UAB Digital Repository of Documents 56 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
1.
18 p, 3.1 MB Practical application of mesh opportunistic networks / Martín-Pascual, Miguel Ángel (Innovación Tecnológica Instituto RTVE) ; Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Opportunistic networks allow for communication between nearby mobile devices through a radio connection, avoiding the need for cellular data coverage or a Wi-Fi connection. The limited spatial range of this type of communication can be overcome by using nodes in a mesh network. [...]
2023 - 10.3390/asi6030060
Applied System Innovation, Vol. 6 Núm. 3 (Juny 2023) , 60  
2.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
6 p, 111.2 KB Comunicació Interactiva i Xarxes Socials [42431] / Ribes Guardia, Francesc Xavier ; Valero Sancho, José Luis ; Navarro Bosch, Celina ; Pires de Sa, Fernanda ; Marca Francès, Guillem ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té per objectiu aprofundir en l'estudi, anàlisi i producció de continguts interactius en els diferents suports i formats, així com la seva declinació crossmèdia i la implementació d'estratègies de comunicació a les xarxes socials. [...]
The aim of this module is to deepen in the study, analysis and production of interactive contents in the different media and formats, as well as its cross-media decline and the implementation of the social media communication strategies. [...]
Este módulo tiene como objetivo profundizar en el estudio, análsiis y producción de los ocntenidos interactivos en los distintos soportes y formatos, así como su declinación crossmedia y la implementación de estrategias de comunicación en las redes sociales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
4 p, 104.4 KB Disseny Centrat en l'Usuari [104731] / Andreu Sánchez, Celia ; Marca Francès, Guillem ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació de productes que resolguin necessitats dels usuaris finals amb la simplicitat i usabilitat com a base. Estudi de metodologies, tècniques i models d'investigació per al disseny i l'avaluació de productes interactius finals.
Creation of products that meet the needs of end users with simplicity and usability as the basis. Study of methodologies, techniques and research models for the design and evaluation of final interactive products.
Creación de productos que resuelvan necesidades de los usuarios finales con la simplicidad y usabilidad como base. Estudio de metodologías, técnicas y modelos de investigación para el diseño y la evaluación de productos interactivos finales.

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
5.
5 p, 105.3 KB Qüestions d'Actualitat i Tendències del Sector Audiovisual [105015] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i anàlisi de les tendències i les qüestions d'actualitat de l'audiovisual.
Knowledge and analysis of current trends and issues in the audiovisual field.
Conocimiento y análisis de las tendencias y cuestiones de actualidad del audiovisual.

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
6.
4 p, 104.2 KB Disseny d'Interacció [104730] / Andreu Sánchez, Celia ; Sanchez Rios, Jose ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El disseny de productes digitals interactius, entorns, sistemes i serveis. Al mateix temps es tractaran les dimensions del disseny d'interacció: paraules, representació visual, objectes físics i espacials, temps i comportament.
The design of interactive digital products, environments, systems and services. At the same time, the dimensions of the interaction design will be discussed: words, visual representation, physical and spatial objects, time and behavior.
El diseño de productos digitales interactivos, entornos, sistemas y servicios. Al mismo tiempo se tratarán las dimensiones del diseño de interacción: palabras, representación visual, objetos físicos y espaciales, tiempo y comportamiento.

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
7.
19 p, 3.1 MB The attributes of the images representing the SARS-CoV-2 coronavirus affect people's perception of the virus / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Recerca de l'Esport
The recent COVID-19 pandemic has seen an explosion of coronavirus-related information. In many cases, this information was supported by images representing the SARS-CoV-2. To evaluate how attributes of images representing the SARS-CoV-2 coronavirus that were used in the initial phase of the coronavirus crisis in 2020 influenced the public's perceptions. [...]
2021 - 10.1371/journal.pone.0253738
PloS one, Vol. 16, núm. 8 (august 2021) , e0253738  
8.
10 p, 884.5 KB Brain symmetry in alpha band when watching cuts in movies / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gruart i Massó, Agnès (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias) ; Delgado-García, José María (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias)
The purpose of this study is to determine if there is asymmetry in the brain activity between both hemispheres while watching cuts in movies. We presented videos with cuts to 36 participants, registered electrical brain activity through electroencephalography (EEG) and analyzed asymmetry in frontal, somatomotor, temporal, parietal and occipital areas. [...]
2022 - 10.3390/sym14101980
Symmetry, Vol. 14 Núm. 10 (october 2022) , art. 1980  
9.
9 p, 873.3 KB Looking at reality versus watching screens : media professionalization effects on the spontaneous eyeblink rate / Andreu Sánchez, Celia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martín-Pascual, Miguel Ángel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gruart i Massó, Agnès (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias) ; Delgado-García, José María (Universidad Pablo de Olavide. División de Neurociencias)
This article explores whether there are differences in visual perception of narrative between theatrical performances and screens, and whether media professionalization affects visual perception. We created a live theatrical stimulus and three audio-visual stimuli (each one with a different video editing style) having the same narrative, and displayed them randomly to participants (20 media professionals and 20 non-media professionals). [...]
2017 - 10.1371/journal.pone.0176030
PloS one, Vol. 12 (may 2017)  
10.
4 p, 103.0 KB Disseny Centrat en l'Usuari [104731] / Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació de productes que resolguin necessitats dels usuaris finals amb la simplicitat i usabilitat com a base. Estudi de metodologies, tècniques i models d'investigació per al disseny i l'avaluació de productes interactius finals.
Creation of products that meet the needs of end users with simplicity and usability as the basis. Study of methodologies, techniques and research models for the design and evaluation of final interactive products.
Creación de productos que resuelvan necesidades de los usuarios finales con la simplicidad y usabilidad como base. Estudio de metodologías, técnicas y modelos de investigación para el diseño y la evaluación de productos interactivos finales.

2021-22
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 56 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.