visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: creativas
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
41
registres trobats en 0.03 segons.
Articles
,
16
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
15
registres trobats
Materials acadèmics
,
7
registres trobats
Articles
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
24 p, 19.3 MB
Industrias creativas y culturales en España : efectos de la COVID‑19 sobre la economía y el empleo cultural
/
Murciano, Marcial
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González Saavedra, Carlos Alberto
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La interrupción generalizada en España de las actividades culturales debido a la pandemia de la COVID‑19 ha incidido negativamente en la economía del sector y provocado la pérdida de gran número de puestos de trabajo. [...]
The generalized interruption of cultural activities in Spain due to the COVID‑19 pandemic has had a negative impact on the economy of the sector and caused the loss of a large number of jobs. This article analyses, based on available official data, the behaviour of cultural and creative employment in Spain during the year 2020, in comparison with the previous ones. [...]
2021 -
10.36008/monograma.2021.09.2118
Monograma. Revista Iberoamericana de Cultura y Pensamiento
,
Núm. 9 (2021)
, p. 187-210
Registre complet
-
2.
3 p, 3.4 MB
How to get your message across. Últimas tendencias creativas y procesos de innovación en campañas de comunicación. Francisco Cabezuelo Lorenzo y Carlos Fanjul Peyró Fórum XXI, Madrid, 2013. 153 páginas
/
Díaz-Campo, Jesús
(Universidad Internacional de La Rioja)
Obra ressenyada: Francisco CABEZUELO LORENZO y Carlos FANJUL PEYRÓ, How to get your message across. Últimas tendencias creativas y procesos de innovación en campañas de comunicación. Madrid: Fórum XXI, 2013.
2014 -
10.5565/rev/qp.32
Questiones publicitarias
,
Núm. 19 (2014)
, p. 128-130 (Reseñas)
Registre complet
-
3.
14 p, 183.4 KB
Pocas pero no solas : las mujeres creativas en la publicidad peruana
/
Mensa Torras, Marta
(Universidad de Piura (Perú))
La mujer representa un 20. 3% y el hombre un 79. 7% en los departamentos creativos a nivel mundial (Grow y Deng, 2014). Este artículo pretende averiguar si este fenómeno también se da en Perú y, si es así, cuáles son las razones de ello. [...]
Creativity does not depend on gender (Csikszentmihalyi, 1998), however women represent 20. 3% and men 79. 7% in the creative departments worldwide (Grow and Deng, 2014). This article want to know whether this phenomenon also happen in Peru and if so what the causes are. [...]
2015 -
10.5565/rev/qp.4
Questiones publicitarias
,
Núm. 20 (2015)
, p. 17-30 (Artículos de investigación)
Registre complet
-
4.
4 p, 98.4 KB
Publicidad emocional. Estrategias creativas. Belén López Vázquez, Madrid, ESIC Editorial, 2007. 172 páginas
/
Delgado Brull, María Teresa
Obra ressenyada: Belén LÓPEZ VÁZQUEZ, Publicidad emocional. Estrategias creativas. Madrid: ESIC Editorial, 2007.
2007 -
10.5565/rev/qp.291
Questiones publicitarias
,
Núm. 12 (2007)
, p. 139-142 (Reseñas)
Registre complet
-
5.
22 p, 1.1 MB
Las industrias culturales y creativas en las comunidades autónomas españolas : el caso Cataluña
/
Murciano, Marcial
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González Saavedra, Carlos Alberto,
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Las Industrias Culturales y Creativas (ICC) forman un ecosistema que puede beneficiarse de entornos socioeconómicos favorables y de las oportunidades abiertas por el cambio tecnológico. El presente artículo constata la existencia de correlaciones entre los indicadores que permiten contextualizar las actividades creativas y culturales en el marco autonómico español, en general, y en Cataluña en particular. [...]
Cultural and Creative Industries (ICC) form an ecosystem that benefits from both favorable socio-economic environments and the opportunities opened by the technological change. This article establishes the existence of correlations between the indicators that allow contextualizing creative activities in the framework of Spanish regions, in general, and of Catalonia in particular. [...]
2018 -
10.4185/RLCS-2018-1250
Revista latina de comunicación social
,
Vol. 1250 Núm. 73 (2018)
, p. 146-167
Registre complet
-
6.
