Bachelor's degree final project

Bachelor's degree final project 162 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
12 p, 1.1 MB Visió per computador aplicada al control de qualitat en la indústria metal·lúrgica / Roura Suarez, Daniel ; Lumbreras Ruíz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte aplica tècniques de Visió per computador al control de qualitat en la indústria metal·lúrgica, concretament en el procés de tall i plegat. En la part d’inspecció de peces tallades es prendrà com a referència un fitxer vectorial, s’interpretarà i es compararà amb imatges de peces obtingudes després del tall. [...]
The project will try to apply computer vision techniques to quality control in the metal industry, specifically in the cutting and bending process. Inspection of cut pieces will be taken as a reference to a vector file, will be interpreted and compared to pieces of images obtained after the cut. [...]
El proyecto aplica técnicas de Visión por computador al control de calidad en la industria metalúrgica, concretamente en el proceso de corte y plegado. En la parte de inspección de piezas cortadas se tomará como referencia un fichero vectorial, se interpretará y se comparará con imágenes de piezas obtenidas después del corte. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
12 p, 996.1 KB Record Linkage probabilístico aplicado a censos demográficos / Vinagre Urteaga, Valentin ; Fornés Bisquerra, Alicia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Las fuentes históricas de naturaleza demográfica permiten estudiar no solo el comportamiento demográfico, si no también entender la evolución social y económica del pasado. Para que toda esta información sea útil en investigaciones, es necesario realizar una vinculación de estos datos, pero a la hora de realizar vinculaciones de censos y padrones históricos existen varias dificultades. [...]
The historical sources of demographic nature allow to study not only the demographic behavior, but also to understand the social and economic evolution of the past. In order for all this information to be useful in research, it is necessary to link these data, but when making linkages to censuses and historical registers, there are several difficulties. [...]
Les fonts històriques de naturalesa demogràfica permeten estudiar no només el comportament demogràfic, sinó també entendre l'evolució social i econòmica del passat. Perquè tota aquesta informació sigui útil en investigacions, cal realitzar una vinculació d'aquestes dades, però a l'hora de realitzar vinculacions de censos i padrons històrics existeixen diverses dificultats. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
9 p, 7.2 MB Towards a Data Science and engineering club at UAB / Velazquez Dorta, Diego Alejandro ; González Sabaté, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La contratación de profesionales especializados en Machine Learning es una necesidad que se hace cada vez más presente para las empresas. Por lo tanto, alentar a los jóvenes estudiantes a aprender este conjunto de habilidades en particular debería ser una prioridad en todos los campus universitarios. [...]
The hiring of specialized professionals in Machine Learning has been and still is an increasing necessity for companies. Therefore encouraging young students to learn this particular set of skills should be a priority in every university campus. [...]
La contractació de professionals especialitzats en Machine Learning és una necessitat que es fa cada vegada més present per a les empreses. Per tant, encoratjar els joves estudiants a aprendre aquest conjunt d'habilitats en particular hauria de ser una prioritat en tots els campus universitaris. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
12 p, 13.8 MB Smart Glasses : a new way to interact within the world / Riquelme Cencerrado, Alejandro ; Lumbreras Ruíz, Felipe, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquests últims anys hem experimentat grans avenços tecnològics. Alguns d’ells es podrien haver considerat com impossibles d’haver-los pensats fa només uns pocs anys enrere. El nostre projecte està influenciat per l’exitós concepte de l’anomenat “Smartphone”, que de fet es pot considerar com una extensió de les actuals funcionalitats dels éssers humans. [...]
This recent years we have experienced great technological advances. Some of them, could have been considered as impossible when thinking on them a few years ago. Our project is influenced by the successful concept of the well-known “Smartphone”, which can actually be considered as an extension of the current functionalities of the humans. [...]
Estos últimos años hemos experimentado grandes adelantos tecnológicos. Algunos de ellos se podrían haber considerado como imposibles de haberlos pensado hace solo unos pocos años atrás. Nuestro proyecto está influenciado por el exitoso concepto del llamado “Smartphone”, que de hecho se puede considerar como una extensión de las actuales funcionalidades de los seres humanos. [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
9 p, 811.5 KB Geometrik : disseny i implementació d'un videojoc educatiu incorporant Leap Motion / Barcia Goñi, Marta ; Martí Godia, Enric, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en dissenyar i implementar un videojoc 3D educatiu amb el motor Unity, enfocat a nens d'educació primària i que es basi en el reconeixement de figures i formes geomètriques de manera que permeti desenvolupar i millorar la percepció de color i formes. [...]
El proyecto consiste en diseñar e implementar un videojuego 3D educativo con el motor Unity, enfocado a niños de educación primaria y que se base en el reconocimiento de figuras y formas geométricas de forma que permita desarrollar y mejorar la percepción de color y formas. [...]
The project consists of designing and implementing an educational 3D video game with the Unity engine, focused on primary school children and based on the recognition of figures and geometric shapes in a way that allows to develop and improve the perception of colors and shapes. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
10 p, 700.6 KB Alignment of handwritten music scores / Santos Panadero, Ivan ; Fornés Bisquerra, Alicia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Baró Mas, Arnau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
There are musicologists that spend their time in analyzing musical pieces of more than a century ago in order to link them to another pre-existing pieces from the same author but written by different hands. [...]
Hi ha musicòlegs que dediquen el seu temps a analitzar obres musicals de fa més d'un segle per enllaçar-les amb altres ja existents del mateix autor però escrites per mans diferents. És una tasca tediosa, doncs són moltes les representacions que s'han pogut fer d'una mateixa obra al llarg del temps, i la variabilitat d'escriptura entre aquestes pot ser molt ample. [...]
Hay musicólogos que dedican su tiempo a analizar obras musicales de hace más de un siglo para enlazarlas con otras ya existentes del mismo autor pero escritas por manos distintas. Es una tarea tediosa, pues son muchas las representaciones que se han podido hacer de una misma obra a lo largo del tiempo, y la variabilidad de escritura entre estas puede ser muy amplia. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
14 p, 613.4 KB Design and implementation of a multiplayer game system on a big screen with human interaction using smartphones / Sobejano Ventayol, Agustí ; Vilariño Freire, Fernando Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This paper proposes a software design of a multiplayer game framework that allows many people to play together on the same screen by interacting with their own smartphones. The architecture for a flexible multiplatform game engine and a mobile app is described. [...]
Aquest article proposa un disseny software per a un sistema de joc multijugador que permeti que diverses persones juguin alhora a la mateixa pantalla mentre interaccionen amb els seus propis smartphones. [...]
Este artículo propone un diseño software para un sistema de juego multijugador que permita que varias personas jueguen al mismo tiempo sobre la misma pantalla mientras interaccionen con sus propios smartphones. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
11 p, 3.7 MB Face-following robot arm with emotion detection / Albayeros Duarte, Vernon Stanley ; Vilariño Freire, Fernando Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
This project aims to create a face following robot arm that responds to user emotions using a Raspberry Pi as the main controller. Given the computational limitations of the Raspberry Pi, we explore the possibility of using Google's Cloud Platform as a means to offload compute intensive tasks such as emotion detection. [...]
Este proyecto se basa en la creación de un brazo robot con seguimiento de cara que responde a emociones detectadas utilizando una Raspberry Pi como controladora central. Debido a las limitades capacidades de cómputo de la Raspberry Pi, el proyecto explora la Google Cloud Platform como vía en la cual depender a la hora de necesitar recursos de cómputo para operaciones más intensivas como la detección de emoción en una cara. [...]
Aquest projecte es basa en la creació d'un braç robot amb seguiment facial que respon a emocions detectades utilitzant un Raspberry Pi com a controladora central. A causa de les limitades capacitats de còmput de la Raspberry Pi, el projecte explora la Google Cloud Platform com a via en la qual dependre a l'hora de necessitar recursos de còmput per a operacions més intensives com la detecció d'emoció en una cara. [...]

