UAB Digital Repository of Documents 68 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
5 p, 139.8 KB El conocimiento científico, los textos de ciencias y la lectura en el aula / Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
2005
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005)  
2.
15 p, 122.8 KB Biologia i Geologia i la seva Didàctica [42084] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Grimalt Alvaro, Carme ; Canet Pladevall, Roser ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
GOALS 1 GOALS The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology, geology, physics and chemistry graduates, engineers or graduates and bring them to the knowledge of science education and the specific teaching of each discipline. [...]
1 El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias, así como acercarlos al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
3.
5 p, 77.9 KB Recerca en Àmbits Específics de la Didàctica de les Ciències i de les Matemàtiques [43929] / Marbà Tallada, Anna ; Fortuny Aymemí, Josep Maria ; Oliveras Prat, Begoña ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'objectiu d'aquest mòdul és plantejar la investigació al voltant de l'ensenyament de diferents àmbits científics i matemàtics que apareixen en el currículum d'educació infantil, primària i secundària, així com en l'àmbit la formació del professorat.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos y matemáticos que aparecen en el currículo de educación infantil, primaria y secundaria, así como en el ámbito la formación del profesorado.
El objetivo de este módulo es plantear la investigación en torno a la enseñanza de diferentes ámbitos científicos que aparecen en el currículo de infantil, primaria y secundaria, así como la formación del profesorado.

2018-19
3 documents
4.
14 p, 117.1 KB Física i Química i la seva Didàctica [42087] / Márquez Bargalló, Conxita ; Bach Plaza, Joan ; Gené Torrabadella, Jordi ; Roqué Rodríguez, Xavier ; Barquinero Estruch, Joan Francesc ; Tabernero Holgado, Carlos ; Grimalt Alvaro, Carme ; Canet Pladevall, Roser ; García Viloca, Mireia ; Alvarez Calafell, Xavier ; Couso Lagaron, Digna Maria ; Marbà Tallada, Anna ; Oliveras Prat, Begoña ; Saura Mas, Sandra ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Lopez Simo, Victor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1 L'objectiu de l'assignatura és completar els coneixements de biologia, geologia, física i química dels llicenciats, enginyers o graduats futurs professors de ciències així com apropar-los al coneixement de la didàctica de les ciències, i a les didàctiques específiques de cada disciplina. [...]
1 The aim of the course is to complete the knowledge of future science teachers of biology, geology, physics and chemistry graduates, engineers or graduates and bring them to the knowledge of science education and the specific teaching of each discipline. [...]
1 El objetivo de la asignatura es completar los conocimientos de biología, geología, física y química de los licenciados, ingenieros o graduados futuros profesores de ciencias, así como acercarlos al conocimiento de la didáctica de las ciencias, y en las didácticas específicas de cada disciplina. [...]

2018-19
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [930]
3 documents
5.
6 p, 85.0 KB Treball de fi de grau [102047] / Marbà Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al grau que hagi cursat l'estudiant. [...]
The FYP involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the specific area ok knowledge student is enrolled . FYPs may be developed in various forms according to student's preference and interest. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) debe que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. En cualquiera de los casos deberá tener todos los apartados propios de un trabajo de investigación i deberá servir para que puedan emerger las competencias y los conocimientos asociados al grado que se haya cursado. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
6 p, 86.1 KB Treball de final de grau [102018] / Marbà Tallada, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El Treball de Fi de Grau (TFG) és un projecte orientat al desenvolupament d'una recerca o una innovació que es desenvolupi en el camp professional de l'àmbit de la titulació. En qualsevol dels casos, el TFG haurà de tenir tots els apartats propis d'un treball de recerca i haurà de servir perquè puguin emergir les competències i coneixements associats al grau que hagi cursat l'estudiant. [...]
The FYP involves undertaking a research project or producing innovative work in a professional area related to the specific area ok knowledge student is enrolled . FYPs may be developed in various forms according to student's preference and interest. [...]
El Trabajo Final de Grado (TFG) debe que ser un proyecto orientado al desarrollo de una investigación o una innovación que se desarrolle en el campo profesional del ámbito de la titulación. En cualquiera de los casos deberá tener todos los apartados propios de un trabajo de investigación i deberá servir para que puedan emerger las competencias y los conocimientos asociados al grado que se haya cursado. [...]

2018-19
Grau en Educació infantil [847]
3 documents
7.
7 p, 91.0 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Marbà Tallada, Anna ; Grimalt Alvaro, Carme ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
This module forms part of the Programme of Primary Teacher Education and is intended to deepen the content knowledge and competencies necessary to teach the module "Environmental Knowledge" in primary schools. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
431 p, 4.8 MB La novel·la com a context en l'educació científica / Pau Custodio, Isabel, autor. ; Márquez, Conxita, supervisor acadèmic. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna supervisor acadèmic. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
La tesi La novel·la com a context en l'educació científica planteja una aportació en el camp de la didàctica de les ciències experimentals des de la perspectiva de l'alfabetització científica. [...]
The doctoral thesis Novels as a context in science education contributes to research in the field of science education from a scientific literacy perspective. The proposal is based on several didactic approaches, such as context-based education and socioscientific issues, and on the existing research about using narratives to teach and learn science. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
9.
229 p, 2.2 MB La competència d'indagació i la seva avaluació en els estudiants de batxillerat. / Ferrés i Gurt, Concepció, autor. ; Marbà Tallada, Anna supervisor acadèmic. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals.
Aquesta tesi analitza les dificultats dels estudiants quan realitzen activitats d'indagació científica. L'àmbit de la recerca està situat en la indagació com a contingut i s'emmarca en la perspectiva que considera la competència d'indagació com a essencial per aconseguir la competència científica. [...]
Esta tesis analiza las dificultades de los estudiantes cuando realizan actividades de indagación científica. El ámbito de la investigación está situado en la indagación como contenido y se enmarca en la perspectiva que considera la competencia de indagación como esencial para conseguir la competencia científica. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
8 p, 287.8 KB Evaluación de habilidades de indagación / Ferrés Gurt, Concepció (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals) ; Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i les Ciències Experimentals)
A pesar de la importancia que los enfoques actuales de la didáctica de les ciencias dan a la indagación, las dificultades en la comprensión de los procesos que implica son habituales en los bachilleres. [...]
2017
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2017) , p. 1241-1248  

UAB Digital Repository of Documents : 68 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.