Dipòsit Digital de Documents de la UAB 10 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
9 p, 2.6 MB Evaluar el grado de incorporación de la complejidad en las producciones del alumnado : propuesta de indicadores / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Guilera, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tarín Martínez, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Fonolleda Riberaygua, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Pujol Villalonga, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Durante los cursos académicos 2002-2003 y 2003-2004, desde el Departamento de Didáctica de la Matemática y las Ciencias Experimentales de la Universidad Autónoma de Barcelona, se han diseñado y aplicado diversas propuestas de currículum de formación inicial de profesorado tomando como referencia el paradigma de la complejidad. [...]
2004
Investigación en la escuela, Núm. 53 (2004) , p. 99-107  
2.
19 p, 247.5 KB Un modelo formativo para avanzar en la ambientalización curricular / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Granados Sánchez, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Junyent i Pubill, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex) ; Tarín, Rosa Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Còmplex)
Se presenta una investigación de carácter cualitativo que pretende dar respuestas al diagnóstico compartido sobre el déficit en la formación de los equipos educativos en relación a la ambientalización curricular. [...]
It is presented a qualitative research that aims to provide answers to the shared diagnosis of the lack of training of educative teams concerning Curriculum Greening. We present a training model that has been implemented in a training activity addressed to teachers from primary and secondary education, and also to consultants of Environmental Education who belong to the Xarxa d'Escoles per a la Sostenibilitat de Catalunya (Network of Schools for the Sustainability of Catalonia). [...]

2012
Profesorado, Vol. 16, N. 2 (mayo-agosto 2012) , p. 145-163  
3.
5 p, 109.0 KB Diferents entorns d'aprenentatge per treballar el model d'ésser viu a l'educació infantil i primària / Griset, Eulàlia ; Pedreira, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Schaaff, Olga ; Tarín, Rosa M.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra ( 2005) , p. 1-5  
4.
4 p, 104.6 KB Saberes de las mujeres, currículo y plena ciudadanía / Solsona i Pairó, Núria (IES Josep Pla (Barcelona, Catalunya)) ; Estaña Viver, Josep Lluís (IES L'Estatut (Rubí, Catalunya)) ; Tarín, Rosa María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Garcia Pujol, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4  
5.
5 p, 208.1 KB Anàlisi competencial de la unitat didàctica "Em sento bé?" / Puig, Eulàlia ; Castillón, Ana ; Tarín, Rosa M..
Es contrasta una Unitat Didàctica de Cicle Superior de Primària amb els criteris de riquesa competencial del CESIRE-CDEC.
2010 - 10.5565/rev/ciencies.161
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 16 (juny 2010) , p. 32-36  
6.
7 p, 412.9 KB La conversa i la interacció entre iguals: dues experiències d'aula / Calveras, Teresa ; Padern, Montse ; Tarín, Rosa M..
Es presenten fragments de dues experiències didàctiques portades a terme durant el curs 2008-2009 a les etapes d'educació infantil i primària. Aquestes experiències han estat ideades i preparades en grup, experimentades i revisades posteriorment. [...]
2010 - 10.5565/rev/ciencies.160
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 16 (juny 2010) , p. 25-31  
7.
8 p, 58.1 KB Didàctica de les Ciències [21940] / Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tarín, Rosa Maria ; Vilalta Murillo, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2009-10
Diplomat en Professorat d'EGB [452]  
8.
9 p, 292.9 KB Activitats generals del professorat de la secció (1 de juny 1984 - 28 de febrer 1985) / Montero Espinoza, Victor M. ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarín, Rosa María
1985 - 10.5565/rev/educar.582
Educar, N. 7 (1985) p. 155-163  
9.
7 p, 166.4 KB Llistat general d'ambits de treball educacional amb adults a Catalunya / Montero Espinoza, Victor M. ; Quitllet Sabater, Rosa ; Tarín, Rosa María
1985 - 10.5565/rev/educar.579
Educar, N. 7 (1985) p. 147-153  
10.
2 p, 17.4 KB Didàctica de les Ciències [21940] / Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Espinet, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tarín, Rosa M.. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat d'Educació Infantil [74]  

Vegeu també: autors amb noms similars
4 Tarín, Rosa M..
5 Tarín, Rosa Maria
5 Tarín, Rosa María
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.