No s'ha trobat cap coincidència exacta per Tarabini, Aina,, però canviant-lo per Tarabini Aina ...
Dipòsit Digital de Documents de la UAB 91 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
Tracking, knowledge, and the organisation of secondary schooling : teachers' representations and explanations / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Judith Jacovkis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Most European secondary-school systems are articulated by different forms of an academic-vocational divide that are critical in understanding the (re)production of social inequality. By providing distinct curricular and pedagogical codes and a markedly different distribution of knowledge between tracks, tracking leads to profound and distinct learning opportunities for students. [...]
2021 - 10.1080/13636820.2021.1894220
Journal of Vocational Education and Training, 2021 (03 mar)  
2.
Les fractures de l'estructura social : materials docents sobre les desigualtats entre classes socials, gèneres, grups d'edat, ètnies i països del món / Rambla, Xavier, 1966-, coordinador ; Mora Malo, Enrico ; Moreno, Sara, 1978- ; Parella Rubio, Sònia ; Tarabini-Castellani, Aina ; Verger, Antoni  
3.
25 p, 457.7 KB The politics of educational transitions : evidence from Catalonia / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Jacovkis, Judith (Universitat Autònoma de Barcelona)
Transitions to upper secondary education are of crucial importance to understanding educational inequalities. They are also vital to explaining the contemporary dynamics of Early School Leaving (ESL). [...]
2020 - 10.1177/1474904120976042
European Educational Research Journal, Vol. 20, Núm. 2 (2020) , p. 212-227  
4.
28 p, 341.8 KB Estrategias de posicionamiento de las universidades en el campo de la captación de estudiantes / Gil Morales, Sara ; Tarabini-Castellani, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia
La captació d'alumnat per part de les universitats constitueix un camp que opera amb lògiques de quasi-mercat. El present TFM estudia les estratègies de posicionament de les universitats públiques catalanes en aquest camp tant a través de la creació d'una determinada imatge institucional com de l'intent de captació de determinats perfils d'alumnat. [...]
La captación de alumnado por parte de las universidades constituye un campo que opera con lógicas de cuasi-mercado. El presente TFM estudia las estrategias de posicionamiento de las universidades públicas catalanas en este campo tanto a través de la creación de una determinada imagen institucional como del intento de captar determinados perfiles de alumnado. [...]

2019
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]  
5.
117 p, 4.3 MB Policy enactment in schools: A culture of gender (in)equality Exploring the role of the school in the transformation of youth's gender-related beliefs, expectations and interactions in 'post-conflict' Medellín / Kabelka, Hannah Jasmin ; Tarabini, Aina, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Set within a 'post-conflict' context, this research project addresses the mutual constitution between violence and the existence of unequal power in gender relations (Confortini, 2006). Hereby, I contrast Colombia's legislature and policy on addressing gender equality in the education system with opinions and perceptions of local policy stakeholders, educational agents and students in Medellín. [...]
beliefs, expectations and interactions can be transformed through a school culture that enacts education policies on gender equality in the complex context of gendered experiences in Medellín. Centred around two case studies, this research is guided by the use of mostly qualitative methods like in-depth interviews, focus group discussions initiated by a Likert-scale activity and photo-elicitation, and a complimentary quantitative questionnaire. [...]

