Dipòsit Digital de Documents de la UAB 228 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.00 segons. 
1.
22 p, 464.4 KB Conocimiento, acción e investigación en Educación Social / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
En aquest treball es tracten problemàtiques clàssiques en el camp de la pedagogia i l'educació social. Una és la contraposició entre la teoria i la pràctica, que ha contribuït a generar una bretxa entre els acadèmics i els professionals de l'educació social. [...]
2022
Educació Social: Revista d'Intervenció Socioducativa, Vol. 80 (2022) , p. 1
2 documents
2.
3 p, 1.0 MB Alguns bons desitjos d'apadrinament / Oliveres, Arcadi, 1945-2021
2000
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 16 (2000) , p. 6-8
2 documents
3.
54.7 KB Formem mestres trilingües per a una societat cosmopolita / Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
2017 - 10.1344/TE2017.52.1
Temps d'educació, Vol. 52 (2017) , p. 7-10  
4.
30 p, 509.6 KB Metodología de la intervención socioeducativa : algunos modelos de intervención socioeducativa en Europa / Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Los estudiantes de educación social insisten a menudo en la necesidad de disponer de metodologías y técnicas que los preparen para poder acceder bien equipados a las prácticas socioeducativas profesionales. [...]
Social education students often insist on the need to have methodologies and techniques that prepare them to be able to access socio-educational practices. In this work, it is analyzed, first, what exactly are, or it consists of the actions that we characterize as socio-educational intervention and their more specific features are described. [...]

2022
Quaderns d'animació i educació social, Núm. 35 (2022) , p. 1º  
5.
26 p, 1.1 MB Una anàlisi comparativa internacional sobre la pràctica professional de la pedagogia social / Janer, Àngela ; Úcar, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social)
Aquest estudi presenta un anàlisi comparativa de la visió que tenen professionals de la pedagogia social de diferents països sobre la seva acció socioeducativa en el marc de la pedagogia social. Sorgeix de l'interès per construir una mirada global, actual i integrada sobre la pedagogia social. [...]
Este estudio presenta un análisis comparativo de la visión que tienen los profesionales de la pedagogía social de diferentes países sobre su acción socioeducativa en el marco de la pedagogía social. [...]
This paper presents a comparative analysis of the vision that social pedagogy professionals from different countries have regarding their socio-educational action in the framework of social pedagogy. [...]

2020 - 10.34810/EducacioSocialn76id362586
Educació social. Revista de intervenció socioeducativa., Núm. 76 (2020) , p. 5-105
2 documents
6.
4 p, 215.0 KB Mai és massa aviat per començar l'educació STEM / İdin, Şahin (STEAM Education Research Association) ; Dönmez, İsmail (STEAM Education Research Association)
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 1-4  
7.
5 p, 214.9 KB L'educació STEM hauria de donar suport a les habilitats del segle XXI dels infants, a la sostenibilitat i als objectius nacionals comuns / Radeva, Snezhana (Sofia University "St. Kl. Ohridski")
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 5-9  
8.
4 p, 324.6 KB Desenvolupament d'una identitat STEM positiva i autoeficàcia STEM als primers anys de la infantesa / Bilican, Kader (Kırıkkale University)
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 10-13  
9.
3 p, 426.8 KB L'educació STEM és més que fer únicament activitats de Ciència, Matemàtiques, Tecnologia o Enginyeria / Michelsen, Claus (University of Southern Denmark) ; Seidelin, Lars (University of Southern Denmark)
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 14-16  
10.
6 p, 284.5 KB La tecnologia a l'educació STEM a infantil / Üçgül, Memet (Kırıkkale University)
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM), 2020
Punts clau per STEM a l'educació infantil i incloent-hi els pares : una guia per a educadors d'infantil, 2020, p. 17-22  

Dipòsit Digital de Documents de la UAB : 228 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.