Resultats globals: 21 registres trobats en 0.03 segons.
Materials acadèmics, 21 registres trobats
Materials acadèmics 21 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 110.4 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i de forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvisació musical. [...]
- Develop musical sense and internal understanding of music. - To know and master fluently the musical language at a rhythmic, melodic, harmonic a - Acquire autonomy in harmonic accompaniment and in the creation and improvisation - Acquire essential knowledge of teaching musical language.
- Desarrollar el sentido musical y la comprensión interna de la música. - Conocer y dominar con fluidez el lenguaje musical a nivel rítmico, melódico, armónic - Adquirir autonomía en el acompañamiento armónico y en la creación e improvisació - Adquirir unos conocimientos esenciales de didáctica del lenguaje musical 1.

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
6 p, 107.5 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i de forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvisació musical. [...]
- Develop musical sense and internal understanding of music. - To know and master fluently the musical language at a rhythmic, melodic, harmonic a - Acquire autonomy in harmonic accompaniment and in the creation and improvisation - Acquire essential knowledge of teaching musical language.
- Desarrollar el sentido musical y la comprensión interna de la música. - Conocer y dominar con fluidez el lenguaje musical a nivel rítmico, melódico, armónic - Adquirir autonomía en el acompañamiento armónico y en la creación e improvisació - Adquirir unos conocimientos esenciales de didáctica del lenguaje musical.

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 107.4 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i de forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvisació musical. [...]
- Develop musical sense and internal understanding of music. - To know and master fluently the musical language at a rhythmic, melodic, harmonic a - Acquire autonomy in harmonic accompaniment and in the creation and improvisation - Acquire essential knowledge of teaching musical language.
- Desarrollar el sentido musical y la comprensión interna de la música. - Conocer y dominar con fluidez el lenguaje musical a nivel rítmico, melódico, armónic - Adquirir autonomía en el acompañamiento armónico y en la creación e improvisació - Adquirir unos conocimientos esenciales de didáctica del lenguaje musical.

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
5 p, 106.5 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i de forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvisació musical.
- Desarrollar el sentido musical y la comprensión interna de la música. - Conocer y dominar con fluidez el lenguaje musical a nivel rítmico, melódico, armónic - Adquirir autonomía en el acompañamiento armónico y en la creación e improvisació.

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
7 p, 116.2 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / Gassull Bustamante, Cecilia ; Gimeno Abad, Ricard ; Getino Díez, Julia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2019-20
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
3 documents
6.
5 p, 106.1 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i formal. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
7.
5 p, 107.4 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / González Martín, Cristina ; Gimeno Abad, Ricard ; Godall, Pere ; Getino Díez, Julia ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2019-20
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
7 p, 90.6 KB Estratègies i Recursos Educatius per al Professorat de Música [40828] / González Martín, Cristina ; Gimeno Abad, Ricard ; Gassull Bustamante, Cecilia ; Viladot Vallverdu, Laia ; Pérez Moreno, Jèssica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aprofundir sobre la pràctica docent en diferents àmbits fonamentals de l'educació musical: la didàctica, les TIC i la veu. Analitzar cada un dels àmbits en relació al currículum i a la formació del professorat. [...]
▪ Profundizar sobre la práctica docente en diferentes ámbitos fundamentales de la educación musical: la audición, las TIC Y la voz. ▪ Analizar cada uno de los ámbitos en relación al currículo y la formación del profesorado. [...]

2018-19
Màster Universitari en Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [1381]
2 documents
9.
5 p, 79.8 KB Anàlisi, audició i la seva didàctica [102040] / González Martín, Cristina ; Gimeno Abad, Ricard ; Getino Díez, Julia ; Ortin Lozano, Ruth ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Escoltar música molt diversa i analitzar i reflexionar sobre els elements constituents més destacables. - Conèixer i familiaritzar-se en el cultiu dels estils i gèneres més destacats de la música occidental des de l'escolta i l'anàlisi. [...]
- Listen to music very diverse and analyze and reflect on the most important elements. - Understand and familiarize yourself in the culture of the most important styles and genres of Western music from listening and analysis. [...]
- Escuchar música diversa y analizar y reflexionar sobre los elementos constituyentes más destacables. - Conocer y familiarizarse en el cultivo de los estilos y géneros más destacados de la música occidental desde la escucha y el análisis. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
10.
5 p, 78.1 KB Llenguatge musical [102032] / Gimeno Abad, Ricard ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensió interna de la música. - Conèixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell rítmic, melòdic, harmònic i formal. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]
- Desenvolupar el sentit musical i la comprensio interna de la musica. - Coneixer i dominar amb fluidesa el llenguatge musical a nivell ritmic, melodic, harmonic i forma. - Adquirir autonomia en l'acompanyament harmònic i en la creació i improvització musical. [...]

2018-19
Grau en Educació Infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 21 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.