2019 (Treballs de màster i postgrau. Màster en Polítiques Educatives per al Desenvolupament Global (GLOBED))  
6.
11 p, 126.0 KB Formació Psicopedagògica i Social [42089] / Merino Pareja, Rafael ; García Gracia, Maribel ; Monereo Font, Carlos ; Troiano Gomà, Helena ; Roca Casas, Enric ; Suñe Soler, Nuria ; Henao Agudelo, Claudia Lizet ; Morodo Horrillo, Andy ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa ; París Mañas, Georgina ; Arderiu Rodríguez, Melània ; Giralt Romeu, Mireia ; Burriel Manzanares, Francesca ; Miro Marti, Eva ; Adell Meseguer, Maria Inmaculada ; Berengueras Pont, Maria Merce ; Tarrés Vallespi, Anna ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Emmarcar l'actual sistema educatiu en general i especialment de secundària en relació a la seva evolució històrica i social. Comprendre i valorar les polítiques educatives i l'impacte de les diverses reformes en relació a les desigualtats socioeducatives. [...]
Enmarcar el actual sistema educativo en general y especialmente de secundaria en relación a su evolución histórica y social. Comprender y valorar las políticas educativas y el impacto de les diversas reformas en relación a las desigualdades socioeducativas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1141]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1216]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1217]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [1218]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [930]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [931]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [932]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [933]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [934]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [935]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [936]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [937]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [940]
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, For [941]
3 documents
7.
4 p, 107.2 KB Globalització, Polítiques Educatives i Desigualtats [44040] / Troiano Gomà, Helena ; Bonal Sarró, Xavier ; García Gracia, Maribel ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest mòdul explora l'impacte dels processos de globalització en els sistemes d'ensenyament i les polítiques educatives a escala internacional. Té com a objectius familiaritzar els estudiants amb els principals actors que intervenen en la definició de l'agenda educativa global, identificar les principals polítiques i reformes educatives que s'expandeixen i estandarditzen a escala mundial i subratllar els seus efectes principals sobre les desigualtats socials i educatives. [...]
Este módulo explora el impacto de los procesos de globalización en los sistemas de enseñanza y las políticas educativas a escala internacional. Tiene como objetivos familiarizar a los estudiantes con los principales actores que intervienen en la definición de la agenda educativa global, identificar las principales políticas y reformas educativas que se expanden y estandarizan a escala mundial y subrayar sus efectos principales sobre las desigualdades sociales y educativas. [...]

2020-21
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]
3 documents
8.
7 p, 114.8 KB Seminari Interdisciplinari: Debats Crítics Actuals [105809] / Moreno, Sara ; Borrás Català, Vicent ; Mora Malo, Enrico ; Parella Rubio, Sonia ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
És una assignatura optativa de l'àrea de coneixement de Sociologia que planteja els principals debats crítics sobre les relacions gènere. L'objectiu general és introduir elements de reflexió teòrica i d'anàlisi empírica que ajudin a entendre la complexitat dels debats actuals des de la perspectiva de gènere. [...]
Es una asignatura optativa del área de conocimiento de Sociología que plantea los principales debates críticos sobre las relaciones género. El objetivo general es introducir elementos de reflexión teórica y de análisis empírico que ayuden a entender la complejidad de los debates actuales desde la perspectiva de género. [...]

2020-21
Grau en Estudis Socioculturals de Gènere [1444]
3 documents
9.
5 p, 106.5 KB Treball de final de grau [104094] / Griera Llonch, Maria del Mar ; Casademunt Monfort, Alexandre ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Izquierdo Brichs, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Grau és una assignatura obligatòria de 12 crèdits ECTS que consisteix en realitzar i presentar públicament un treball teòric, de recerca o aplicat. L'objectiu pedagògic de la realització del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió. [...]
El Trabajo de Fin de Grado es una asignatura obligatoria de 12 créditos ECTS que consiste en realizar y presentar públicamente un trabajo teórico, de investigación o aplicado. El objetivo pedagógico de la realización del Trabajo de Fin de Grado es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben dar herramientas tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión. [...]

2020-21
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
Grau en Sociologia [1361]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1440]
3 documents
10.
4 p, 99.3 KB Treball de Final de Grau [104093] / Griera Llonch, Maria del Mar ; Casademunt Monfort, Alexandre ; Tarabini-Castellani Clemente, Aina ; Izquierdo Brichs, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
El Treball de Fi de Grau és una assignatura obligatòria de 12 crèdits ECTS que consisteix en realitzar i presentar públicament un treball teòric, de recerca o aplicat. L'objectiu pedagògic de la realització del Treball de Fi de Grau és desenvolupar el conjunt de les competències de la titulació, que han de donar eines tant per a continuar altres estudis com per exercir la professió. [...]
El Trabajo de Fin de Grado es una asignatura obligatoria de 12 créditos ECTS que consiste en realizar y presentar públicamente un trabajo teórico, de investigación o aplicado. El objetivo pedagógico de la realización del Trabajo de Fin de Grado es desarrollar el conjunto de las competencias de la titulación, que deben dar herramientas tanto para continuar otros estudios como para ejercer la profesión. [...]

2020-21
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Dret [1209]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [1362]
Grau en Ciència Política i Gestió Pública i Grau en Sociologia [1402]
3 documents

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 91 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
2 Tarabini, Aina
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.