1.
|
|
2.
|
4 p, 101.6 KB |
Treball de Final de Màster [44115]
/
Monclus Blanco, Ana Belen ;
Delgado Reina, Matilde ;
Franquet Calvet, Maria Rosa ;
Martí Martí, Josep Maria ;
Prado Pico, Emilio ;
Puig Gonzalez, Joaquin ;
Valero Sancho, José Luis ;
Ramajo Hernandez, Natividad ;
Llorens Maluquer, Carlos ;
Fernandez Peña, Emilio ;
Padilla Molina, Adrián ;
Navarro Bosch, Celina ;
Coromina, Òscar ;
Gifreu, Arnau ;
Andreu Sánchez, Celia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster. 1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies. 1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.
2023-24 Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
|
|
3.
|
6 p, 111.2 KB |
Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431]
/
Ribes Guardia, Francesc Xavier ;
Valero Sancho, José Luis ;
Navarro Bosch, Celina ;
Pires de Sa, Fernanda ;
Marca Francès, Guillem ;
Andreu Sánchez, Celia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...] The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...] Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]
2023-24 Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
|
6.
|
4 p, 104.2 KB |
Disseny d'Interacció [104730]
/
Andreu Sánchez, Celia ;
Sanchez Rios, Jose ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El disseny de productes digitals interactius, entorns, sistemes i serveis. Al mateix temps es tractaran les dimensions del disseny d'interacció: paraules, representació visual, objectes físics i espacials, temps i comportament. The design of interactive digital products, environments, systems and services. At the same time, the dimensions of the interaction design will be discussed: words, visual representation, physical and spatial objects, time and behavior. El diseño de productos digitales interactivos, entornos, sistemas y servicios. Al mismo tiempo se tratarán las dimensiones del diseño de interacción: palabras, representación visual, objetos físicos y espaciales, tiempo y comportamiento.
2023-24 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
10 p, 884.5 KB |
Brain symmetry in alpha band when watching cuts in movies
/
Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Gruart i Massó, Agnès (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias) ;
Delgado-García, José María (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias)
The purpose of this study is to determine if there is asymmetry in the brain activity between both hemispheres while watching cuts in movies. We presented videos with cuts to 36 participants, registered electrical brain activity through electroencephalography (EEG) and analyzed asymmetry in frontal, somatomotor, temporal, parietal and occipital areas. [...]
2022 - 10.3390/sym14101980
Symmetry, Vol. 14 Núm. 10 (october 2022) , art. 1980
|
|
9.
|
|
10.
|
4 p, 103.0 KB |
Disseny Centrat en l'Usuari [104731]
/
Andreu Sánchez, Celia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació de productes que resolguin necessitats dels usuaris finals amb la simplicitat i usabilitat com a base. Estudi de metodologies, tècniques i models d'investigació per al disseny i l'avaluació de productes interactius finals. Creation of products that meet the needs of end users with simplicity and usability as the basis. Study of methodologies, techniques and research models for the design and evaluation of final interactive products. Creación de productos que resuelvan necesidades de los usuarios finales con la simplicidad y usabilidad como base. Estudio de metodologías, técnicas y modelos de investigación para el diseño y la evaluación de productos interactivos finales.
2021-22 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
|
|