UAB Digital Repository of Documents 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
1.
150 p, 1.0 MB L'Escola i la nació / Pagès, Joan (Pagès Blanch) (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sant Obiols, Edda (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Santisteban, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nussbaum, Luci (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; López Facal, Ramón ; Valls, Rafael ; García Pérez, Francisco F. ; Francisco F. García Pérez ; Merchán, Javier ; Audigier, François ; Loubes, Olivier
Els dies 21 i 22 d'octubre de 2010 es va realitzar a la Universitat Autònoma de Barcelona la segona sessió del Seminari Internacional "L'École et la Nation", organitzada per l'Institut National de Recherche Pédagogique (INRP) i la unitat departamental de Didàctica de les Ciències Socials de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015 (Documents (Universitat Autònoma de Barcelona) ; 105.)  
2.
19 p, 649.5 KB Pensar la geografia escolar. Un repte per a la didàctica / Audigier, François
Apres avoir précisé le sens que l'on donne aujoud'hui, en France, au terme de «didactique» -étude des processus et procédures d'enseignement et d'apprentissage dans leur spécificité disciplinaire- l'article interroge l'idée même de géographie scolaire. [...]
After defining the meaning given to the tem «didactics» in France nowadays -that is, the study of the evolutionary processes and methods in teaching and learning within each specific discipline- the article questions the very idea of school geography. [...]
Después de precisar el sentido que se da hoy, en Francia, al termino «didáctica» -estudio de los procesos evolutivos y procedimientos de enseñanza y aprendizaje dentro de su especificidad disciplinaria-, el articulo cuestiona la idea misma de geografia escolar. [...]
Després de precisar el sentit que es dóna avui, a Franqa, al terme «didactica» -estudi dels processos evolutius i procediments d'ensenyament i d'aprenentatge dins la seva especificitat disciplinaria-, l'article qüestiona la idea mateixa de geografia escolar. [...]

1992
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 21 (1992) p. 15-33  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.