16 p, 552.9 KB
Terapias artísticas y creativas en la mejora del malestar psicológico en mujeres con cáncer de mama. Revisión sistemática
/
Rabadán, Jennifer
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Chamarro Lusar, Andrés
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ;
Álvarez Moleiro, María
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Objetivo: Conocer el estado actual de la eficacia de las terapias artísticas y creativas (TAC) en las variables de malestar psicológico de mujeres con cáncer de mama y delimitarla en función del tipo de TAC y momento terapéutico del paciente. [...]
Objective: To know the current state of the effectiveness of artistic and creative therapies (ACTs) over psychological distress of women with breast cancer and to delimit it according to the type of CT and the therapeutic moment of the patient. [...]
2017 -
10.5209/PSIC.57079
Psicooncología
,
Vol. 14, núm. 2-3 (2017)
, p. 187-202
Registre complet
-
7.
26 p, 947.4 KB
Las industrias culturales y creativas en la Comunidad de Madrid : contexto y desarrollo económico 2008 - 2014
/
Rodríguez, Eduardo Francisco
(Universidad Carlos III de Madrid) ;
Real Rodríguez, Elena
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Rosique Cedillo, Gloria
(Universidad Carlos III de Madrid)
El objetivo de este artículo es presentar un modelo, mediante una metodología armonizada y comparable entre CC. AA. , que explique la evolución de las ICC en la CAM para el actual contexto de crisis, con el fin de conocer en qué medida han contribuido a la generación de empleo y cuál ha sido su aportación a la riqueza de la región y al producto interior bruto nacional. [...]
The Community of Madrid is one of the main focuses of Cultural and Creative Industries in Spain (CCI), therefore it is necessary to measure their socioeconomic impact in the region in aspects such as competitiveness, investment, employment and social cohesion. [...]
2017 -
10.4185/RLCS-2017-1166
Revista latina de comunicación social
,
Núm. 72 (2017)
, p. 295-320
Registre complet
-
8.
21 p, 880.1 KB
La incidencia de la crisis económica en las industrias culturales y creativas : el caso de Aragón (2008-2013)
/
Verón-Lassa, José-Juan
(Universidad San Jorge) ;
Zugasti, Ricardo
(Universidad de Zaragoza) ;
Sabés Turmo, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El artículo describe los efectos de la última crisis económica sobre las industrias culturales y creativas (ICC), ayuda a calibrar el impacto económico y social de estas industrias y aporta datos homologables sobre las ICC y su evolución. [...]
The following paper describes the effects of the past economic crisis on cultural and creative industries (CCI) in Aragon. It seeks to measure the social and economic impact suffered by CCIs and provides comparable data on these industries and their development. [...]
2017 -
10.4185/RLCS-2017-1152
Revista latina de comunicación social
,
Núm. 72 (2017)
, p. 26-46
Registre complet
-
9.
5 p, 166.2 KB
Reseña de tesis. Marketing viral : claves creativas de la viralidad publicitaria
/
Sivera-Bello, Sílvia
¿Existen claves creativas comunes en los vídeos publicitarios virales que constituyan un detonante para su difusión entre los usuarios de las redes sociales digitales? Para responder esta pregunta medular de la tesis doctoral, se propuso un constructo analítico que triangulara los siguientes indicadores: drivers creativos, cepas virales y ambigüedad de los contenidos. [...]
Have viral advertising videos some creative keys in common which constitute a trigger for dissemination among users of online social networks? To answer this central question, the doctoral dissertation proposes an analytical construct that triangulates the following indicators: creative drivers, viral strains and ambiguity of the content. [...]
2015 -
10.7238/a.v0i0.2830
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura
,
Thesis (2015)
, p. 1-5
Registre complet
-
10.
7 p, 682.8 KB
Les megaregions europees i les empreses creatives
/
Galletto, Vittorio,
1971- (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona) ;
Domene, Elena
(Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona)
En aquest article s'identifiquen, a partir de la bases de dades Amadeus, les empreses que desenvolupen activitats que pertanyen a la taxonomia d'indústries creatives (IC) proposada per la UNCTAD2 (això és: relacionades amb el patrimoni, amb les arts, amb els mitjans -impresos i audiovisuals-, i amb les creacions funcionals) i a continuació, s'analitza com es distribueixen entre les megaregions europees.
