11.
|
|
12.
|
5 p, 105.4 KB |
Fonaments de Màrqueting [104675]
/
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Castellet Menchon, Alba ;
Butkouskaya, Vera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]
2022-23 Pla d'Estudis en Economia [1407] Pla d'Estudis en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
13.
|
5 p, 106.2 KB |
e-Marketing Turístic [104965]
/
Butkouskaya, Vera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En aquest curs, examinem com les organitzacions que treballen en el sector del turisme i de l'hospitalització treuen profit del màrqueting digital i de les xarxes socials que construeixin interaccions consumidor-consumidor per donar suport als seus esforços de màrqueting i aprofitar la confiança dels clients. [...] In this course, we examine how organizations working in the tourism and hospitality sector capitalize on digital marketing and social media building consumer-to-consumer interactions to support their marketing efforts and leverage customer trust. [...] En este curso, examinamos cómo las organizaciones que trabajan en el sector del turismo y la hostelería capitalizan el marketing digital y las redes sociales construyendo interacciones de consumidor a consumidor para respaldar sus esfuerzos de marketing y apalancar la confianza del cliente. [...]
2021-22 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documents
|
|
14.
|
5 p, 107.5 KB |
Direcció Estratègica de l'Empresa Turística [104955]
/
Butkouskaya, Vera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
Crear un negoci no és fàcil, com tampoc ho és que aquest funcioni, i que a sobre ho faci millor que els teus competidors. No obstant això, hi ha empreses que són capaços de fer-ho. Aquesta assignatura no pretén presentar receptes màgiques per aconseguir-ho, però sí donar-los una guia de mètodes i tècniques que possibiliten tenir èxit en una empresa no s'hagi de únicament i exclusivament a la bona sort. [...] Creating a business from scratch is not an easy task. And neither is its survival after a few years or that it ends up performing better than its competitors. However, there are many companies that are able to achieve it. [...] Crear un negocio no es fácil, como tampoco lo es que este funcione, y que encima lo haga mejor que tus competidores. Sin embargo, hay empresas que son capaces de hacerlo. Esta asignatura no pretende presentar recetas mágicas para conseguirlo, pero sí darles una guía de métodos y técnicas que posibilitan que tener éxito en una empresa no se deba única y exclusivamente a la buena suerte. [...]
2021-22 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documents
|
|
15.
|
5 p, 106.3 KB |
Fonaments de Màrqueting [104675]
/
Llonch Andreu, Joan ;
López Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Butkouskaya, Vera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] Marketing is a basic subject within the Degree in Business Management and Administration because it offers training in central aspects of business management, and specifically in the management of the Marketing department and the department of Commercial Management. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]
2021-22 Pla d'Estudis en Economia [1407] Pla d'Estudis en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|
16.
|
|
17.
|
|
18.
|
|
19.
|
18 p, 662.1 KB |
Entrepreneurial Orientation (EO), Integrated Marketing Communications (IMC), and Performance in Small and Medium-Sized Enterprises (SMEs) : Gender Gap and Inter-Country Context
/
Butkouskaya, Vera (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Llonch i Andreu, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ;
Alarcón del Amo, María del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Expanding and maintaining the number of Small and Medium-sized Enterprises (SMEs) is directly related to sustainable economic, social, and individual development. However, SMEs are vulnerable to competition. [...]
2020 - 10.3390/su12177159
Sustainability, Vol. 12 Núm. 17 (2020) , p. 7159
|
|
20.
|
5 p, 105.8 KB |
Fonaments de Màrqueting [104675]
/
Llonch Andreu, Joan ;
López Belbeze, María Pilar ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Eusebio, Rossano ;
Butkouskaya, Vera ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Pladellorens Pertegaz, Roger ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El màrqueting es una matèria bàsica dins dels estudis del Grau d'Administració i Direcció d'Empreses (ADE), perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret, la gestió del departament de màrqueting, que es una peça fonamental de l'àrea comercial de l'empresa. [...] El marketing es una materia básica dentro de los estudios del Grado de Administración y Dirección de Empresas (ADE), porque forma al alumno en aspectos centrales de la gestión empresarial, en concreto, de la gestión del departamento de marketing y del departamento comercial. [...]
2020-21 Pla d'Estudis en Economia [1407] Pla d'Estudis en Economia [1408] Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416] Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417] Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
3 documents
|
|