No s'ha trobat cap coincidència exacta per Ribas, Teresa,, però canviant-lo per Ribas Teresa ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 38 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
4 p, 91.5 KB Projectes per Ensenyar i Aprendre Llengua [103536] / Ribas Seix, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Optativa que forma part de la menció de Llengües de la titulació de Mestre de Primària i que es dedica a aprofundir sobre l'ensenyament i l'aprenentatge de les llengues oficials. S'orienta a reflexionar sobre els reptes que presenten les pràctiques de la formació linguística dels escolars a Catalunya i a trobar nous plantejaments didàctics per treballar a les aules, en un moment de debat educatiu i social sobre les metodologies. [...]
The goals of the course are to achieve knowledge and skills in the following aspects of language teaching. - The selection and integration of different types of linguistic and communicative contents of the curriculum in teaching and learning units following the results of current research, units which are commonly known by the name of "projects" or "teaching sequences". [...]
Optativa que forma parte de la mención de Lenguas de la titulación de Maestro de Primaria y que se dedica a profundizar sobre la enseñanza y el aprendizaje de las lenguas oficiales. Se orienta a reflexionar sobre los retos más difíciles que presentan las prácticas de la formación lingüística de los escolares en Cataluña y a hallar planteamientos didácticos para trabajar en las aulas. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
8 p, 118.3 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Ribas Seix, Teresa ; Dooly Owenby, Melinda Ann ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
This course provides an insight into the basic knowledge all future primary teachers should possess regarding how to deal with linguistic diversity in the classroom. Students will gain reflective and practical tools to learn to manage language education in a multilingual curriculum and in a specific context of Catalonia. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
501 p, 6.6 MB Reflexión metalingüística en el proceso de composición escrita cooperativa en el marco de una secuencia didáctica / Tormo Guevara, Elisa, autor. ; Ribas, Teresa, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
El estudio doctoral que aquí se presenta analiza el desarrollo y los resultados de la implementación de la secuencia didáctica (en adelante, SD) ¿Eres lo que escribes?, centrada en el aprendizaje de mecanismos de cohesión textual y del género discursivo de la reseña crítica y cuya tarea final era la composición escrita cooperativa de una reseña sobre un cortometraje. [...]
The doctoral study, herewith presented, analyzes the development and results of the implementation of the didactic sequence (here on, DS) Are you what you write It is focused on the learning of textual cohesion mechanisms together with the discursive genre of critical review and for which the final task was a cooperative written composition review of a short film. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
4.
276 p, 2.0 MB La Comunidad de Pensamiento Mágico : un laboratorio de cambio virtual para experimentar nuevas formas de aprender a leer y escribir en secundaria / Ramírez Molina, Catalina, autor. ; Ribas, Teresa, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
La present recerca analitza de quina manera una metodologia d'intervenció formativa, dins una comunitat virtual, contribueix a la construcció col·lectiva de coneixement entre professors i professores per tal de reorientar la pràctica de la lectura i l'escriptura, des d'un enfocament sociocultural. [...]
La presente investigación analiza cómo una metodología de intervención formativa, en una comunidad virtual, contribuye en la construcción colectiva de conocimiento entre profesores para reorientar las prácticas de escritura y lectura desde un enfoque sociocultural. [...]
This research analyzes how a methodology of formative intervention in a virtual community contributes to the collective construction of knowledge among teachers to reorient writing and reading practices from a sociocultural approach. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
5.
6 p, 188.0 KB La escritura por proyectos : "tú eres el autor" / Colomer, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Ribas i Seix, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Utset, Marta
Si las actividades de escritura de textos de ficción íntegros gozan de una cierta tradición en la etapa Primaria, en la Secundaria esta actividad decae rápidamente. Efectivamente, es difícil lograr que los alumnos de esta etapa se interesen por la escritura de narraciones completas por cuanto ya poseen una competencia lectora literaria muy superior a su capacidad de gestión de los recursos necesarios para producir un efecto digno de su aprecio. [...]
1993
Aula de innovación educativa, Num. 14 (1993) , p. 23-28  
6.
395 p, 2.1 MB Desarrollo de la comprensión lectora del género escolar explicativo : estrategias y creencias de dos docentes en cuarto nivel de la ESO / Cid García, Magdalena Amalia, autor. ; Ruiz Bikandi, Uri, supervisor acadèmic. ; Ribas, Teresa, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials.
El estudio se sitúa en el campo de la didáctica de la lectura, asumiendo elementos teóricos interdisciplinarios que le han permitido ampliar el horizonte interpretativo: la práctica lectora del texto expositivo y las creencias docentes que configuran esa práctica. [...]
The study is located in the field of didactics of reading, assuming interdisciplinary theoretical elements that have allowed it to expand the interpretive horizon: the reading practice of the expository text and the teaching beliefs that shape this practice. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
7.
231 p, 4.0 MB Avaluació de l'impacte clínic i econòmic d'una intervenció farmacèutica orientada a disminuir la medicació inadequada en persones majors de 70 anys polimedicades / Campins i Bernadàs, Lluís, autor. ; Serra-Prat, Mateu, supervisor acadèmic. ; Bolibar i Ribas, Ignasi, supervisor acadèmic. ; Puig i Reixach, M. Teresa, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pediatria, d'Obstetrícia i Ginecologia i de Medicina Preventiva.
Introducció L'envelliment de la població s'associa a una major prevalença de malalties cròniques que s'acompanya d'un increment proporcional en el consum de medicaments i a un augment en la polimedicació. [...]
Introduction Population ageing is associated with a higher prevalence of chronic diseases accompanied by a proportional increase in the consumption of drugs and an increase in polypharmacy. On the other hand, the increase in health expenditure and particularly in pharmaceutical spending has contributed to endangering the sustainability of the health system. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
8.
5 p, 84.2 KB Metodologia Bàsica en Recerca Clínica [42148] / Bonfill Cosp, Xavier ; Esteve Pardo, Guadalupe ; Gich Saladich, Ignacio José ; Martín Baranera, Maria Montserrat ; Puig Reixach, Maria Teresa ; Muñoz Rodríguez, Miguel Angel ; Antonijoan Arbós, Rosa María ; Valle Cano, Marta ; Bolibar Ribas, Ignasi ; Urrutia Cuchi, Gerard ; Selva Olid, Clara ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
La finalitat d'aquest mòdul és comprendre els fonaments metodològics de la investigació clínica i del raonament epidemiològic per poder dissenyar i realitzar estudis específics sobre problemes de la pràctica clínica i comunitària. [...]
La finalidad de este módulo es comprender los fundamentos metodológicos de la investigación clínica y del razonamiento epidemiológico para poder diseñar y realizar estudios específicos sobre problemas de la práctica clínica y comunitaria. [...]

