Resultats globals: 19 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 19 registres trobats
Articles 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 158.5 KB Perspectives docents i investigadores sobre l'ensenyament de llengües estrangeres : Entrevista amb la Dra. Begoña Bellés-Fortuño / Bellés-Calvera, Lucía (Universitat de València) ; Martínez-Hernández, Ana-Isabel (Universitat Jaume I)
Begoña Bellés-Fortuño és professora titular del Departament d'Estudis Anglesos de la Universitat Jaume I (UJI). Actualment, és directora de l'Institut Interuniversitari de Llengües Modernes Aplicades (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño is a senior lecturer in the Department of English Studies at Universitat Jaume I (UJI). She is currently the Director of the Interuniversity Institute of Modern Applied Languages (IULMA) at Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño es profesora titular del Departamento de Estudios Ingleses de la Universidad Jaume I (UJI). Actualmente, es directora del Instituto Interuniversitario de Lenguas Modernas Aplicadas (IULMA) de la Universitat Jaume I. [...]
Begoña Bellés-Fortuño est professeur titulaire au Département d'études anglaises de l'Université Jaume I (UJI). Actuellement, elle est directrice de l'Institut interuniversitaire de langues modernes appliquées (IULMA) de l'Université Jaume I. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1145
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 3 (2023) , p. e1145 (Interviews)  
2.
12 p, 1.8 MB Entretien avec Jean-Paul Aureglia / Monticelli, Raphaël (Critico d'arte e membro dell'AICA)
2022 - 10.5565/rev/dea.179
Dante e l'Arte, Vol. 9 (2022) , p. 219-230 (Notes)  
3.
14 p, 3.7 MB La Divina Commedia : intreccio di poesia, etica e politica. Intervista a Ermanna Montanari e Marco Martinelli, drammaturghi e registi del Teatro delle Albe / Palmeri, Daniela (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 - 10.5565/rev/dea.183
Dante e l'Arte, Vol. 9 (2022) , p. 199-212 (Notes)  
4.
9 p, 153.8 KB Sociolingüística y etnografía en América Latina : una entrevista a Virginia Zavala / Tallatta, Cecilia (CELES-LICH/Universidad Nacional de San Martín) ; Romero Massobrio, Lucía (CELES-LICH/Universidad Nacional de San Martín)
Virginia Zavala es profesora principal e investigadora de la Pontificia Universidad Católica del Perú. En sus investigaciones aborda la problemática de la lengua y la educación desde una aproximación etnográfica y discursiva, con un foco particular en el quechua. [...]
Virginia Zavala és professora principal i investigadora de la Pontifícia Universitat Catòlica de Perú. En les seves investigacions aborda la problemàtica de la llengua i l'educació des d'una aproximació etnogràfica i discursiva, amb un focus particular en el quítxua. [...]
Virginia Zavala is a senior lecturer and researcher at the Pontificia Universidad Católica del Perú. She researches issues of language and education from an ethnographic and discursive approach, with a particular focus on Quechua. [...]
Virginia Zavala est maître de conférences et chercheuse à l'Université pontificale catholique du Pérou. Dans ses recherches, elle aborde la question de la langue et de l'éducation à partir d'une approche ethnographique et discursive, avec un focus particulier sur le quechua. [...]

2022 - 10.5565/rev/jtl3.986
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15 Núm. 1 (2022) , p. e986 (Interviews)  
5.
8 p, 141.1 KB La alfabetización mediática e informacional : injerencia y perspectiva en América Latina. Entrevista con Guillermo Orozco, investigador en comunicación / Gonzalez, Erika (Universidad Técnica Particular de Loja, Ecuador)
Guillermo Orozco es un reconocido académico mexicano, Doctor en Educación por la Universidad de Harvard, miembro emérito del Sistema Nacional de Investigaciones y coordinador de la Cátedra de Alfabetización Mediática Informacional y Diálogo Intercultural (Universidad de Guadalajara y UNESCO-UNAOC (United Nations Alliance of Civilizations). [...]