En este artículo se identifican, a partir de la base de datos Amadeus, las empresas que desarrollan actividades que pertenecen a la taxonomía de industrias creativas (IC) propuesta por la UNCTAD2 (esto es: relacionadas con el patrimonio, con las artes, con los medios -impresos y audiovisuales-, y con las creaciones funcionales) y a continuación, se analiza cómo se distribuyen entre las megarregiones europeas.
2016
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament
,
Núm. 58 (Novembre 2016)
, p. 64-70 (Articles)
2 documents
Registre complet
-
Articles :
16
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
3
registres trobats
1.
24 p, 2.5 MB
Las industrias culturales y creativas en las comunidades autónomas españolas. Los casos de Castilla-La Mancha, Castilla y León y la Comunidad de Madrid
/
Murciano, Marcial
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Agudiez Calvo, María del Pinar
(Universidad Complutense de Madrid) ;
González Saavedra, Carlos Alberto
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Las Industrias Culturales y Creativas (ICC) forman en España un dinámico ecosistema donde cohabitan y se retroalimentan ámbitos tractores, consolidados, con actividades de dinámica distribuida, que se condicionan por el entorno socio-económico y por las oportunidades abiertas por el cambio tecnológico. [...]
2018
XIX Foro de la Comunicación: La gestión de contenidos
. Salamanca,
19è
: 2018
Registre complet
-
2.
15 p, 277.2 KB
Las industrias culturales y creativas en las comunidades autónomas españolas. Los casos de Castilla-La Mancha, Castilla y León y la Comunidad de Madrid
/
Murciano, Marcial
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Agudiez Calvo, María del Pinar
(Universidad Complutense de Madrid) ;
González Saavedra, Carlos Alberto
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Las Industrias Culturales y Creativas (ICC) forman en España un dinámico ecosistema donde cohabitan y se retroalimentan ámbitos tractores, consolidados, con actividades de dinámica distribuida, que se condicionan por el entorno socio-económico y por las oportunidades abiertas por el cambio tecnológico. [...]
2018
XIX Foro de la Comunicación: La gestión de contenidos
. Salamanca,
19è
: 2018
Registre complet
-
3.
24 p, 2.8 MB
Estudio comparado de las industrias culturales y creativas en las comunidades autónomas españolas : el caso Cataluña
/
Murciano, Marcial
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González Saavedra, Carlos Alberto,
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La presentación constata la existencia de correlaciones entre los indicadores que sirven para contextualizar las actividades creativas en el marco autonómico español, en general, y en Cataluña en particular: el PIB per cápita y el nivel de formación se retroalimentan positivamente; la educación se asocia a una menor tasa de riesgo de pobreza y a un elevado índice de oportunidades, infraestructuras y usos digitales; y la disponibilidad y manejo intensivo de las tecnologías de la información y las comunicaciones (TIC) es inherente a un mayor consumo cultural y al disfrute de unas condiciones económicas favorables.
2017
IX Congreso Internacional Latina de Comunicación Social "El fin de un modelo de política"
. La Laguna (Tenerife),
9è
: 2017
Registre complet
-
Documents de recerca
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
78 p, 2.1 MB
On comença el desequilibri creatiu? La presència de dones creatives al Festival Drac Novell i la categoria d'estudiants del Club de Creativos (2010-2019)
/
Salvador Testa, Vinyet
;
Roca Correa, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca s'analitza la presència de dones creatives entre els guanyadors del Festival Drac Novell Internacional i la categoria d'estudiants del Club de Creativos, del 2010 al 2019. Estudiant la relació entre el gènere i un conjunt de variables es pretén aportar dades de valor sobre la distribució de gènere dels joves creatius abans de la incorporació laboral.
En esta investigación se analiza la presencia de mujeres creativas entre los ganadores del Festival Drac Novell Internacional y la categoria de estudiantes del Club de Creativos del 2010 al 2019. Estudiando la relación entre el género y un conjunto de variables se pretende aportar dadas de valor sobre la distribución de género de los jóvenes creativos antes de la incorporación laboral.
This research analyzes the presence of women among the creatives awarded at Drac Novell Internacional Festival and Club de Creativos students category, from 2010 to 2019. The relationship between gender and a set of variables is studied to provide valuave data about gender distribution of young creatives before entering the labor field.
