Dipòsit Digital de Documents de la UAB 72 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
8 p, 93.0 KB Manual d'usos lingüístics per a Graus universitaris amb docència en anglès / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
2017 - 10.1344/TE2017.52.10
Temps d'educació, Núm. 52 (2017) , p. 147-154  
12.
11 p, 130.3 KB L'ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l'educació terciària : el cas del Grau d'Educació Primària de la UAB / Borràs Comes, Joan Manel 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Llengua i Educació (LED)) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En aquest article els autors comparen el rendiment acadèmic de dos grups d'alumnes del Grau d'Educació Primària (GEP) de la UAB, en dues edicions (2012-13 i 2013-14). D'una banda, el GEP-DUA, amb docència majoritàriament en anglès, i, de l'altra, el GEP-cat, amb docència quasi exclusivament en català. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.52.6
Temps d'educació, Vol. 52 (2017) , p. 79-89  
13.
6 p, 73.1 KB Medios y diversidad cultural : escenarios comparativos en torno a la publicidad televisiva / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017
Temps d'educació, Num. 53 (2017) , p. 7-12  
14.
12 p, 146.3 KB Reflexiones teórico-metodológicas sobre la relación entre comunicación y educación aplicadas al análisis de la publicidad / Maldonado Gómez de la Torre, Alberto Efendy, 1955- (UNISINOS) ; Cardoso de Almeida, Renata ; Maltchik Zamora, Paula
El análisis de la publicidad constituye un desafío para el conocimiento relevante de las actividades educativas en la actualidad. De hecho, la publicidad ha contribuido a normalizar en ciertos valores a la mayoría de niños, adolescentes y jóvenes de las sociedades mediatizadas. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.5
Temps d'educació, Vol. 53 (2017) , p. 67-78  
15.
14 p, 296.5 KB Significado y sentido de la publicidad televisiva brasileña : cómo despertar el espíritu crítico de la educación en la comunicación / Coca, Adriana Pierre (Universidad Federal do Rio Grande do Sul) ; Aguiar, Lisiane Machado (Universidad Federal do Rio Grande do Sul) ; Rosário, Nísia Martins do (Universidad Federal do Rio Grande do Sul)
El propósito de este artículo es discutir sobre la crítica educacional en comunicación y reflexionar sobre la transgresión de la lógica moral que conforma ciertos lenguajes que promueven la normalización de una gramática estética del sentido, atrapada en un pensamiento imagético. [...]
El propòsit d'aquest article és discutir la crítica educacional en comunicació i reflexionar sobre la transgressió de la lògica moral que conforma certs llenguatges que promouen la normalització duna gramàtica estètica del sentit atrapada en un pensament imagètic. [...]

2017
Temps d'educació, Vol. 53 (2017)  
16.
12 p, 137.4 KB La publicidad y la formación simbólica de las identidades y diversidades socioculturales : reflexiones desde la comunicación
En este texto reflexionamos, desde una mirada situada en el campo de la comunicación, sobre el papel de los medios en general, y de la publicidad en particular, en la formación simbólica de las identidades de las personas y de sus concepciones sobre las diversidades socioculturales. [...]
En aquest text reflexionem, des duna mirada situada en el camp de la comunicació, sobre el paper dels mitjans en general, i de la publicitat en particular, en la formació simbòlica de les identitats de les persones i de les seves concepcions sobre les diversitats socioculturals. [...]

2017
Temps d'educació, Vol. 53 (2017) , p. 33-44  
17.
15 p, 164.1 KB Niños 'made in Brazil' : la televisión como medio fundamental de su cotidianiedad
Este artículo es resultado de un trabajo de campo con niños entre 9 y 13 años que se llevó a cabo en el municipio de Barão Geraldo en Campinas, São Paul o, Brasil. Fueron seleccionados fragmentos de las transcripciones de las conversaciones sobre la programación de la televisión. [...]
Aquest article és part d'un treball de camp amb nens entre 9 i 13 anys i es va dur a terme al municipi de Barão Geraldo a Campinas, São Paulo, Brasil. Van ser seleccionades parts de les transcripcions de les converses sobre la programació de la televisió. [...]

