Dipòsit Digital de Documents de la UAB 4 registres trobats  La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
1.
19 p, 882.0 KB El perquè i el contingut de la proposició de llei de mesures transitòries i urgents per a fer front i erradicar el sensellarisme / Milian i Massana, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona)
PowerPoint que va servir de base per explicar les raons que justifiquen la Proposició de llei de mesures transitòries i urgents per a fer front i erradicar el sensellarisme, que s'està tramitant en el Parlament de Catalunya, així com el seu contingut.
2023
Trobada amb la Xarxa Metropolitana d'Inclusió Residencial Xmir, : 27 d'octubre de 2023  
2.
36 p, 1.7 MB La intermediació lingüística per part de menors a Catalunya : panoràmica general, reflexions i propostes. Els resultats dels projecte ILM i EYLBID / Vargas-Urpi, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arumí Ribas, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona)
Els infants i adolescents tenen un paper molt important en els processos migratoris. Gràcies a l'escolarització i la immersió lingüística a la nova societat aprenen la llengua o llengües oficials del nou país de manera més ràpida que els seus progenitors. [...]
2022
Joves intèrprets: la intermediació lingüística com a eina d'inclusió en la diversitat. Barcelona, : 2022  
3.
14 p, 135.7 KB Polítiques reductores de les desigualtats educatives : la tensió entre les actuacions focalitzades i les actuacions universalistes / Benito Pérez, Ricard (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Gonzàlez Balletbò, Isaac, 1944- (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
En aquest text s'analitzen algunes de les principals potencialitats i limitacions de les actuacions focalitzades i de les actuacions universalistes en l'àmbit de l'educació. Sovint, les polítiques orientades a la reducció de les desigualtats educatives tendeixen a situar-se prioritàriament en el terreny de les actuacions focalitzades per abordar aquelles realitats escolars que presenten uns dèficits més extrems. [...]
This chapter aims to analyse some of the main potentials and limits of focussed and universal interventions within the education field. Policies aimed at reducing educational inequalities often tend to be basically situated in the area of focussed actions, affecting just those school realities facing the most extreme deficits. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya, Institut Català d'Assistència i Serveis Socials, 2010 (Inclusió social ; 2)
Polítiques d'inclusió social: recull dels continguts del Seminari permanent de formació i treball en xarxa, anys 2007 i 2008, realitzat en el marc del Programa per al desenvolupament de plans locals d'inclusió social del Departament d'Acció Social i Ciutadania, 2010, p. 131-144  
4.
16 p, 143.4 KB Política social, estado del bienestar y modelos de protección / Adelantado Gimeno, José 1956-2021 (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Començaré aquest article fent un petit recorregut conceptual a través del significat de la igualtat, la pobresa i la inclusió social fins arribar a la cohesió per veure l'evolució semàntica, entre altres, que s'ha produït i com s'acabarà posant de moda aquest nou concepte de cohesió social. [...]
The article starts with a conceptual approximation to the uses and meaning of the terms equality, poverty, social inclusion and social cohesion in order to explore the semantic evolution of the latter term and how it has become much-used and fashionable in social policy. [...]

Barcelona : Generalitat de Catalunya, Institut Català d'Assistència i Serveis Socials, 2010 (Inclusió social ; 2)
Polítiques d'inclusió social: recull dels continguts del Seminari permanent de formació i treball en xarxa, anys 2007 i 2008, realitzat en el marc del Programa per al desenvolupament de plans locals d'inclusió social del Departament d'Acció Social i Ciutadania, 2010, p. 33-48  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.