1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
15 p, 255.2 KB |
El relato autobiográfico como método docente feminista
/
Foradada Villar, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
López Ruiz, Sara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
En este artículo proponemos la investigación autobiográfica como metodología feminista docente donde el alumnado analiza sus experiencias encarnadas y las resignifica, tanto desde el punto de vista analítico como político. [...] En aquest article proposem la investigació autobiogràfica com a metodologia feminista docent. En el context d'aquesta recerca l'alumnat analitza les seves experiències encarnades i les resignifica, tant des del punt de vista analític com polític. [...] This article proposes autobiographical research as a feminist teaching methodology. Undergraduate students analyse their embodied experiences and resignify them analytically and politically. Taking a qualitative approach, a narrative analysis is followed by a focus group to examine the issue in greater depth with data insights. [...]
2023 - 10.5565/rev/educar.1581
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 83-97 (Monográfico)
|
|
5.
|
|
6.
|
6 p, 110.8 KB |
Bases sociopolítiques de l'educació [101657]
/
Troiano i Gomà, Helena ;
Foradada Villar, Mireia ;
Castejón, Alba ;
Comas Sàbat, Marta ;
Benito Pérez, Ricard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...] The subject gives a sound overview of the concepts, the approaches and the sociopolitical reality of education, in formal settings as well as non-formal settings. Furthermore this final aim, the subject gives a ground for contents to be taught in higher courses. [...] La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]
2022-23 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
6 p, 110.1 KB |
Bases sociopolítiques de l'educació [101657]
/
Troiano i Gomà, Helena ;
Foradada Villar, Mireia ;
Castejón, Alba ;
Comas Sàbat, Marta ;
Benito Pérez, Ricard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...] The subject gives a sound overview of the concepts, the approaches and the sociopolitical reality of education, in formal settings as well as non-formal settings. Furthermore this final aim, the subject gives a ground for contents to be taught in higher courses. [...] La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]
2021-22 Grau en Pedagogia [1211] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|
9.
|
16 p, 221.6 KB |
Does mentoring for young women introduce a feminist approach? : A scoping review
/
Foradada Villar, Mireia (Universitat de Lleida) ;
Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Although mentoring for young people at risk of social exclusion is a widespread educational intervention strategy, little research has been conducted on mentoring for young women aimed at eradicating gender inequalities. [...] Tot i que la mentoria per a joves en risc d'exclusió social és una estratègia d'intervenció educativa molt estesa, poc s'ha investigat sobre la mentoria per a dones joves que persegueix l'erradicació de les desigualtats de gènere. [...] Aunque la mentoría para jóvenes en riesgo de exclusión social es una estrategia de intervención educativa muy extendida, poco se ha investigado sobre la mentoría para mujeres jóvenes que persigue la erradicación de las desigualdades de género. [...]
2020 - 10.5565/rev/educar.1121
Educar, Vol. 56 Núm. 2 (2020) , p. 527-542 (Puntos de vista)
|
|
10.
|
6 p, 110.6 KB |
Bases sociopolítiques de l'educació [101657]
/
Troiano i Gomà, Helena ;
Foradada Villar, Mireia ;
Castejón, Alba ;
Benito Pérez, Ricard ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura procura una aproximació sòlida als conceptes, enfocaments i realitat sociopolítica de l'educació, tant a l'àmbit formal com no formal. A banda d'aquest caràcter finalista, pretén ser també fonamentadora de continguts que s'impartiran a cursos posteriors. [...] La asignatura procura una aproximación sólida a los conceptos, enfoques y realidad sociopolítica de la educación, tanto en el ámbito formal como el no formal. Además de esta carácter finalista, también pretende dar una base fundamentadora para contenidos que se imparten en cursos posteriores. [...]
2020-21 Màster Universitari en Psicopedagogia [1168] Màster Universitari en Recerca en Educació [1169] Grau en Pedagogia [1211] Màster Universitari en Psicopedagogia [1446] Màster Universitari en Psicopedagogia [1447] Grau en Educació Social [827]
3 documents
|
|