2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
2.
82 p, 12.0 MB
Qüestió de gènere? Desequilibri en la professió creativa publicitària :Les dones creatives als festivals creatius publicitaris del Club de Creativos i El Sol
/
Felip Llavayol, Maria
;
Roca Correa, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A partir de l'anàlisi de la presència de dones entre els creatius que van treballar en les campanyes que conformen l'Anuari del Club de Creativos de 2018 i les premiades al Festival el Sol del mateix any, aquest treball proposa aportar dades de valor que mostrin la desigualtat de gènere en la professió creativa. [...]
A partir del análisis de la presencia de mujeres entre los creativos que trabajaron en las campañas que conforman el Anuario del Club de Creativos de 2018 y las premiadas al Festival el Sol del mismo año, este trabajo propone aportar datos de valor que muestren la desigualdad de género en la profesión creativa. [...]
Based on the analysis of the presence of women among the creatives who worked in the campaigns that make up the 2018 Club de Creativos Yearbook and those awarded at the Festival El Sol of the same year, this work proposes to provide value data to show gender inequality in the creative profession. [...]
2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
3.
283 p, 2.7 MB
Una aproximación científica a la desigualdad de género entre las personas creadoras : el acceso de las mujeres a la función de directoras creativas en las agencias de publicidad catalanas como garantía de feminización de la creatividad publicitaria
/
Roca, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Obradors, Matilde
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Alegre Rodríguez, Isam
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Pueyo, Natalia
(Universitat Autònoma de Barcelona)
La intención de este trabajo de investigación es: describir las características sociodemográficas de las mujeres que trabajan en el sector de la creatividad publicitaria en Cataluña. Identificar la forma en que la mujer asume su perfil de "creativa", y conocer el entorno profesional donde se desarrolla su vida y su trabajo y, por tanto, la conciliación de su vida personal y profesional.
Bellaterra, UAB 2009
Registre complet
-
4.
94 p, 3.5 MB
Las industrias creativas y su papel en las políticas y estrategias de la Unión Europea
/
Aldana Afanador, Pedro Nicolás
;
Crusafon Baqués, Carmina
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les Indústries Creatives juguen un paper important en la proposta cultural i econòmica de la Unió Europea. Aquesta investigació analitza a la indústria creativa europea plantejant l'evolució, caracterització i problemàtiques del concepte; revisant el seu marc normatiu en el territori; i desenvolupant un estudi de cas de deu Estats membres per determinar el seu paper en les polítiques i estratègies de la Unió Europea.
Las Industrias Creativas juegan un papel importante en la propuesta cultural y económica de la Unión Europea. Esta investigación analiza a la industria creativa europea planteando la evolución, caracterización y problemáticas del concepto; revisando su marco normativo en el territorio; y desarrollando un estudio de caso de diez Estados miembros para determinar su papel en las políticas y estrategias de la Unión Europea.
The Creative Industries play an important role in the cultural and economic proposal of the European Union. This research analyzes the European creative industry, proposing its evolution, characterization and concept problems; reviewing its regulatory framework in the territory; and developing a case study of ten member States to determinate their role in the policies and strategies of the European Union.
2018
Registre complet
-
5.
53 p, 3.4 MB
Industrias culturales y creativas en Cataluña: capacidades, recursos y condiciones de implantación
/
Murciano, Marcial
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
González Saavedra, Carlos Alberto,
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. [...]
2017
Registre complet
-
6.
15 p, 1.1 MB
Las industrias culturales y creativas en la Comunidad de Madrid
/
Rodríguez, Eduardo Francisco
(Universidad Carlos III de Madrid) ;
Rosique Cedillo, Gloria
(Universidad Carlos III de Madrid) ;
Real Rodríguez, Elena
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. [...]
2017
Registre complet
-
7.
118 p, 3.6 MB
Las industrias culturales y creativas en Andalucía : grandes datos
/
García Galindo, Juan Antonio
(Universidad de Málaga) ;
Vera, Teresa
(Universidad de Málaga) ;
Meléndez Malavé, Natalia
(Universidad de Málaga) ;
Cuartero Naranjo, Antonio
(Universidad de Málaga)
;
Subires Mancera, María Purificación
(Universidad de Málaga) ;
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. [...]
