UAB Digital Repository of Documents 96 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
70 p, 5.3 MB El mundo del streaming: una comparación del grado de conciencia sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch / Peñafiel Canez, Joe Adrian ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza quin és el grau de consciencia i la percepció sobre el product placement entre els seguidors d'Auronplay i Ibai Llanos a Twitch. D'altra banda, es busca identificar quins tipus de product placenent són utilitzats pels dos streamers i com repercuteix aquesta estrategia publicitaria als fans.
Esta investigación analiza cuál es el grado de conciencia y la percepción sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch. Por otra parte, se busca identificar qué tipos de product placement son utilizadas por ambos streamers y cómo repercute dicha estrategia publicitaria en los fans.
This research analyzes the knowledge and the perception of product placement among Auronplay and Ibai Llanos followers on Twitch. On the other hand, it seeks to identify what types of product placement are used by both streamers and how this advertising strategy affects fans.

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
3.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
4.
5 p, 106.5 KB Teoria i Història de la Comunicació [104720] / Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com a objectiu general els alumnes aprendran a pensar la comunicació interactiva. S'entén la comunicació interactiva com aquella pròpia dels dispositius tècnics i programes que utilitzen per comunicar-se l'anomenat protocol d'internet. [...]
As a general objective, students will learn to think about interactive communication. Interactive communication is understood as that of the technical devices and programs that are used to communicate the so-called internet protocol. [...]
Como objetivo general los alumnos aprenderán a pensar la comunicación interactiva. Se entiende la comunicación interactiva como aquella propia de los dispositivos técnicos y programas que utilizan para comunicarse el llamado protocolo de internet. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents
5.
22 p, 218.3 KB A cross-pollination of fame? : star athletes and influencers on Instagram / Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ramajo Hernández, Nati (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieto Losada, Adolfo
This work focuses on sports stars and fashion Instagrammers and establishes a theoretical discussion about notions such as system and complexity, the logic of the new or the concept of fame, as well as cross-pollination and engagement on social media. [...]
Routledge, 2022 - 10.4324/9781003134176-9
The Dynamics of influencer marketing : a multidisciplinary approach, 2022, p. 143-164  
6.
15 p, 2.5 MB Framing food transition : the debate on meat production and climate change in three European countries / Palau Sampio, Dolors (Universitat de València) ; Rivas de Roca, Rubén (Universidad de Sevilla) ; Fernández Peña, Emilio (Universitat Autònoma de Barcelona)
The link between meat production and climate change has fostered increasing social debate in recent years. Livestock is a major source of greenhouse gas emissions, among other global problems attached to the meat industry. [...]
2022 - 10.3390/socsci11120567
Social sciences, Vol. 11 Núm. 12 (2022) , p. 567  
7.
58 p, 521.2 KB Les cerimònies olímpiques inaugurals : anàlisi de Barcelona, Sydney i Atenes / Fort Puigdengolas, Arnau ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els Jocs Olímpics són una gran oportunitat per donar a conèixer la cultura de la ciutat amfitriona, i les cerimònies inaugurals són la cita principal per mostrar-la. Aquests actes compten amb espectacles únics i propis per cada seu, que mostren els aspectes culturals més destacats de cada nació; mentre que, a la vegada, cada cerimònia ha de complir amb uns rituals olímpics prèviament establerts. [...]
Los Juegos Olímpicos son una gran oportunidad para dar a conocer la cultura de la ciudad anfitriona, y las ceremonias inaugurales son la cita principal para mostrarla. Estos actos cuentan con espectáculos únicos y propios para cada sede, que muestran los aspectos culturales más destacados de cada nación; mientras que, a la vez, cada ceremonia debe cumplir con unos rituales olímpicos préviamente establecidos. [...]
The Olympic Games are a big opotunity to introduce the culture of the host city, and the opening ceremonies are the principal date to show it. These acts have unic and own shows for each venue, which show the most outstanding cultural aspects of each nation; while, at the same time, each ceremony must carry out some olympic rituals previously established. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
8.
4 p, 101.2 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Belen ; Català Domènech, Josep M ; Delgado, Matilde ; Franquet, Rosa 1955- ; Gutierrez Garcia, María ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emili ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Terrón Blanco, José Luis ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernández, Nati ; Llorens Maluquer, Carles ; Soto Sanfiel, Maria Teresa ; Fernandez Peña, Emilio ; Coromina, Òscar ; Luzón Fernández, Virginia ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
9.
4 p, 103.5 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carles ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquín ; Ullod Pujol, Ana ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2022-23
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
10.
4 p, 103.8 KB Teoria i Història de la Comunicació [104720] / Fernandez Peña, Emilio ; Molina Rodríguez-Navas, Pedro ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com a objectiu general els alumnes aprendran a pensar la comunicació interactiva. S'entén la comunicació interactiva com aquella pròpia dels dispositius tècnics i programes que utilitzen per comunicar-se l'anomenat protocol d'internet. [...]
As a general objective, students will learn to think about interactive communication. Interactive communication is understood as that of the technical devices and programs that are used to communicate the so-called internet protocol. [...]
Como objetivo general los alumnos aprenderán a pensar la comunicación interactiva. Se entiende la comunicación interactiva como aquella propia de los dispositivos técnicos y programas que utilizan para comunicarse el llamado protocolo de internet. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Interactiva [1423]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 96 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.