Guillermo Orozco és un reconegut acadèmic mexicà, Doctor en Educació per la Universitat de Harvard, membre emèrit de el Sistema Nacional d'Investigacions i coordinador de la Càtedra d'Alfabetització Mediàtica informacional i Diàleg Intercultural (Universitat de Guadalajara i UNESCO-UNAOC, United Nations Alliance of Civilizations). [...]
Guillermo Orozco is a renowned Mexican academic, Doctor of Education (Harvard University), emeritus member of the National Research System and coordinator of the Chair of Informational Media Literacy and Intercultural Dialogue (University of Guadalajara and UNESCO-UNAOC (United Nations Alliance of Civilizations He has developed audio-visual reception and literacy studies, focusing on production, mediation and pedagogical intervention strategies with the media, especially television. [...]
Guillermo Orozco est un réputé universitaire mexicain, docteur en éducation de l'Université Harvard, membre émérite du Système national de recherche et coordinateur de la Chaire d'alphabétisation médiatique et de dialogue interculturel (Université de Guadalajara et UNESCO-UNAOC (Alliance des civilisations des Nations Unies). [...]

2021 - 10.5565/bjtlll.v14i3.394728
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 3 (2021) , p. e941 (Interviews)  
6.
20 p, 293.9 KB Read the world to write the future : An interview with professors E Wayne Ross and Xosé Manuel Souto, experts in critical social studies / Castellví Mata, Jordi (Universidad Internacional de La Rioja)
E Wayne Ross is professor at the University of British Columbia (Canada). He is interested in the influence of social and institutional contexts on teachers' practice as well as the role of curriculum and teaching in building a democratic society in the face of antidemocratic impulses of greed, individualism, and intolerance. [...]
E Wayne Ross és professor de la University of British Columbia (Canadà). Està interessat en la influència dels contextos socials i institucionals en la pràctica dels docents, així com en el paper de el pla d'estudis i l'ensenyament en la construcció d'una societat democràtica enfront dels impulsos antidemocràtics de la cobdícia, l'individualisme i la intolerància. [...]
E Wayne Ross es profesor de la University of British Columbia (Canadá). Está interesado en la influencia de los contextos sociales e institucionales en la práctica de los docentes, así como en el papel del plan de estudios y la enseñanza en la construcción de una sociedad democrática frente a los impulsos antidemocráticos de la codicia, el individualismo y la intolerancia. [...]
E Wayne Ross est professeur à l'Université de la Colombie-Britannique (Canada). Il s'intéresse à l'influence des contextes sociaux et institutionnels dans la pratique des enseignants, ainsi qu'au rôle du curriculum et de l'enseignement dans la construction d'une société démocratique face aux pulsions antidémocratiques de la cupidité, de l'individualisme. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.974
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 2 (2021) , p. e974 (Interviews)  
7.
9 p, 157.5 KB La intermedialidad en la literatura : entrevista a Alejandra Torres y Mariona Masgrau Juanola / Kunde, Karolin (Universitat de Girona) ; Piderit, María Fernanda (Universidad de Buenos Aires)
Alejandra Torres es doctora y licenciada en Letras, Investigadora del CONICET, investigadora y docente en la Universidad de Buenos Aires y la Universidad Nacional General Sarmiento, Argentina; dirige proyectos de investigación en el área de la Literatura y la Cultura Visual; ha sido profesora en la Universidad de Göttingen, Köln y München, Alemania. [...]
Alejandra Torres has a PhD and a Bachelor of Arts, is a member of CONICET, a researcher and teacher at the Universidad de Buenos Aires and the Univer-sidad Nacional General Sarmiento, Argentina; prin-ciple investigator of Literature and Visual Cultre's projects. [...]
Alejandra Torres és doctora i llicenciada en Lletres, Investigadora del CONICET, investigadora i docent a la Universidad de Buenos Aires i la Universidad Nacional General Sarmiento, Argentina; dirigeix projectes de recerca en l'àrea de la Literatura i la Cultura Visual; ha estat professora a la Universitat de Göttingen, Köln i München, Alemanya. [...]