2017
Temps d'educació, Vol. 53 (2017) , p. 93-107  
18.
21 p, 706.4 KB Identidad cultural de la música y del color en la publicidad televisiva española : propuestas para su incorporación al aula / Lorite, Nicolàs (MIGRACOM) ; Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Muraca, Eduardo (MIGRACOM)
El color y la música son dos elementos fundamentales del discurso publicitario. En este artículo mostramos algunas herramientas metodológicas para analizar las identidades culturales y étnicas de tres anuncios (Norit, Kelisto y Kellog's), extraídos del «Estudio multimodal de la representación de la diversidad en la publicidad en España» (MINECO: CSO2012-35771). [...]
2017 - 10.1344/TE2017.53.4
Temps d'educació, Num. 53 (2017) , p. 45-65  
19.
19 p, 618.4 KB La representación de la diversidad sociocultural en la publicidad televisiva de prime-time en España desde la óptica del alumnada universitario / Lorite, Nicolàs (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grau Rebollo, Jorge (Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo mostramos cómo distingue, identifica y denomina la diversidad sociocultural en la publicidad televisiva española (en particular ciertos rasgos del cuerpo humano como el color de piel, además de otros elementos presuntamente diferenciadores de los/as «otros/as» protagonistas de los anuncios a nivel tanto fenotípico como de interacción y contexto) una muestra del alumnado universitario de las Ciencias Sociales y de la Comunicación, que participó en el análisis de la recepción del estudio multimodal sobre la representación de la diversidad, de ciertas publicidades de máximo impacto, difundidas por las cadenas privadas de cobertura estatal (Antena3, Tele5, Cuatro y La Sexta) y la televisión pública de ámbito exclusivamente catalán, TV3, en un amplio horario de primetime (de 20:30 a 00:30h). [...]
En aquest article mostrem com distingeix, identifica i denomina la diversitat sociocultural en la publicitat televisiva espanyola (en particular certs trets del cos humà com el color de pell, a més d'altres elements presumptament diferenciadors dels/es «altres» protagonistes dels anuncis a nivell tant fenotípic com d'interacció i context) una mostra de l'alumnat universitari de les Ciències Socials i de la Comunicació, que va participar en l'anàlisi de la recepció de l'estudi multimodal sobre la representació de la diversitat, de certes publicitats de màxim impacte, difoses per les cadenes privades de cobertura estatal (Antena3, Tele5, Cuatro i La Sexta) i la televisió pública d'àmbit exclusivament català, TV3, en un ampli horari de prime-time (de 20:30 a 00:30h). [...]

2017
Temps d'educació, Vol. 53 (2017) , p. 13-31  
20.
17 p, 219.0 KB Desenvolupament de la competència discursiva en llengua estrangera en un entorn AICLES : l'efectivitat de l'estratègia GUIDEWAY / Borràs Comes, Joan Manel 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Llengua i Educació (LED)) ; Rapesta, Berta ; Jiménez Galán, Rubén ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
L'article analitza l'efecte del dispositiu didàctic Guideway en el «Grau d'Educació Primària-Docència en Anglès» (GEP-DUA). El dispositiu, dissenyat segons els principis pedagògics ICLES, té com a finalitat el desenvolupament del discurs acadèmic escrit en anglès dels estudiants. [...]
El artículo analiza el efecto del dispositivo didáctico Guideway en el «Grado de Educación Primaria- Docencia en Inglés» (GEP-DUI). El dispositivo, diseñado según los principios pedagógicos ICLES, tiene como meta el desarrollo del discurso académico escrito en inglés de los estudiantes. [...]
L'article analyse l'effet du dispositif didactique Guideway dans le "Grade d'Enseignement primaire -Cours universitaires en anglais" (GEP-DUA). Le dispositif, conçu selon les principes pédagogiques EMILE, vise à développer le discours académique écrit en anglais des étudiants. [...]
This paper analyses the effect of the Guideway guidance mechanism in the Bachelor's Degree in Primary Education - University Teaching in English (GEP-DUA). The aim of the guidance mechanism, which was designed in accordance with ICLHE teaching principles, is to develop the students' written academic discourse in English. [...]

2017 - 10.1344/TE2017.52.5
Temps d'educació, Vol. 52 (2017) , p. 61-77  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 72 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.