Resultats globals: 4 registres trobats en 0.01 segons.
Articles, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Articles 3 registres trobats  
1.
6 p, 80.5 KB Cambios y continuidades en los modelos de actividad científica que utilizan los estudiantes de maestro de educación primaria en las secuencias de actividades que planifican / Martí i Feixas, Jordi, 1965- (Universitat de Vic)
El presente estudio forma parte de un proyecto más amplio de investigación sobre el desarrollo del conocimiento didáctico para la enseñanza de las ciencias en maestros de Educación Primaria en formación inicial. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 2142-2147 (Innovacions didàctiques)  
2.
7 p, 684.6 KB Insights into preservice teacher knowledge application : from model-centered instruction to lesson plan design / Jiménez i Bargalló, Isabel (Universitat de Vic) ; Martí i Feixas, Jordi, 1965- (Universitat de Vic)
The purpose of the present study is to go in depth on the difficulties to translate preservice teachers' understandings into model-centered lesson designs within the context of specific instructional supports. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1799-1805 (Innovacions didàctiques)  
3.
6 p, 79.5 KB Una experiencia acerca de la enseñanza de la óptica para el profesorado de primaria / Torre-Marin, Victor Grau (Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes) ; Martí i Feixas, Jordi, 1965- (Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes) ; Amat, Arnau (Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes)
Mostramos el trabajo realizado con alumnos de 4º curso del grado de maestro de educación primaria de la Universitat de Vic, para la enseñanza de conceptos fundamentales acerca de la luz. En particular, el mero hecho de la propagación de la luz, del que se suele dar por descontado que será fácilmente asimilado, se muestra en la realidad como un aspecto difícil de ser comprendido plenamente: la invisibilidad de la luz, su velocidad extremadamente alta y los preconceptos de los alumnos, hacen este tema mucho más difícil de lo que podríamos esperar, tanto su comprensión como su enseñanza. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1651-1656 (Innovacions didàctiques)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
114 p, 9.1 MB Perfils d'activitat científica escolar en les planificacions d'estudiants de mestre d'educació primària : canvis i continuïtats / Martí i Feixas, Jordi, 1965- ; Calafell Subirà, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Junyent i Pubill, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Perfils d'activitat científica escolar en les planificacions d'estudiants de mestre d'Educació Primària: Canvis i continuïtats té la finalitat de descriure i analitzar l'evolució temporal dels perfils d'activitat científica escolar que els estudiants de mestre d'Educació Primària proposen quan planifiquen seqüències d'activitats d'ensenyament a l'inici i al final d'una assignatura de didàctica de les ciències. [...]
The main aim of the doctoral thesis entitled "Scientific activity profiles in elementary preservice teachers' lesson plans. Changes and continuities" is to describe and analyze the evolution of the scientific school activity (SSA) profiles that primary education preservice teachers propose at the beginning and at the end of a science methods course. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016
5 documents

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.