Resultats globals: 86 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 28 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 6 registres trobats
Llibres i col·leccions, 9 registres trobats
Documents de recerca, 41 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Articles 28 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
27 p, 673.7 KB Creating social value by empowering people : a social innovation perspective / Maestripieri, Lara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Jacobi von, Nadia (University of Trento) ; Chiappero-Martinetti, Enrica (University of Pavia) ; Giroletti, Toa (University of Northampton)
Initiatives across the private, public, and third sectors have increasingly pursued social value beyond mere profit. However, how social value can be created still requires a more detailed investigation. [...]
2023 - 10.1111/apce.12447
Annals of Public and Cooperative Economics, 2023, p. 1-26  
2.
10 p, 8.1 MB Graphic design for creating a visual identity of Shiraz' Eram Botanical Garden / Negahban, Shima (University of Tehran)
Many Iranian gardens, especially those registered nationally and internationally, are full of pure Iranian art. One of the most beautiful gardens is Eram Botanical Garden. Available studies and visual evidence show no proper effort has been made for this garden to preserve and reproduce its visual heritage. [...]
Muchos jardines iraníes, especialmente los registrados a nivel nacional e internacional, están llenos de puro arte iraní. Uno de los jardines más hermosos es el Jardín Botánico Eram. Estudios disponibles y evidencias visuals muestran que no se ha realizado ningún esfuerzo para que este jardín preserve y reproduzca su patrimonio visual. [...]

2023 - 10.5565/rev/grafica.241
Grafica, Vol. 12 Núm. 23 (2024) , p. 65-74 (Ensayos)  
3.
2 p, 573.3 KB Poden els alumnes aprendre creant materials didàctics per a altres persones? / Ribosa Martínez, Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Duran Gisbert, David 1963- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Una revisió d'estudis feta per investigadors del Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació de la UAB indica que la creació de materials didàctics per part dels alumnes és beneficiosa per al seu aprenentatge en qualsevol etapa educativa. [...]
Una revisión de estudios hecha por investigadores del Departamento de Psicología Básica, Evolutiva y de la Educación de la UAB indica que la creación de materiales didácticos por parte de los alumnos es beneficiosa para su aprendizaje en cualquier etapa educativa. [...]
A recently published meta-analysis by researchers from the Department of Basic, Developmental and Educational Psychology of the UAB indicates that the creation of didactic materials by students is beneficial for their learning at any educational stage. [...]

2023
UAB divulga, Gener 2023, p. 1-2
3 documents
4.
11 p, 876.8 KB Becoming "Language-Aware" in ICLHE : Creating a space of trust for collaborative partnerships between teachers, teacher trainers and language specialists / Kletzenbauer, Petra (University of Applied Sciences FH JOANNEUM) ; Fürstenberg, Ulla (Universität Graz) ; Reitbauer, Margit (Universität Graz)
In this paper, we present a cross-disciplinary collaboration model inspired by collaborative action research (CAR) developed at a computer science department at a University of Applied Sciences in Austria. [...]
En aquest article presentem un model de col·laboració interdisciplinària inspirat en la investigació-acció col·laborativa (IAC) desenvolupat en un departament d'informàtica d'una universitat de ciències aplicades d'Àustria. [...]
En este artículo presentamos un modelo de colaboración interdisciplinar inspirado en la Investigación-acción colaborativa (IAC) desarrollado en un departamento de informática de una Universidad de Ciencias aplicadas de Austria. [...]

2022 - 10.5565/rev/clil.81
CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 5 Núm. 2 (2022) , p. 53-63 (Innovació i transmissió de coneixement)  
5.
15 p, 4.2 MB #EsteVirusloParamosUnidos : war-like political communication on Twitter. Creating homogeneous communities in the Covid-19 crisis / Tous, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Dergacheva, Daria (Universitat Autònoma de Barcelona)
This article analyses the political communication on Twitter of the Government of Spain at the height of the Covid-19 pandemic. The #estevirusloparamosunidos campaign on Twitter is monitored during the dates with the worst results in terms of fatalities (March 31th- April, 4th, 2020). [...]
Se analiza la comunicación política en Twitter del Gobierno de España en el pico de la pandemia de Covid-19. La campaña en Twitter #estevirusloparamosunidos fue monitorizada durante las fechas con los peores resultados en términos de fallecimientos (31 de marzo-4 de abril). [...]

