UAB Digital Repository of Documents 42 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
10 p, 510.6 KB Manual d'ús de la marca UAB / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
En desenvolupament del que preveu l'article 10 dels Estatuts de la UAB, el Manual d'ús de la marca UAB té per objectiu regular la utilització i les diferents aplicacions de les marques de titularitat de la UAB (marques de la UAB). [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
2.
40 p, 490.9 KB Manual d'identitat corporativa / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
El conjunt de signes que identifiquen la UAB i que componen la marca són: el símbol, l'acrònim, el logotip i els colors corporatius. Els tres primers s'utilitzen gairebé en la totalitat dels suports com un conjunt identificador de la UAB. [...]
Universitat Autònoma de Barcelona 2017  
3.
30 p, 1.7 MB Guia d'usos i estil a les xarxes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
L'objectiu d'aquest document és establir unes pautes comunes per a la presència homogènia de la UAB a les xarxes socials i determinar el procediment que cal seguir per obrir comptes i perfils. També pretén esdevenir un manual de consulta davant dubtes que puguin sorgir a l'hora de gestionar els diferents comptes. [...]
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
4.
3 p, 57.6 KB Doce proyectos en eficiencia energética finalizan el programa Enciende! / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
Enciende! es un programa impulsado por el Parc de Recerca UAB que a lo largo del mes de mayo formó a 41 investigadores y estudiantes y les dio las herramientas necesarias para encontrar la mejor aplicación de su tecnología para el sector de la eficiencia energética y como llevarla el mercado lo más rápido posible y de manera segura. [...]
2016
UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2  
5.
2 p, 45.7 KB El Parc de Recerca UAB promueve la innovación en las industrias culturales, creativas y basadas en la experiencia / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
La quinta edición del Programa de Generación de Ideas, centrada en las industrias culturales, creativas y basadas en la experiencia, ha abierto el plazo de inscripciones, que permanecerán abiertas hasta el 29 de septiembre. [...]
2016
UAB divulga, Juny 2016, p. 1-2  
6.
3 p, 146.2 KB Simulacions computacionals justifiquen la presència de formaldehid i metanol a l'espai / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
El formaldehid i el metanol són les dues molècules basades en carboni més simples, i a partir d'elles es formen altres més complexes. Un estudi recent ha realitzat simulacions computacionals que han permès comprovar que la formació d'aquestes molècules es deu a la hidrogenació successiva a partir de la molècula més simple d'òxid de carboni, a partir de la qual s'afegirien àtoms d'hidrogen que generarien les molècules més grans. [...]
2016
UAB divulga, Abril 2016  
7.
3 p, 136.1 KB Electricitat a partir de la fotosíntesi de les plantes / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
Javier Rodríguez, estudiant de Nanociència i Nanotecnologia de la UAB, i Pablo Manuel Vidarte i Rafael Rebollo, estudiants d'Enginyeria Multimèdia de La Salle Universitat Ramon Llull, són tres joves andalusos instal·lats a Barcelona que han creat l'empresa Arkyne Technologies, una startup especialitzada en la innovació en energies renovables, telecomunicacions i videojocs. [...]
2016
UAB divulga, Març 2016  
8.
3 p, 37.4 KB Avaluació del programa de millora contínua de qualitat amb pacients diabètics / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
Entre els anys 1993 i 2002, el Grup d'Estudi de la Diabetis en Atenció Primària de Salut (GEDAPS) de Catalunya ha dut a terme un programa de millora contínua de qualitat entre els professionals d'atenció primària amb l'objectiu de millorar l'atenció dels pacients diabètics i a llarg termini disminuir les seves complicacions. [...]
2015
UAB divulga, Octubre 2015  
9.
2 p, 35.4 KB Plantilla per elaborar el pla de comunicació i divulgació científica del projecte / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
Es detallen els canals amb que comptarà la Universitat Autònoma de Barcelona per a la difusió pública dels resultats de recerca vinculats a projectes, dins del pla de comunicació i divulgació científica de la Universitat.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2015
3 documents
10.
2 p, 81.5 KB Nou detector de raigs X. El Sincrotró ALBA, l'empresa Alibava Systems i el CSIC han col·laborat per desenvolupar el dispositiu / Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Comunicació i de Promoció
La col·laboració entre les entitats s'ha materialitzat a través d'un contracte de llicència que permet a l'empresa Alibava Systems comercialitzar el detector de raigs X desenvolupat a partir dels resultats de recerca generats al Sincrotró i al CSIC.
2015
UAB divulga, Febrer 2015  

UAB Digital Repository of Documents : 42 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.