Alejandra Torres est titulaire d'un doctorat et d'un baccalauréat des arts, chercheuse CONICET, chercheuse et enseignante à l'Universidad de Buenos Aires et à l'Universidad Nacional General Sarmiento, Argentine; dirige des projets de recherche dans le domaine de la littérature et de la culture visuelle. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.943
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e943 (Interviews)  
8.
27 p, 322.2 KB The role of grammar in learning to write : an interview with Joaquim Dolz and Carmen Rodríguez-Gonzalo, experts in writing didactics / Compte Rosich, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona)
Joaquim Dolz holds a PhD in Educational Sciences and is Professor of Language Teaching at the University of Geneva (Switzerland). His research ranges from analysis of the teaching and learning process to teacher training. [...]
Joaquim Dolz és Doctor en Ciències de l'Educació i Catedràtic en Didàctica de les Llengües a la Universitat de Ginebra (Suïssa). La seva recerca va de l'anàlisi del procés d'ensenyament i aprenentatge a la formació del professorat. [...]
Joaquim Dolz es Doctor en Ciencias de la Educación y Catedrático en Didáctica de las Lenguas en la Universidad de Ginebra (Suiza). Su investigación abarca desde el análisis del proceso de enseñanza y aprendizaje hasta la formación del profesorado. [...]
Joaquim Dolz est docteur en sciences de l'éducation et professeur d'enseignement des langues à l'Université de Genève (Suisse). Ses recherches vont de l'analyse du processus d'enseignement et d'apprentissage à la formation des enseignants. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.855
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 3 (may-june 2020) , e855 (Interviews)  
9.
18 p, 256.6 KB The role of reference grammars in school : an interview with Anna Camps, researcher on the teaching of grammar and writing, and Maria Josep Cuenca, linguist / Troncoso, Marcos Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Camps, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Cuenca, Maria Josep
Anna Camps is a retired Professor from the Univer-sitat Autònoma de Barcelona. She has been the founder and coordinator of the GREAL research group (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, the Research Group on Language Teaching and Learning). [...]
Anna Camps és catedràtica jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha estat fundadora i coordinadora del grup de recerca GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües). [...]
Anna Camps es catedrática jubilada de la Universitat Autònoma de Barcelona. Ha sido fundadora y coordinadora del grupo de investigación GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, el Grupo de Investigación en Enseñanza y Aprendizaje de Lenguas). [...]
Anna Camps est professeure retraitée à l'Université Autonome de Barcelone. Elle a été la fondatrice et la coordinatrice du groupe de recherche GREAL (Grup de Recerca sobre Ensenyament i Aprenentatge de Llengües, Groupe de recherche sur l'enseignement et l'apprentissage des langues). [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.906
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 2 (may-june 2020) , e906 (Interviews)  
10.
6 p, 184.5 KB An interview with Jonathan Rosa, expert in language, race, and education / Gallego-Balsà, Lídia (Universitat Rovira i Virgili) ; Rosa, Jonathan (University of Stanford. Center for Comparative Studies in Race and Ethnicity)
Jonathan Rosa is Associate Professor in the Graduate School of Education, Center for Comparative Studies in Race and Ethnicity, and, by courtesy, Departments of Anthropology and Linguistics at Stanford University. [...]
Jonathan Rosa es profesor asociado en la Graduate School of Education, Centre for Comparative Studies in Race and Ethnicity, y, por gentileza, en los departamentos de Antropología y Lingüística de la Universidad de Stanford. [...]
Jonathan Rosa est professeur agrégé à la Graduate School of Education, Center for Comparative Studies in Race and Ethnicity, et, par courtoisie, dans les départements d'Anthropologie et de Linguistique de l'Université de Stanford. [...]
Jonathan Rosa és professor agregat a la Graduate School of Education, Centre for Comparative Studies in Race and Ethnicity, i, per gentilesa, als departaments d'Antropologia i Lingüística de la Universitat de Stanford. [...]

2020 - 10.5565/rev/jtl3.884
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 13 Núm. 1 (february-march 2020) , p. 83-88  

Articles : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.