2021 - 10.5209/esmp.75758
Estudios sobre el mensaje periodístico, Vol. 27, núm. 4 (2021) , p. 1227-1241  
6.
18 p, 944.5 KB La creación y la adaptación de material didáctico para las clases virtuales de ELE en el contexto de la COVID-19 / Emilse Cioccolanti, Lorena
Este artículo presenta los resultados de un estudio sobre la creación y la adaptación de material didáctico para la clase virtual de ELE en el contexto de la COVID-19. Por un lado, se exponen los resultados obtenidos al pilotar un corpus lingüístico de material didáctico digital. [...]
This article presents the results of a study on the creation and adaptation of teaching material for ELE virtual lessons in the context of COVID-19. It shows, on the one hand, the results obtained after piloting a linguistic corpus of digital teaching materials; on the other, the data collected from quantitative research, for which an online survey was used as a data collection instrument, addressed to teachers in the field. [...]

2021 - 10.5565/rev/doblele.88
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 7 (2021) , p. 4-21  
7.
4 p, 91.1 KB Sevtsuk, Andres (2020). Street Commerce : Creating Vibrant Urban Sidewalks / Pérez Mateos, Àngels (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Andres SEVTSUK, Street Commerce: Creating Vibrant Urban Sidewalks. Filadelfia: University of Pennsylvania Press, 2020.
2021 - 10.5565/rev/dag.703
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 67 Núm. 3 (2021) , p. 585-588 (Ressenyes)  
8.
14 p, 406.4 KB Loxoro, de Claudia Llosa : crear una frontera propia con el lenguaje / Wolfenzon, Carolyn (Bowdoin College)
En Loxoro (2012), Claudia Llosa explora el concepto de frontera en un nivel lingüístico, temporal y material, al llevar la narración a un territorio no demarcado físicamente, donde habitan las mujeres transexuales de Lima. [...]
En Loxoro (2012), Claudia Llosa explora el concepte de frontera en un nivell lingüístic, temporal i material, a l'portar la narració a un territori no demarcat físicament, on habiten les dones transsexuals de Lima. [...]
En Loxoro (2012), Claudia Llosa explora el concepto de frontera en un nivel lingüístico, temporal y material, al llevar la narración a un territorio no demarcado físicamente, donde habitan las mujeres transexuales de Lima. [...]

2021 - 10.5565/rev/mitologias.771
Mitologías hoy, Vol. 23 (2021) , p. 41-54 (Dossier)  
9.
6 p, 393.0 KB Espais de fabricació comunitaris en l'educació primària : involucrant l'alumnat de Grau en el procés de creació de projectes STEM amb espais de fabricació digital / Rios Rubiras, Bernat (Escola L'Horitzó (Barcelona, Catalunya))
Aquest article relata una activitat desenvolupada al llarg del primer quadrimestre amb l'alumnat de 4t del Grau en Educació Primària de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Es tracta d'una activitat desenvolupada conjuntament amb l'espai de fabricació UAB OpenLabs de la facultat d'Enginyeria. [...]
This article relates an activity developed during the first term, with the students of 4th of the Degree in Primary Education of the Autonomous University of Barcelona (UAB). This is an activity developed in conjunction with the UAB OpenLabs manufacturing space of the Faculty of Engineering. [...]
Este artículo relata una actividad desarrollada a lo largo del primer cuatrimestre con el alumnado de 4º de Grado en Educación Primaria de la Universitat Autónoma de Barcelona (UAB). Se trata de una actividad desarrollada conjuntamente con el espacio de fabricación UAB OpenLabs de la Facultad de Ingeniería. [...]

