UAB Digital Repository of Documents 39 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
6 p, 123.3 KB Comunicació, Educació i Alfabetització Mediàtica [103125] / Pulido Rodriguez, Cristina ; Cervi, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu central de l'assignatura és donar a concertar les relacions ens comunicació i educació i sensibilitzar a l'alumnat amb els problmeas i oportunitats que aquesta relació suscita. Es tracta, també que l'alumnat adquireixi capacitats per desenvolupar projectes educomunicativos.
El objetivo central de la asignatura es dar a concer las relaciones ente comunicación y educación y sensibilizar al alumando con los problemas y oportunidades que dicha relación suscita. Se trata, también de que el alumnado adquiera capacidades para desarrollar proyectos educomunicativos.

2019-20
1432 [1432]
Grau en Periodisme [971]
2 documents
2.
522 p, 4.8 MB L'ús de les pàgines web, Facebook, Twitter i YouTube dels candidats en tres països: Espanya (2011), Estats Units (2012) i Noruega (2013) a partir de l'anàlisi comparativa de les campanyes electorals : cap a un nou paradigma? / Roca Trenchs, Núria Candela, autor. ; Cervi, Laura, supervisor acadèmic. ; Pérez Tornero, José Manuel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
L'ús d'Internet i les tecnologies de la informació i comunicació ha propiciat importants transformacions en tots els àmbits de la societat (Castells (2006) i també en l'àmbit de la comunicació política, i per tant també, en les campanyes electorals. [...]
The use of the Internet and information and communication technologies has led to important changes in society (Castells, 2006) and also in the field of political communication, and therefore also in the election campaigns. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
3.
2 p, 102.1 KB Comunicació Política [20706] / Cervi, Laura ; Montero Sánchez, María Dolores ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2011-12
Graduat o Graduada en Periodisme [971]
2 documents
4.
16 p, 703.4 KB Análisis de los estudios de Periodismo y Comunicación en las principales universidades del mundo. Competencias, objetivos y asignaturas / Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Introducción: El artículo presenta los resultados de un estudio descriptivo que analiza 12 planes de estudios sobre Comunicación y Periodismo de las 8 universidades más prestigiosas del mundo en el ámbito de la Comunicación, según el Índice QS World University. [...]
Introduction: This article presents the results of a study that analyses 12 Communication and Journalism degree programmes offered by the world's top eight universities in the field of Communication, according to the QS World University Rankings. [...]

2017 - 10.4185/RLCS-2017-1238
Revista latina de comunicación social, Num. 72 (2017) , p. 1626-1647
2 documents
5.
76 p, 5.6 MB Pedres de l'Índia a preu d'or per a Granollers / Conesa Rodríguez, Ernest ; Cervi, Laura, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Granollers urbanitza entre el 2009 i el 2010 l'antiga "Carretera" de Barcelona en un passeig per als vianants. Un projecte innovador per fer del carrer d'Anselm Clavé i les seves places el principal eix econòmic, social, cultural i d'oci de la ciutat. [...]
Granollers urbaniza entre 2009 y 2010 la antigua "Carretera" de Barcelona en un paseo peatonal. Un proyecto innovador para convertir la calle Anselm Clavé y sus plazas en el principal eje económico, social, cultural y de ocio de la ciudad. [...]
Granollers urbanizes between 2009 and 2010 the ancient Barcelona "Highway" to a pedestrian promenade. An innovative project to make Anselm Clavé street and its squares the principal economic, social, cultural and free time axis in the city. [...]

2018
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
6 p, 85.6 KB Comunicació, Educació i Alfabetització Mediàtica [103125] / Pérez Tornero, José Manuel ; Cervi, Laura ; Pulido Rodriguez, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu central de l'assignatura és donar a concertar les relacions ens comunicació i educació i sensibilitzar a l'alumnat amb els problmeas i oportunitats que aquesta relació suscita. Es tracta, també que l'alumnat adquireixi capacitats per desenvolupar projectes educomunicativos.
El objetivo central de la asignatura es dar a concer las relaciones ente comunicación y educación y sensibilizar al alumando con los problemas y oportunidades que dicha relación suscita. Se trata, también de que el alumnado adquiera capacidades para desarrollar proyectos educomunicativos.

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
7.
5 p, 89.2 KB Mètodes de Recerca en Comunicació [103858] / Simelio Sola, Nuria ; Velázquez García-Talavera, Teresa ; Cervi, Laura ; Molina Rodriguez-Navas, Pedro Manuel ; Pulido Rodriguez, Cristina ; Tous Rovirosa, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza al segon curs durant el segon semestre i pertany al bloc formatiu de la matèria "Investigació en comunicació". Els objectius formatius de l'assignatura són: a) Explicar les diferents formes d'aproximació al coneixement científic i els mètodes i tècniques quantitatius i qualitatius aplicats a l'anàlisi de la comunicació i el periodisme. [...]
La asignatura se realiza el segundo curso durante el segundo semestre y pertenece al bloque formativo de la materia "Investigación en comunicación". Los objetivos formativos de la asignatura son: a) Explicar las diferentes formas de aproximación al conocimiento científico y los métodos y técnicas cuantitativos y cualitativos aplicados al análisis de la comunicación y el periodismo. [...]

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
8.
5 p, 81.9 KB Comunicació Política [103860] / Cervi, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té per objecte proporcionar els instruments conceptuals bàsics per a l'anàlisi i la comprensió de la comunicació p.
La asignatura tiene por objeto proporcionar los instrumentos conceptuales básicos para el análisis y la comprensión de la comunicación política y de sus diferentes actores y funciones, en las sociedades contemporáneas.

2018-19
Grau en Periodisme [971]
2 documents
9.
297 p, 5.8 MB De la calle a la red: videoactivismo en el contexto de las protestas en contra del mundial de fútbol en Río de Janeiro (2014) / Nunes de Sousa, Ana Lúcia, autor. ; Cervi, Laura, supervisor acadèmic. ; Paiva, Raquel, supervisor acadèmic. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació
En finales de mayo del 2013, Río de Janeiro vivía un momento de intensificación de las luchas sociales, en virtud de la realización de mega-eventos como Copa de las Confederaciones de Fútbol, Jornada Mundial de la Juventud, etc. [...]
In the end of May 2013, the city of Rio de Janeiro experienced an increase of social struggle due to the mega events (Confederations Cup, World Youth Day, Military Cup, etc. ) that were scheduled to take place. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.  
10.
14 p, 161.2 KB Cap a l'americanització de les campanyes electorals? : L'ús de Facebook i Twitter a Espanya, Estats Units i Noruega / Cervi, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Roca Trenchs, Núria Candela (Universitat Autònoma de Barcelona)
La primera victòria electoral d'Obama va demostrar que, per guanyar unes eleccions, cal tenir presència a les xarxes socials: és innegable que a la majoria dels països desenvolupats les campanyes en línia estan reemplaçant les campanyes tradicionals. [...]
La primera victoria electoral de Obama demostró que, para ganar unas elecciones, es necesario tener presencia en las redes sociales: es innegable que en la mayoría de los países desarrollados las campañas en línea están reemplazando a las campañas tradicionales. [...]
The first Obama's victory proved to the world that in order to win a campaign social networks are essential: it is undeniable that in almost all the "developed" countries on line campaigns are (more or less) slowly but inexorably replacing actual campaigns. [...]

2017 - 10.5565/rev/analisi.3072
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 56 (juny 2017) , p. 87-100 (Articles)  

UAB Digital Repository of Documents : 39 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.