UAB Digital Repository of Documents 44 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
213 p, 73.8 MB Laia Soto : creació del brànding d'una artista musical / Soto Mollfulleda, Laia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és tot un procés de creació de la marca personal d'una artista musical: la Laia Soto. Això es durà a terme executant una anàlisi de la indústria musical, realitzant un procés d'autoconeixement personal, plasmant-ho en una marca gràfica i, finalment, orientant una estratègia per tal de llançar-se al panorama musical espanyol i assegurar-s'hi un lloc. [...]
Este proyecto es todo un proceso de creación de la marca personal de una artista musical: Laia Soto. Esto se realizará ejecutando un análisis de la industria musical, elaborando un proceso de autoconocimiento personal, plasmándolo en una marca gráfica y, finalmente, orientando una estrategia con tal de lanzarse al panorama musical español y asegurarse un puesto en él. [...]
This project is a process of creating a personal brand for a musical artist: Laia Soto. This will be done by executing an analysis of the music industry, elaborating a process of personal self-knowledge, translating it into a graphic brand and, finally, orienting a strategy in order to launch herself into the Spanish music scene and secure a place in it. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
130 p, 68.2 MB Rebranding de La Nit de Calafell : viajando al pasado para progresar en el futuro / Pujol Corrales, Núria ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La Nit de Calafell és un bar familiar que va ser creat amb il·lusió fa un parell d'anys, però que no ha donat els resultats que els seus amos esperaven. A través d'aquesta proposta de rebranding, s'analitzen els possibles punts de millora del negoci, i es crea una nova proposta d'imatge corporativa i de funcionament per a la millora del seu rendiment.
La Nit de Calafell es un bar familiar que fue creado hace un par de años con ilusión, pero que no ha dado los resultados que sus dueños esperaban. A través de esta propuesta de rebranding, se analizan los posibles puntos de mejora del negocio, y se crea una nueva propuesta de imagen corporativa y de funcionamiento para la mejora de su rendimiento.
La Nit de Calafell is a family run bar that was created a few years ago, but that has not given the results that their owners expected. Through this rebranding proposal, possible improvement points are analized, and a new corporate image is proposed aswell as some changes in operation in order to improve the bar's efficiency.

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
5 p, 105.9 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
5 p, 107.6 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. L'assignatura de Creativitat Gràfica aborda el procés de la realització de peces gràfiques i visuals de caràcter publicitari des de la conceptualització, fins a l'art final. [...]
GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to problems posed by communication through graphic products. The Graphic Creativity subject addresses the process of making graphic and visual advertising pieces from conceptualization to final art. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. La asignatura de Creatividad Gráfica aborda el proceso de la realización de piezas gráficas y visuales de carácter publicitario desde la conceptualización, hasta el arte final. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
6 p, 108.6 KB Disseny en Publicitat i Relacions Públiques [103144] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Olive Calvo, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics . Transmetre informació a través dels missatges gràfics. [...]
Applying the knowledge of advertising and public relations to organize information and communicate in the graphic formats. Transmitting information through graphic messages. Using the formal elements and adapt the graphic messages taking into account the recipients of the information. [...]
Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicación de los medios gráficos. Transmitir información a través de los mensajes gráficos. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
6.
208 p, 86.3 MB Agosto The Brand : creació de la identitat, el pla de comunicació i la campanya de llançament d'una marca de roba sostenible i inclusiva / Cuesta Moreno, Clara ; Federico Batlle, Berta ; Fornas García, Laura ; Garcia i Aguilar, Silvia ; Hernández Moya, Laia ; Balbuena Palacios, Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte està enfocat en la comunicació del llançament d'una marca emergent de roba sostenible i inclusiva. Es desenvolupa la recerca de mercat de la marca, la creació de la seva identitat visual, l'estratègia de marca, el pla de comunicació 360º per a la campanya de llançament i la producció de les seves accions.
El proyecto está enfocado en la comunicación del lanzamiento de una marca emergente de ropa sostenible e inclusiva. Se desarrolla la investigación de mercado de la marca, la creación de su identidad visual, la estrategia de marca, el plan de comunicación 360º para la campaña de lanzamiento y la producción de sus acciones.
The project is focused on communicating the launch of an emerging sustainable and inclusive clothing brand. The brand's market research is developed, as it is its visual identity, branding strategy, 360-degree communication plan for the launching campaign and the production of its actions.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
5 p, 105.6 KB Fotografia Publicitària [104898] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La FOTOGRAFIA PUBLICITÀRIA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació mitjançant la creació d'imatges simbòliques. La imatge és fonament per al desenvolupament de propostes de comunicació creatives i dimpacte visual. [...]
ADVERTISING PHOTOGRAPHY is the ability to find creative solutions to communication problems through the creation of symbolic images. The image is the foundation for the development of creative communication proposals with visual impact. [...]
La FOTOGRAFÍA PUBLICITARIA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de la creación de imágenes simbólicas. La imagen es fundamento para el desarrollo de propuestas de comunicación creativas y de impacto visual. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 107.2 KB Creativitat Gràfica [103147] / Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La CREATIVITAT GRÀFICA és la capacitat de trobar solucions creatives als problemes que planteja la comunicació a través de productes gràfics. L'assignatura de Creativitat Gràfica aborda el procés de la realització de peces gràfiques i visuals de caràcter publicitari des de la conceptualització, fins a l'art final. [...]
GRAPHIC CREATIVITY is the ability to find creative solutions to problems posed by communication through graphic products. The Graphic Creativity subject addresses the process of making graphic and visual advertising pieces from conceptualization to final art. [...]
La CREATIVIDAD GRÁFICA es la capacidad de encontrar soluciones creativas a los problemas que plantea la comunicación a través de productos gráficos. La asignatura de Creatividad Gráfica aborda el proceso de la realización de piezas gráficas y visuales de carácter publicitario desde la conceptualización, hasta el arte final. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
9.
5 p, 104.8 KB Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics [104984] / Colet, Jordi ; Balbuena Palacios, Maria Leonor ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
To train professionals prepared to organize information in the graphic media. To apply knowledge of journalism in the organization of information and communication in the graphic media. To transmit information through graphic messages. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]

2022-23
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
10.
204 p, 91.1 MB Creació, desenvolupament i disseny d'un projecte editorial: Revista de moda / Garanto Vallés, Alexandra ; Lleida Estradé, Anna ; Balbuena Palacios, Maria Leonor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Desenvolupament integral d'un projecte editorial de moda, des del seu plantejament com a proposta de negoci, fins al disseny gràfic, maquetació de la primera revista i estratègia de comunicació, per la seva possible immersió en el mercat editorial nacional. [...]
Desarrollo integral de un proyecto editorial de moda, desde su planteamiento como propuesta de negocio, hasta el diseño gráfico, maquetación de la primera revista y estrategia de comunicación, para su posible inmersión en el mercado editorial nacional. [...]
Comprehensive development of a fashion editorial project, from its approach as a business proposal, to the graphic design, layout of the first magazine and the proposal of a communication strategy, for its possible immersion in the national publishing market. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  

UAB Digital Repository of Documents : 44 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.