2021 - 10.5565/rev/ciencies.442
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 42 (2021) , p. 40-45 (El Racó STEAM)  
10.
20 p, 5.9 MB Creating the habit of recycling in early childhood : a sustainable practice in Spain / Buil, Pilar (Universitat Internacional de Catalunya) ; Roger-Loppacher, Olga (Universitat Internacional de Catalunya) ; Tintoré Espuny, Mireia (Universitat Internacional de Catalunya)
Early childhood education on sustainability has been an issue of high relevance in the last decade. In Spain, many different efforts have been made to increase children's knowledge, skills, and awareness related to sustainability issues. [...]
2019 - 10.3390/su11226393
Sustainability, Vol. 11 Núm. 22 (january 2019) , p. 6393  

Articles : 28 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 6 registres trobats  
1.
17 p, 2.7 MB Co-creating accessible videos : the Mediaverse CROMA experience / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; García-Melero, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González-Sordé, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona)
Mediaverse is a European project that aims to develop an innovative ecosystem where creators can share their media content while keeping control of intellectual property rights and monetization. As part of this project, different pilots are taking place in order to show how a cocreation process can be used to different ends: to produce artistic content, to produce journalistic content and to generate 360º interactive content for social inclusion. [...]
2023
Media for All 10 Conference. Anvers, : 2023  
2.
10 p, 3.1 MB GreenVERSE : Creating 360 stories with a green background / Brescia Zapata, Marta
2022 (GreenSCENT)
Eu Green Week. Barcelona, : 2022  
3.
12 p, 1.4 MB Co-creating VR Opera with communities / Donegan, Camille
2021 (TRACTION: Opera co-creation for a social transformation)
7th Ed Vrdays Europe - Immersive Tech Week, : 2021
2 documents
4.
15 p, 1.9 MB Traction : a new way of creating opera / Zorilla, Mikel
2021 (TRACTION: Opera co-creation for a social transformation)
7th Ed Vrdays Europe - Immersive Tech Week, : 2021
2 documents
5.
7 p, 613.8 KB Art and ICT in CLIL. How to learn english creating stop-motion videos / Cogollos Calabuig, Empar (Escola Charlie Rivel de l'Hospitalet del Llobregat) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 172-178  
6.
12 p, 29.6 KB CLIL courses as meeting points for teacher students and professional teachers from different disciplines - CLIL courses as effective platforms for creating cross-curricular projects / Sandberg, Ylva ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Stockholm University ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Background/Introduction: I am an upper secondary teacher of English and German. Over the last ten years I have been working as a language teacher at Kungsholmens Gymnasium, Stockholm. Since August 2008 I am working as a teacher trainer/junior lecturer at The Department of Education in Languages and Language Development. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009
2 documents