2017-18
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
2 documents
9.
4 p, 77.6 KB Epidemiologia Clínica i Estadística [42147] / Bonfill Cosp, Xavier ; Martín Baranera, Maria Montserrat ; Puig Reixach, Maria Teresa ; Castells Oliveres, Francesc Xavier ; Ferrer Fores, María Montserrat ; Bolibar Ribas, Ignasi ; Urrutia Cuchi, Gerard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
L'epidemiologia es defineix com la ciència que estudia la freqüència i distribució dels problemes de salut en la població, així com els determinants de la distribució. L'epidemiologia és la disciplina fonamental de la salut pública, ja que ofereix els fonaments científics en què es basen les estratègies de prevenció i promoció de la salut. [...]
1 La epidemiología se define como la ciencia que estudia la frecuencia y distribución de los problemas de salud en la población, así como los determinantes de dicha distribución. La epidemiología es la disciplina fundamental de la salud pública, ya que ofrece los fundamentos científicos en que se basan las estrategias de prevención y promoción de la salud. [...]

2017-18
Màster Universitari en Investigació Clínica Aplicada en Ciències de la Salut [991]
2 documents
10.
7 p, 89.0 KB Tendències de Recerca en l'Ensenyament de l'Escriptura [43214] / Ribas Seix, Teresa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Mòdul obligatori de l'especialitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i optatiu per a la resta d'especialitats En aquest mòdul es presentarà l'estat actual de la investigació sobre l'escriptura i el seu ensenyament i aprenentatge. [...]
Módulo obligatorio de la especialidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura y optativo del resto de especialidades En este módulo se presentará el estado actual de la investigación sobre la escritura y sobre su enseñanza y aprendizaje. [...]

2017-18
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 38 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Ribas, T
14 Ribas, Teresa
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.