sequence (here on, DS) Are you what you write It is focused on the learning of textual cohesion mechanisms together with the discursive genre of critical review and for which the final task was a cooperative written composition review of a short film. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
276 p, 2.0 MB La Comunidad de Pensamiento Mágico : un laboratorio de cambio virtual para experimentar nuevas formas de aprender a leer y escribir en secundaria / Ramírez Molina, Catalina, autor. ; Ribas, Teresa, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
La present recerca analitza de quina manera una metodologia d'intervenció formativa, dins una comunitat virtual, contribueix a la construcció col·lectiva de coneixement entre professors i professores per tal de reorientar la pràctica de la lectura i l'escriptura, des d'un enfocament sociocultural. [...]
La presente investigación analiza cómo una metodología de intervención formativa, en una comunidad virtual, contribuye en la construcción colectiva de conocimiento entre profesores para reorientar las prácticas de escritura y lectura desde un enfoque sociocultural. [...]
This research analyzes how a methodology of formative intervention in a virtual community contributes to the collective construction of knowledge among teachers to reorient writing and reading practices from a sociocultural approach. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 44 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Ribas, T
14 Ribas, Teresa
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.