Llibres i col·leccions 9 registres trobats  
1.
9 p, 1.6 MB Towards a transdisciplinary approach in the training of teachers : Creating procedures in learning and teaching in higher education / Saura Mas, Sandra (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Blanco-Romero, Asunción (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia) ; Barrera, Jaume 1954- ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia
For decades we have been immersed in a constant change in our society, registered together with an increase in its degree of complexity. This greatly affects the currently prevailing educational axioms, making them obsolete, which implies, according to our hypothesis, the need for a process of revision and innovation of existing models. [...]
2021 - 10.4995/HEAd21.2021.13037
7th International Conference on Higher Education Advances (HEAd'21), (2021) , p. 773-781  
2.
13 p, 2.9 MB Creating a plurilingual space through talk- in- interaction / Masats, Dolors (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Noguerol, Artur ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Nussbaum, Luci ed.
The creation of plurilingual spaces open to the diversity of languages and cultures present in the classrooms is encouraged by current European educational policies. Examining how participants co-construct such spaces in classroom interaction is essential to understand practiced language policy and the norms of language choices and alternations they rely to. [...]
2021 - 10.4324/9781003169123-4
Plurilingual Classroom Practices and Participation : Analysing Interaction in Local and Translocal Settings, 2021, p. 27-40  
3.
12 p, 276.7 KB CLIL courses in teacher education : effective platforms for creating cross-curricular projects / Sandberg, Ylva (Stockholm University)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 255-266  
4.
16 p, 264.2 KB Creating alternative economic spaces. The socially innovative practices of solidarity purchasing groups / Maestripieri, Lara
Oxford University Press, 2019
Creating Economic Space for Social Innovation, 2019, p. -00  
5.
10 p, 264.4 KB Creativity : the key to creating successful advertising messages in the digital sonosphere / Barbeito Veloso, Ma. Luz (María Luz) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Enrique, Ana Mª (Ana María) (Universitat Autònoma de Barcelona)
The characteristics of the radio media have traditionally been put forward as arguments to justify the lack of creativity in radio advertising in Spain. Factors such as fragmentation of the media, the need to resort to high frequencies in the broadcast message, the format almost absolute control wedge or direct translation of texts designed to television to radio, have led to and perpetuated the idea that radio advertising is not creative. [...]
Braga, Portugal: Communication and Society Research Centre (University of Minho), 2012
Radio evolution : conference Proceedings, 2012, p. 295-303  
6.
12 p, 76.6 KB Publiradio.net : aplicatiu per a la creació de publicitat radiofònica en el marc de l'EEES / Balsebre, Armand (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Barbeito Veloso, Ma. Luz (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
L'experiència d'innovació docent que es presenta a continuació és el resultat de quatre anys de treball que el grup Publiradio, del Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat, ha dedicat a idear, dissenyar i posar en funcionament una plataforma en línia (Publiradio. [...]
La experiencia de innovación docente que se presenta a continuación es el resultado de cuatro años de trabajo que el grupo Publiradio, del Departamento de Comunicación Audiovisual y Publicidad, ha dedicado a idear, diseñar y poner en funcionamiento una plataforma en línea (Publiradio. [...]
The teaching innovation experience that is presented in this article is the result of four years of work that the Publiradio group in the Department of Audiovisual Communication and Advertising has spent dreaming up, designing and launching an online platform (Publiradio. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 87-98
4 documents
7.
18 p, 275.0 KB Creació de presentacions multimèdia de judicis / Riba Trepat, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Teodoro, Emma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En general, l'estudi dels diferents judicis i institucions processals té un caràcter dinàmic i complex, fet que en dificulta la comprensió teòrica per part de qualsevol persona que s'hi enfronti per primera vegada. [...]
En general, el estudio de los diferentes juicios e instituciones procesales tiene un carácter dinámico y complejo, lo que dificulta la comprensión teórica por parte de cualquier persona que se enfrente a ello por primera vez. [...]
In general, studying different trials and trial institutions is a dynamic and complex affair, which makes it difficult for anyone facing it for the first time to theoretically comprehend. For this reason, as part of this project the students doing outside practices in law offices get an overall grasp of the process of a trial and are able to convey these contents by using the multimedia resources and knowledge with which they are provided. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 35-42
4 documents
8.
12 p, 1.4 MB La Salut el Segle XXI : una Responsabilitat per Compartir. Una experiència per crear cultura de treball interprofessional / Caminal, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psiquiatria i de Medicina Legal) ; Martínez Vidal, Àlvar (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Història de la Ciència) ; Aradilla, Amor (Escola Universitària d'Infermeria i de Fisioteràpia "Gimbernat") ; Cònsul Giribet, Maria (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Gutiérrez Rosado, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Chamarro Lusar, Andrés (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Huguet, Teresa (Consejo Superior de Investigaciones Científicas. Fundació Milà i Fontanals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
La Salut el Segle XXI: una Responsabilitat a Compartir és una assignatura d'universitat que pretén capacitar els estudiants de diferents titulacions a comprendre i construir els conceptes de salut i benestar des d'una perspectiva global i a donar respostes interdisciplinàries als problemes de salut més freqüents. [...]
La Salud el Siglo XXI: una Responsabilidad a Compartir es una asignatura de universidad que pretende capacitar a los estudiantes de diferentes titulaciones a comprender y construir los conceptos de salud y bienestar desde una perspectiva global y a dar respuestas interdisciplinarias a los problemas de salud más frecuentes. [...]
Health in the Twenty-First Century: a Shared Responsibility is a university course that aims to provide students studying various courses with the skills to understand and construct the concepts of health and welfare from an overall perspective and to provide interdisciplinary answers to the most frequent health problems. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 179-190
4 documents
9.
10 p, 1.5 MB Creació de recursos digitals per a la innovació docent en geologia estructural i tectònica / Teixell Cácharo, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Griera Artigas, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Arboleya, María Luisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Tesón del Hoyo, Eliseo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Corral, Isaac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte consisteix en l'elaboració d'una sèrie de recursos didàctics en format digital per a l'ensenyament de les matèries de Geologia Estructural i de Tectònica en titulacions relacionades amb les Ciències de la Terra. [...]
Este proyecto consiste en la elaboración de una serie de recursos didácticos en formato digital para la enseñanza de las materias de Geología Estructural y Tectónica en titulaciones relacionadas con las Ciencias de la Tierra. [...]
This project consisted of developing a series of teaching resources in digital format to teach the subjects of Structural Geology and Tectonics in degree programmes related to the Earth Sciences. The goal was to improve students' training and performance by developing out-of-classroom support activities that foster independent learning and self-regulation on the part of the students. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 23-32
4 documents

