Dipòsit Digital de Documents de la UAB 64 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
2.
18 p, 362.2 KB Giving or receiving feedback : which is more beneficial to students' learning? / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Assessment is a key component of the education process and strategies involving peer-feedback are considered beneficial to student learning. This study aims to analyse the benefits giving and receiving feedback have for students' development of cognitive and metacognitive, affective and professional competences. [...]
2019 - 10.1080/02602938.2018.1484881
Assessment & Evaluation in Higher Education, Vol 44, Núm 1 pp. 124-138, (2019)  
3.
6 p, 112.4 KB Investigar en Educació III: Eines TIC en el Procés de Recerca [43200] / Albarracín Gordo, Lluís ; Espinet Blanch, Maria ; Martínez Mínguez, María Lourdes ; Sanchez Marti, Angelina ; Noguera Fructuoso, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén donar a conèixer a l'estudiant les possibilitats i limitacions de les tecnologies de la informació i la comunicació al servei de la investigació educativa.
This unit focuses on the possibilities and limitations of ICT (Information and Communications Technology) in the service of educational research.
Este módulo pretende dar a conocer al estudiante las posibilidades y limitaciones de las tecnologías de la información y la comunicación al servicio de la investigación educativa.

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documents
4.
132 p, 2.3 MB La Coeducació a Catalunya : Pràctiques de referència i reptes. Informe de la recerca / Gavaldà Elias, Xènia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alimbau López, Namar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Caravaca Hernández, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Chamorro Maraboli, Constanza Javiera (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Llos Casadellà, Berta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quilabert, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : InteRed i Plataforma Unitària contra les Violències de Gènere, 2021  
5.
20 p, 903.4 KB The school-life balance effect on acquiring cross-disciplinary competences in VET : disruption or continuity during COVID-19? / Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ciraso Calí, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fernández-Sequi, Héctor (Generalitat de Catalunya. Departament d'Educació) ; Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Considering that teleworking and online training are on the rise following the pandemic, studying how school-life balance affects the development of VET competences in online learning during COVID-19 can provide relevant information to enhance educational equity in the future. [...]
2023 - 10.1007/s12186-023-09314-1
Vocations and Learning, Vol. 16 Núm. 2 (2023) , p. 207-226  
6.
3 p, 98.8 KB Educació per a una Justícia Global [105057] / Ion, Georgeta ; Rifa Valls, Maria Montserrat ; Empain, Joanna Genevieve ; Sanchez Marti, Angelina ; Agud Morell, Ingrid ; Díaz Vicario, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és presentar alguns dels principals debats i enfocaments per entendre els reptes en l'educació per a la justicia global i en la societat europea, així com per permetre als estudiants reflexionar de manera crítica sobre qüestions que promouen la inclusió social i escolar. [...]
The purpose of this module is to present some of the main debates and approaches to understand challenges in citizenship education and in European society as well as to enable students to reflect critically about issues that promote social and school inclusion. [...]
El propósito de este módulo es presentar algunos de los principales debates y enfoques para comprender los desafíos en la educación para la la justicia global y en la sociedad europea, así como permitir a los estudiantes reflexionar críticamente sobre temas que promueven la inclusión social y escolar. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
6 p, 109.5 KB Prevenció de la delinqüència [100441] / Vicén Jové, Carles ; Sanchez Marti, Angelina ; Tello Sánchez, José Ramón ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Els objectius generals de l'assignatura de Prevenció de la Delinqüència, venen formulats en els següents termes: L'alumnat del grau de criminologia serà capaç de: 1. Aplicar els seus coneixements sobre les teories criminològiques a les experiències de conflicte i de criminalitat existents, i plantejar respostes adequades d'acord amb el marc legal existent. [...]
The general objectives are the following: Students of the criminology degree will be able to: 1. Applying the knowledge of criminological theories to the experiences of conflict and criminality, and suggest appropriate responses according to the existing legal framework. [...]
Los objetivos generales a lograr en la asignatura de Prevención de la Delincuencia, vienen formulados en los siguientes términos: El alumnado del grado de criminología será capaz de: 1. Aplicar sus conocimientos sobre las teorías criminológicas en las experiencias de conflicto y de criminalidad existentes, así como plantear respuestas adecuadas y acordes con el marco legal existente. [...]

2023-24
Grau de Dret [1284]
Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
Grau en Criminologia [805]
3 documents
8.
8 p, 118.3 KB Investigar en educació [101655] / Rodriguez Parron, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sanchez Marti, Angelina ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
9.
4 p, 101.7 KB Pràctiques Externes [44720] / Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'estructura del mòdul és comuna als dos itineraris, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb els mòduls comuns com amb els mòduls específics corresponent al seu itinerari. [...]
The structure of the module is common to both itineraries so its content and development are related to both the common and specific modules corresponding to each itinerary. The practical module has two distinct but complementary parts. [...]
La estructura del módulo es común a los dos itinerarios, aunque su contenido y desarrollo está relacionado tanto con los módulos comunes como con los módulos específicos correspondiendo a su itinerario. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1446]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
10.
8 p, 121.5 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 64 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
121 Sanchez, A.
1 Sanchez, A.I.
1 Sanchez, Alberto Marin
18 Sanchez, Alex
2 Sanchez, Alvaro
5 Sanchez, Ana
4 Sanchez, Anna
1 Sanchez, Anthony
239 Sanchez, Antoni
23 Sanchez, Antoni,
14 Sanchez, Antonio
1 Sanchez, Armand
2 Sanchez, Aurora
2 Sanchez, Álvaro
1 SÁNCHEZ, Ana Lucía
121 Sànchez, A.
1 Sànchez, Armand
2 Sànchez, Aurora
18 Sànchez, Àlex
121 Sánchez, A.
2 Sánchez, A.,
1 Sánchez, A.C.
1 Sánchez, A.G.
1 Sánchez, A.M.
1 Sánchez, A.P.
1 Sánchez, Abellán R.
2 Sánchez, Adriana
1 Sánchez, Adrián
2 Sánchez, Alba
1 Sánchez, Albert-Miquel
18 Sánchez, Alex
1 Sánchez, Alex,
2 Sánchez, Alvaro
1 Sánchez, Alícia,
1 Sánchez, Amat
5 Sánchez, Ana
1 Sánchez, Ana Dolores Vargas
1 Sánchez, Ana Lucía
1 Sánchez, Ana M.
1 Sánchez, Andrea
7 Sánchez, Angel
3 Sánchez, Angela
4 Sánchez, Angelina
4 Sánchez, Angelina
4 Sánchez, Anna
239 Sánchez, Antoni
1 Sánchez, Antonia
14 Sánchez, Antonio
2 Sánchez, Antonio J.
1 Sánchez, Antonio José
1 Sánchez, Ariadna
1 Sánchez, Armand
18 Sánchez, Àlex
1 Sánchez, Àlex,
18 Sánchez, Álex
2 Sánchez, Álvaro
1 Sánchez, Álvaro I.
7 Sánchez, Ángel
3 Sánchez, Ángela
1 Sánchez, Ángeles
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.