Dipòsit Digital de Documents de la UAB 5 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
45 p, 771.9 KB "Never Show You Are Hurt" : social isolation and self- estrangement in Val McDermid's The Mermaids Singing / Vera López, Laura ; Hand, Felicity, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Dr Tony Hill is the main character of Val McDermid's novel The Mermaids Singing (1995) and embodies the conception of the alienated modern individual in literature within the contemporary period. In order to prove his alienation, I will examine his personality through Melvin Seeman's theory about alienation and the classification he provided. [...]
El Dr. Tony Hill és el protagonista de la novel·la The Mermaids Singing (Val McDermid, 1995) i encarna la figura literària de l'individu modern dins l'època contemporània. A fi de demostrar la seva alienació, analitzaré el personatge a través de la teoria de Melvin Seeman sobre l'alienació i la classificació que ofereix. [...]
Tony Hill es el protagonista de El canto de las sirenas (Val McDermid, 1995) y encarna la figura literaria del individuo moderno en la época contemporánea. A fin de demostrar su alienación, analizaré el personaje a través de la teoría de Melvin Seeman sobre la alienación y la clasificación que ofrece. [...]

2019
Grau en Estudis Anglesos [801]  
2.
8 p, 257.6 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica.(III) Canto en carrera : funciones y asignaciones / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]
to his proposal for disciplinary interplay between Physical Education and Music Education in order to an educational introduction to aerobic endurance from a sustainable standpoint.

2014 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2014/1).115.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 115 (enero-marzo 2014) , p. 82-89  
3.
7 p, 378.8 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica. (II) Actividades asociadas : el canto en carrera / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/4).114.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 114 (octubre-diciembre 2013) , p. 72-78  
4.
7 p, 282.5 KB Iniciación educativa a la resistencia aeróbica. (I) La carrera económica / Galera Pérez, Antonio David. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
El autor presenta un conjunto de factores didácticos sistemáticos para la iniciación educativa a la resistencia aeróbica, centrándose en métodos aplicables a la realidad escolar desde una perspectiva sostenible. [...]
The author presents a series of systematic teaching factors for educational introduction to aerobic endurance, focusing on methods that can be used in schools over a prolonged period of time. The underlying doctrine was developed by the author as a result of his experience with a group of children who took part in a Cooperative Physical Education school programme whose core content included developing aerobic endurance. [...]

2013 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2013/3).113.08
Apunts. Educació física i esports, Núm. 113 (julio-setiembre 2013) , p. 77-83  
5.
27 p, 297.4 KB Cant i quotidianitat : visibilitat i gènere durant el primer franquisme / Ferrer Senabre, Isabel (Universitat Autonoma de Barcelona) ; Sociedad de Etnomusicología
El present article explora la construcció de gènere durant el primer franquisme a través de l'activitat del cant en àmbit local, analitzant la correspondència entre els models normatius de gènere imposats per la dictadura i la pràctica musical cantada d'homes i dones en la quotidianitat. [...]
El presente artículo explora la construcción de género durante el primer franquismo a través de la actividad del canto en ámbito local, analizando la correspondencia entre los modelos normativos de género impuestos por la dictadura y la práctica musical cantada de hombres y mujeres en la cotidianidad. [...]
This paper explores the gender construction during Franco's dictatorship through the singing activity in local area. We analyze the correspondence between singing and gender normative models, imposed by the regime, in inhabitants' daily life. [...]

2011
Trans, Vol. 15 (2011)
2 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.