Documents de recerca 41 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
158 p, 8.8 MB "Perquè" : procés de creació d'un curtmetratge d'animació per la conscienciació sobre els TCA / Costa Dilmé, Alba ; Pujol Lozano, Hilari, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es centra en el procés de creació d'un curtmetratge d'animació 2D en rotoscòpia titulat "Perquè", amb la temàtica principal emmarcada als trastorns de la conducta alimentària; la història mostra les vivències de l'ELia durant tota la seva vida patint anorèxia nerviosa. [...]
Este projecto se centra en el proceso de creación de un cortometraje de animación 2D en rotoscopia titulado "Perquè", con la temática principal enmarcada en los trastornos de la conducta alimentaria; la historia muestra las vivencias de Elía durante toda su vida sufriendo anorexia nerviosa. [...]
This project focuses on the process of creating a 2D animated short film in rotoscoping entitled "Perquè", with the main theme framed around eating disorders; the story shows. Elia's experiences throughhout her life struggling with anorexia nervosa. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
2.
14 p, 840.4 KB Guía para la creación de narrativas personales. Tu experiencia en la Formación Profesional a través de lifeline y photovoice / Valdivia, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sepúlveda-Parrini, Paloma (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Naranjo-Crespo, María (Universidad Complutense de Madrid) ; Carrasco-Temiño, Aranzazu (Universidad Complutense de Madrid) ; Rodríguez Pérez, Sara (Universidad de Oviedo)
Barcelona : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
2 documents
3.
15 p, 781.1 KB Entorn de laboratori: Creació d'un entorn simulat utilitzant el concepte de Digital Twin / Lakhmanets, Maksym ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte es centra en la creació d'un entorn digital simulant un PLC (Controlador lògic programable) per realitzar proves enfocades en els aplicatius utilitzats pels operaris i altres treballadors en les línies de producció. [...]
The project focuses on creating a digital environment simulating a PLC (Programmable Logic Controller) to conduct tests focused on the applications used by operators and other workers on production lines. [...]
El proyecto se centra en la creación de un entorno digital simulando un PLC (Controlador lógico programable) para realizar pruebas enfocadas en los aplicativos utilizados por los operarios y otros trabajadores en las líneas de producción. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
1 p, 802.0 KB Creating new protocols for a foundation against food waste / Plaza Tirabasso, Marc ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2022
Grau en Ciència i Tecnologia dels Aliments [974]  
5.
175 p, 29.7 MB Convertint Whare Wira en una autèntica casa sobre rodes : creació d'identitat corporativa i pla de comunicació per una marca de camperització de furgonetes / Espona Puig, Maria ; Llagostera Pera, Aina ; Morató, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Projecte de Fi de Grau consisteix en la realització d'un pla de comunicació per a una marca de camperització de furgonetes real. Inclou la investigació del seu entorn intern i extern, l'anàlisi de la seva identitat corporativa i la seva corresponent estratègia de comunicació i pla d'accions per tal d'assolir els objectius plantejats per al creixement de la marca.
Este Proyecto de Fin de Grado consiste en la realización de un plan de comunicación para una marca de camperización de furgonetas real. Incluye la investigación de su entorno interno y externo, el análisis de su identidad corporativa y su correspondiente estrategia de comunicación y plan de acciones para conseguir los objetivos planteados para el crecimiento de la marca.
This Final Degree Project consists in the realization of a communication plan for a real camper van brand. It includes research into its internal and external environment and the analysis of the brand corporate identity. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
171 p, 39.0 MB Creació d'una marca personal : Lemon Studio / Sánchez Zafra, Cristina ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques.
El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas.
The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
15 p, 1.5 MB Creación de un clúster para un entorno CI/CD de desarrollo de software / Falcó Sánchez, Gerard ; Carpio Miranda, Miguel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Cuando hay que desarrollar una aplicación o software se pueden llegar a necesitar una gran cantidad de dependencias como librerías, versiones del sistema operativo, compilador, etc. Disponer de todas estas dependencias en todos los ordenadores de cada desarrollador del equipo es complejo e ineficaz, por eso, aparecieron las tecnologías de la nube. [...]
Developing an application or software could require a large number of dependencies such as libraries, operating system versions, compilers, etc. Having all these dependencies available on all the computers of each developer in the team is complex and inefficient in time, that is why cloud technologies appeared. [...]
Quan cal desenvolupar una aplicació o programari es poden arribar a necessitar una gran quantitat de dependències com ara llibreries, versions del sistema operatiu, compilador, etc. Disposar de totes aquestes dependències a tots els ordinadors de cada desenvolupador de l'equip és complex i ineficaç, per això van aparèixer les tecnologies del núvol. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
95 p, 1.8 MB Traducció automàtica de la parla : creació i avaluació de sis motors de TAE / Jiménez Molina, Noelia ; Sánchez Gijón, María Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
La traducció automàtica (TA) ha millorat notablement aquests darrers anys. No obstant això, la traducció de la parla i el processament del llenguatge natural encara són un desafiament per als sistemes de TA. [...]
La traducción automática (TA) ha mejorado notablemente en los últimos años; sin embargo, la traducción del habla y el procesamiento del lenguaje natural siguen siendo todo un reto para los sistemas de TA. [...]
Machine Translation (MT) has been greatly improved in recent years. Nevertheless, Spoken Language Translation (SLT) and natural language processing remain a major challenge for MT engines. The purpose of this work is to provide a possible solution to the lack of naturalness in SLT. [...]

