Dipòsit Digital de Documents de la UAB 53 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
Mediación del autoconcepto en la adaptación psicológica de mujeres portadoras BRCA1/2 / Castejón Itey, Vanessa, autor. ; Rovira Faixa, Tatiana, supervisor acadèmic. ; Blanco Guillermo, Ignacio, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
En mujeres, el tumor más frecuentemente diagnosticado anualmente es el cáncer de mama (CM). Entre un 5%-1o% de los nuevos casos se deben a mutaciones genéticas transmitidas por los progenitores. En estos casos de cáncer hereditario la probabilidad de desarrollar la enfermedad se incrementa notablemente en relación al riesgo poblacional. [...]
In women, the cancer most frequently diagnosed annually is breast cancer (BC). Between 5% - 1% of the new cases are due to genetic mutations transmitted by parents. In these cases of hereditary cancer, the likelihood of developing the disease increases significantly in relation to population risk. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
2.
4 p, 80.7 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / de la Osa Chaparro, Nuria ; Edo Izquierdo, Silvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sistere, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
2018-19
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
2 documents
3.
7 p, 84.4 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Aparici Aznar, Melina ; Garau Florit, Adriana ; Soler Vilageliu, Olga ; Chamarro Lusar, Andres ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana Casas, Anna ; Borrueco Carmona, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Conill Purgimon, Berta ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
2018-19
Grau en Psicologia [954]  
4.
6 p, 89.5 KB Estrès i Salut [102594] / Rovira Faixa, Tatiana ; Edo Izquierdo, Silvia ; Fernández Castro, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius d'aquesta assignatura són: Adquirir coneixement expert sobre l'estrès i les seves relacions amb la salut. Identificar els factors contextuals i individuals que desencadenen el procés d'estrès. [...]
Los objetivos formativos de esta asignatura son: Adquirir conocimiento experto sobre el estrés y sus relaciones con la salud. Identificar los factores contextuales e individuales que desencadenan el proceso de estrés. [...]

2018-19
Grau en Psicologia [954]
2 documents
5.
15 p, 893.1 KB Materiales para hacer música en las primeras edades : ejes del triángulo formación, innovación e investigación / Pérez Moreno, Jèssica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Esta investigación emerge de un programa de formación del profesorado realizado en siete centros de educación infantil (0-3 años) de una ciudad de la provincia de Barcelona, con el objetivo de conseguir que los ambientes escolares en los que se desarrolla la vida de los niños de las primeras edades, sean ricos en comunicación musical y en vivencias. [...]
This research emerged from a teacher-training programme implemented in seven early learning centres (0-3 years old) in a town in the province of Barcelona, Spain. Its goal was to make the school environment where young children’s lives develop richer in musical experiences and communication. [...]

2010
Revista complutense de educación, Vol. 21 Num. 2 (2010) , p. 389-403  
6.
12 p, 106.7 KB Análisis del discurso en un aula de música : introducción del concepto de notas con líneas adicionales / Viladot, Laia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Gómez Alemany, Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Evolutiva, Bàsica i de l'Educació) ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
En este trabajo se explora el estudio de la interacción en el aula a través del análisis del discurso como medio para comprender el proceso de enseñanza-aprendizaje de la música, concretamente la introducción del concepto notas con líneas adicionales. [...]
In this study, we explore classroom interaction through discourse analysis as a tool to understand music learning, in particular, the introduction of a particular musical concept. For this purpose, we analysed a conversation held within a twelve 9-10 years old students in relation to the concept of notes on ledger lines. [...]

2008
Revista Electrónica Complutense de Investigación en Educación Musical, Vol. 5 (2008) , p. 1-12  
7.
3 p, 2.3 MB Estrés i processos d'adaptació [26948] / Fernández Castro, Jordi ; Edo, Sílvia ; Rovira, Tatiana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2003-04
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
373 p, 3.2 MB Patrimonio musical mapuche, su presencia en la comunidad y en la escuela : consideraciones culturales necesarias para la enseñanza en el aula de música / Velásquez Arce, José Alberto ; Valls, Assumpta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Malagarriga i Rovira, M. Teresa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal.
Este trabajo doctoral versa sobre el patrimonio musical mapuche y su transmisión en la comunidad y en la escuela. En el análisis de las fuentes documentales se pudo evidenciar que los estudios sobre el patrimonio musical mapuche no dan cuenta de un corpus organizado y aclarador de esta cultura musical. [...]
This doctoral thesis is about the Mapuche musical heritage and its transmission in the community and school. In the analysis of the collected documents it was evident that studies about the Mapuche musical heritage do not have either an organized corpus, nor a clarification about this musical culture. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
9.
3 p, 2.2 MB Estrés i processos d'adaptació [26948] / Fernández Castro, Jordi ; Edo, Sílvia ; Rovira, Tatiana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2002-03
Llicenciat en Psicologia [444]  
10.
2 p, 1.8 MB Estrés i processos d'adaptació [26948] / Fernández Castro, Jordi ; Edo, Sílvia ; Rovira, Tatiana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
2001-02
Llicenciat en Psicologia [444]  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 53 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
24 Rovira, Tatiana
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.