Resultats globals: 2 registres trobats en 0.05 segons.
Articles, 2 registres trobats
Articles 2 registres trobats  
1.
23 p, 317.2 KB Teletrabajo y call center : la experiencia mexicana durante la pandemia en 2020 / Hualde Alfaro, Alfredo (El Colegio de la Frontera Norte (Mèxic)) ; Micheli, Jordy (Universidad Autónoma Metropolitana - Azcapotzalco (Mèxic))
A raíz de la pandemia del Covid-19 durante el año 2020, una gran mayoría de call centers en México trasladaron sus operaciones total o parcialmente a los domicilios de los operadores. Este fenómeno modificó la forma de operar de los call centers y dio lugar a experiencias inéditas tanto en las formas de organización del trabajo como en la propia experiencia de los operadores. [...]
Arran de la pandèmia de la Covid-19 durant l'any 2020, un nombre significatiu de call center van traslladar les seves operacions totalment o parcialment als domicilis dels operadors. Aquest fenomen va modificar la manera d'operar dels call center i va donar lloc a experiències inèdites tant en les formes d'organització del treball com en la pròpia experiència dels operadors. [...]
As a result of the Covid-19 pandemic, during 2020, a significant number of call centers moved their operations totally or partially to the homes of the operators. This phenomenon changed the way call centers operate and gave rise to unprecedented experience both in the forms of work organization and in the operators' own experience. [...]

2021 - 10.5565/rev/aiet.92
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 7 (2021) , p. 33-55 (Evolució i característiques de l'ocupació i del mercat de treball)  
2.
13 p, 548.8 KB Call center en México : dinámicas del trabajo y el empleo / Hualde Alfaro, Alfredo (El Colegio de la Frontera Norte (Mèxic)) ; Micheli, Jordy (Universidad Autónoma Metropolitana - Azcapotzalco (Mèxic))
Desde la década de los noventa el empleo en los call center en México supone una fuente de trabajo para jóvenes con bachillerato o estudios universitarios en las principales ciudades mexicanas. En este trabajo damos cuenta de una relativa diversidad de la mano de obra y de las características de la precariedad en un sector adscrito a la economía formal en donde, sin embargo, se han documentado prácticas laborales irregulares o al margen de la legalidad. [...]
Des de la dècada dels noranta l'ocupació en els call center a Mèxic suposa un lloc de treball per a joves amb batxillerat o estudis universitaris a les principals ciutats mexicanes. En aquest treball donem compte d'una relativa diversitat de la mà d'obra i de les característiques de la precarietat en un sector adscrit a l'economia formal on, no obstant això, s'han documentat pràctiques laborals irregulars o al marge de la legalitat. [...]
Since the nineties, employment in call centers in Mexico has been a source of work for young people with baccalaureate or university studies in the main Mexican cities. In this work we report a relative diversity of the workforce and the characteristics of precariousness in a sector attached to the formal economy where, nevertheless, irregular labor practices have been documented, regardless of legality. [...]

2018 - 10.5565/rev/aiet.76
Anuario IET de trabajo y relaciones laborales, Vol. 5 (2018) , p. 257-269 (Vulnerabilitat i mercat de treball)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.