2020
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  
9.
144 p, 7.2 MB La creación de un podcast: "Hoy se Sale" / Eguren Villar, Ana ; Hurtado Inocencio, Alejandro ; Israel Martínez, Lara ; Mimbrero Gallardo, Gemma ; Casanovas Zurano, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La creació del podcast "Hoy se Sale" neix amb l'objectiu apropar als joves el format radiofònic a través del mercat del podcast, que actualment es troba en auge. Un producte que pot ser consumit en qualsevol moment i espai, a més a més, de ser una forma fàcil i econòmica de captar audiència. [...]
La creación del podcast "Hoy se Sale" nace con el objetivo de acercar a los jóvenes el formato radiofónico a través del mercado del podcast, que actualmente esta en auge. Un producto que puede ser consumido en cualquier momento y lugar, además de ser una forma fácil y económica de captar audiencia. [...]
The creation of the podcast "Hoy se Sale" was born with the aim to bring the radio format closer to the youth through the podcast market, which is currently booming. A product that can be consumed at any time and place, as well as being an easy and inexpensive way to attract an audience. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
10.
582.6 KB Portal de creació i publicació de guies. Model de dades / Ibanez, Borja ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
A moltes persones els hi agrada realitzar excursions habitualment, quasi sempre necessiten veure guies per plantejar la jornada i anar de forma segura. Per aquest motiu, va sorgir una empresa anomenada GuideMeUp dedicada a l'àmbit turístic amb la missió principal d'aportar al sector turístic, cultural i oci un producte i servei. [...]
Many people like to on excursions regularly, they almost always need to see guides to plan the day and go safely. For this reason, a company called GuideMeUp dedicated to the field of tourism emerged with the main mission of providing a product and service to the tourism, worship and leisure sector. [...]
A muchas personas les gusta realizar excursiones habitualmente, casi siempre necessitan ver guías para plantear la jornada e ir de forma segura. Per este motivo, surgió una empresa llamada GuideMeUp dedicada al ámbito turístico con la misión principal de aportar al sector turístico, cultual y ocio un producto y servicio. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  

Documents de recerca : 41 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
2.3.1 Creating contents in E2U / Maaß, Christiane (Stiftung Universität Hildesheim)
2021 (Unit 2. Easy-to-understand (E2U) language)
9 documents
2.
3B.2.2 Creating intertextual relations - an example / Bernabé, Rocío (Internationale Hochschule SDI München - University of Applied Sciences) ; Cavallo, Piero (Internationale Hochschule SDI München - University of Applied Sciences)
2021 (EASIT: Unit 3B. Easy-to-understand (E2U) language and audio description (AD))
8 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.