2017
Registre complet
-
8.
55 p, 1.6 MB
Las industrias culturales y creativas en Aragón : grandes datos
/
Verón-Lassa, José-Juan
(Universidad San Jorge) ;
Zugasti, Ricardo
(Universidad de Zaragoza) ;
Sabés Turmo, Fernando
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. [...]
2017
Registre complet
-
9.
28 p, 1.3 MB
Las industrias culturales y creativas en el País Vasco : grandes datos
/
Crusafon Baqués, Carmina
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R, IP M. [...]
2017
Registre complet
-
10.
45 p, 805.4 KB
Las Industrias culturales y creativas en la Comunidad de Castilla-La Mancha
/
Pérez, María José
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Rubio, Dolores
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Príncipe Hermoso, Sergio
(Universidad Complutense de Madrid) ;
Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Este trabajo se basa en el análisis de las estadísticas culturales dentro del marco del proyecto "La transformación de las industrias culturales y creativas (ICC) en España: cambio digital, competitividad, empleo y contribución al bienestar social en el horizonte 2020" (CSO2013-42822-R) y se centra en los datos relativos a la Comunidad de Castilla-La Mancha durante siete años. [...]
2017
Registre complet
-
Documents de recerca :
15
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Materials acadèmics
7
registres trobats
1.
7 p, 115.9 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Luján Bellon, Cecilia Pilar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una breu base teòrica sobre què és la creativitat, els processos i les tècniques, la importància d'alimentar-se a través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Provide a brief theoretical basis on what creativity is, its processes and techniques, the importance of nourishing oneself through references and knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una breve base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]
2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 115.3 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Luján Bellon, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Plantejar una breu base teòrica sobre què és la creativitat, els processos i les tècniques, la importància d'alimentar-se a través de les referències i el coneixement de persones i projectes creatius des d'una mirada àmplia i multifaceta. [...]
1. Provide a brief theoretical basis on what creativity is, its processes and techniques, the importance of nourishing oneself through references and knowledge of people and creative projects from a broad and multifaceted perspective. [...]
1. Plantear una breve base teórica sobre qué es la creatividad, sus procesos y técnicas, la importancia de alimentarse a través de las referencias y el conocimiento de personas y proyectos creativos desde una mirada amplia y multifaceta. [...]
2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
3.
6 p, 113.0 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Luján Bellon, Patricia
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. 2. Practicar diverses tècniques creatives amb l'objectiu de donar eines per a la creació de grans idees i desenvolupaments creatius des d'un punt de vista publicitari. [...]
1. Know and study the creative processes and techniques of ideation, in general, and advertising, in particular. 2. Practice various creative techniques in order to provide tools for the creation of great ideas and creative developments from an advertising point of view. [...]
1. Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. 2. Practicar diversas técnicas creativas con el objetivo de dar herramientas para la creación de grandes ideas y desarrollos creativos desde un punto de vista publicitario. [...]
2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
4.
1 p, 220.8 KB
TEORÍA Y TÉCNICAS CREATIVAS APLICADAS AL CAMPO DEL APRENDIZAJE DE LA ORGANIZACIÓN Y DE LA PSICOTERAPIA
[
TEOCRE
] /
González, M. Pilar
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
1981-82
Llicenciat en Psicologia
[
444
]
Registre complet
-
5.
7 p, 111.0 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Sanchez Sancho, Ángel Sánchez
;
Fajula, Anna
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
6.
7 p, 110.7 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Sanchez Sancho, Ángel Sánchez
;
Castellblanque, Mariano
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
7.
7 p, 89.6 KB
Processos i Tècniques Creatives
[
103142
] /
Sanchez Sancho, Angel
;
Colomer Miralbell, Pep
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Conèixer i estudiar els processos i tècniques creatives d'ideació, en general, i publicitàries, en particular. - Practicar la majoria de les diferents tècniques creatives publicitàries. - Realitzar un treball complet mitjançant dos rols: 1. [...]
- Conocer y estudiar los procesos y técnicas creativas de ideación, en general, y publicitarias, en particular. - Practicar ala mayoría de las distintas técnicas creativas publicitarias. - Realizar un trabajo completo mediante dos roles: 1. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
2 documents
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.