2019-02-12
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
11 p, 1.5 MB Predicció del preu de criptomonedes utilitzant tècniques de Deep Learning / Cervantes Álvarez, Abel ; Sánchez Albaladejo, Gemma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte consisteix en aplicar de manera comparativa tres models diferents de Deep Learning que serveixin per a predir quin serà el preu d'una criptomoneda en el minut següent i el desenvolupament d'una aplicació que posi els models en producció per ajudar en la presa de decisions a l'hora de fer inversions a curt termini. [...]
El objetivo de este proyecto consiste en aplicar de manera comparativa tres modelos diferentes de Deep Learning que sirvan para predecir qual será el precio de una criptomoneda en el siguiente minuto y el desarrollo de una aplicación que ponga los modelos en producción para ayudar en la toma de decisiones a corto plazo. [...]
The aim of this project consists of a comparative application of three different Deep Learning models which are capable to predict the price of a cryptocurrency in the next minute and the development of an application which puts the models in production and helps with short term invest decision making. [...]

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
7 p, 1.0 MB Convolutional neural networks for image processing / Palacios Hidalgo, Daniel ; Baldrich i Caselles, Ramón, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
In this paper related to the Final Degree Project of Daniel Palacios Hidalgo under the supervision of Ramón Baldrich and with the support of the Autonomous University of Barcelona, the original Style Transfer Algorithm, a Denoising Convolutional Network and a Deep Dreaming network will be exposed in depth. [...]
En aquest article, l'algorisme original de Style Transfer, una xarxa neuronal per eliminar soroll en imatges, i l'algorisme de Deep Dreaming són exposats en profunditat. El principal objectiu d'aquest projecte és entendre el funcionament, com implementar-los, i finalment, avaluar els resultats obtinguts comparant-los amb les implementacions originals dels seus respectius autors, utilitzant el framework PyTorch.
En este artículo el algoritmo original de Style Transfer, una red convolucional para la eliminación de ruido, y el algoritmo de Deep Dreaming son expuestos en profundidad. El principal objetivo de este proyecto es entender como funcionan, como implementarlos, y finalmente, evaluar los resultados obtenidos comparándolos con las implementaciones originales de sus respectivos autores utilizando el framework PyTorch.

2018-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  

Bachelor's degree final project : 162 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.