UAB Digital Repository of Documents 10 records found  Search took 0.00 seconds. 
1.
56 p, 1.9 MB Nature as a mean of learning in schools : The creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain / Rodríguez Bolzoni, Helena ; Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. [...]
L’Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d’altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. [...]
La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. [...]

2017
Graduat o Graduada en Educació Infantil i Graduat o Graduada en Educació Primària [1283]  
2.
11 p, 386.9 KB Pauta per a l’avaluació de la contribució individual dels membres al procés grupal en el treball en equip universitari / Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alcalde, Rosa ; Armengol Asparó, Carme ; Barrera-Corominas, Aleix ; Borras Izquierdo, Alexis ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Durán Bellonch, María del Mar ; González Fernández, Henar ; Ion, Georgeta ; Marzo Ruiz, Lourdes ; Mercader Juan, Cristina ; Muñoz Moreno, José Luís ; Orta Trepat, María ; Parera Garcia, Mònica ; Pérez-Maldonado, Cristina ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther ; Sánchez Martí, Angelina ; Zolle-Valero, Txell, col·laboradora
La pauta que es presenta a continuació parteix d’un projecte que es fonamenta en la necessitat d’assegurar una avaluació més individualitzada quan el mètode de treball escollit pel professorat és el treball en equip. [...]
Bellaterra 2018 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
5 p, 80.1 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Úcar Martínez, Xavier ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
This module is compulsory in the specialty of Inequalities, research and educational activities, and is optional in the other specialties. This module developes the competencies to do research and to evaluate education from the viewpoint of equity . [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Desigualdades, investigación y acción educativa y es optativo del resto de especialidades. En este módulo se desarrollan las competencias necesarias para investigar sobre la formación y la evaluación desde la óptica de la equidad educativa. [...]

2018-19
3 documents
4.
5 p, 81.0 KB Antropologia i Filosofia de l'Educació [103520] / Mèlich Sangrà, Joan-Carles ; Bertrán Tarrés, Marta ; Consola Parraga, Marc ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Antropologia i Filosofia de l'Educació" recull els àmbits d'antropologia i filosofia de l'educació necessaris en la formació de pedagogs i educadors socials. Es tracta, en primer lloc, de pensar diferents temes bàsics de pedagogia des d'una mirada filosòfica i antropològica i, en un segon moment, d'introduir-se en els principals autors i textos contemporanis que han reflexionat i fet recerca en educació. [...]
"Anthropology and Philosophy of Education" includes the fields of anthropology and philosophy of education needed on the training of pedagogues and social workers. First, we will discuss basic topics of pedagogy from a philosophical and anthropological perspective and, second, we study contemporary authors and papers about thought and research in education. [...]
La asignatura "Antropología y Filosofía de la Educación" recoge los ámbitos de antropología y de filosofía de la educación necesarios en la formación de pedagogos y educadores sociales. Se trata, en primer lugar, de pensar diferentes temas básicos de pedagogía desde una mirada filosófica y antropológica y, en un segundo momento, de introducirse en los principales autores y textos contemporáneos que hayan reflexionado e investigado en educación. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
11 p, 109.5 KB Educació i contextos educatius [101644] / Ion, Georgeta ; Agud Morell, Ingrid ; Muñoz Moreno, José Luís ; Garriga Crespi, Santi ; Barrera Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
The subject contributes to understand the educational phenomena in the nowadays society, showing its importance for the individual and social development and identifying the critical aspects of the educational context. [...]
La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. [...]

2018-19
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 467.2 KB Creació i validació d'un model de competències transversals / Arnau Sabatés, Laura, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Urrea, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Minguella, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martín, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Iglesias Vidal, Edgar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2018  
7.
5 p, 80.2 KB Perspectives de Recerca en Formació, Avaluació i Equitat Educativa [43210] / Pineda Herrero, Pilar ; Úcar Martínez, Xavier ; Agud Morell, Ingrid ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Desigualtats, investigació i acció educativa i és optatiu de la resta d'especialitats. En aquest mòdul es desenvolupen les competències necessàries per a investigar sobre la formació i l'avaluació des de l'òptica de l'equitat educativa. [...]
2017-18  
8.
10 p, 99.2 KB Educació i contextos educatius [101644] / Ion, Georgeta ; Agud Morell, Ingrid ; Muñoz Moreno, José Luís ; Garriga Crespi, Santi ; Barrera Corominas, Aleix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura contribueix a comprendre el fenomen educatiu dins la societat actual, mostrant la seva importància pel desenvolupament individual i col·lectiu de les persones i identificant a grans trets algunes de les problemàtiques més rellevants inherents al món de l'educació avui. [...]
The subject contributes to understand the educational phenomena in the nowadays society, showing its importance for the individual and social development and identifying the critical aspects of the educational context. [...]
La asignatura contribuye a comprender el fenómeno educativo dentro de la sociedad actual, mostrando su importancia para el desarrollo individual y colectivo de las personas e identificando a grandes rasgos algunas de las problemáticas más relevantes inherentes al mundo de la educación hoy en día. [...]

2017-18
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
Grau en Educació infantil [847]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
9.
57 p, 13.5 MB Factores que intervienen en la inserción laboral de los titulados en Educación en tiempos de crisis : un estudio sobre Cataluña / Pineda i Herrero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Agud Morell, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ciraso Calí, Anna
La crisis económica global tiene efectos devastadores en el mercado laboral; estos son aún más graves en el caso de los jóvenes, que inician su inserción laboral en condiciones de mucha incertidumbre. [...]
The global economic crisis has devastating effects on the labor market; these are even more serious for young people, who start their employment in conditions of great uncertainty. In Spain, the burden of youth unemployment makes it an issue of utmost urgency. [...]

2016 - 10.4438/1988-592X-RE-2015-372-318
Revista de educación (Madrid), Núm. 372 (2016) , p. 141-168  
10.
70 p, 1.1 MB Participació política i social activa dels joves de 15 - 16 anys / Sala Mas, Joan Ignasi ; Agud Morell, Ingrid, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La participació activa, que és un dret fonamental que té la ciutadania, esdevé un factor clau en el desenvolupament comunitari responsable dels adolescents. És necessari incentivar la participació dels adolescents mitjançant òrgans de participació municipal que els permetin opinar i decidir sobre aquells aspectes que els impliquen. [...]
La participación activa, que es un derecho fundamental que tienen los ciudadanos, supone un factor clave en el desarrollo comunitario responsable de los adolescentes. Es necesario incentivar la participación de los adolescentes mediante órganos de participación municipal que les permitan opinar y decidir sobre los aspectos que los implican. [...]
Active participation, which is a fundamental right of the citizens, becomes a key factor in responsible community development of young people. It is necessary to encourage the participation on a local participatory body, which enables young people to be part of decision making processes about issues affecting their lifes. [...]

2015
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.