UAB Digital Repository of Documents 8 records found  Search took 0.00 seconds. 
1.
8 p, 132.3 KB L'Aprenentatge de Llengua Estrangera (Anglès) en l'Educació Primària Mitjançant les TIC [103580] / Dooly Owenby, Melinda ; Gonzalez Acevedo, Nathaly ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest curs és obligatori per a l'alumnat matriculat en la Menció d'anglès i optatiu per a qualsevol estudiant d'Educació Primària. S'adreça a tots els futurs mestres interessats a integrar l'ús de les tecnologies per promoure l'aprenentatge de llengües i el treball col·laboratiu. [...]
This course is compulsory for any student enrolled in the English as a Foreign Language Minor and an optional subject for anyone studying to become a primary education teacher. It is therefore addressed to all prospective teachers interested in exploring how to integrate the use of technology in the promotion of language learning and collaborative work. [...]
Este curso es obligatorio para los alumnos matriculados en la mención de inglés y optativo para cualquier alumno de educación primaria. Es dirigida a todos los futuros maestros interesados en integrar el uso de las tecnologías para promover el aprendizaje de lenguas y trabajo colaborativo. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
2.
6 p, 113.3 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Gonzalez Acevedo, Nathaly ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. [...]
- Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. [...]

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 112.1 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Acevedo, Nathaly ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. [...]
- Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
4.
9 p, 124.0 KB Didàctica de la llengua oral en educació infantil [103679] / Fontich, Xavier ; Torras Vila, Berta ; González Acevedo, Nathaly ; Corsi, Alessia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura se centra bàsicament en tres àmbits: (A) El desenvolupament de la comunicació i del llenguatge dels infants de 0 a 6 anys, el seu paper en el desenvolupament cognitiu i els factors socials i els models d'intervenció que el faciliten; (B) L'ús del llenguatge a l'escola: els recursos educatius i la intervenció docent tant al primer cicle com al segon cicle d'educació infantil. [...]
The course focuses mainly on three areas: (A) The development of communication and language of children from 0 to 6 years, its role in cognitive development and social factors and intervention models that facilitate it; (B) The use of language school: educational resources and educational intervention to both the first cycle and the second cycle of early childhood education, and the introduction of a foreign language in early childhood education; (C) Multilingualism in school and the language center project: the two official languages, immersion programs and foreign language, the welcome and language training for children from other cultures. [...]
La asignatura se centra básicamente en tres ámbitos: (A) El desarrollo de la comunicación y del lenguaje de los niños de 0 a 6 años, su papel en el desarrollo cognitivo y los factores sociales y los modelos de intervención que lo facilitan; (B) El uso del lenguaje en la escuela: los recursos educativos y la intervención docente tanto en el primer ciclo como en el segundo ciclo de educación infantil. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
5.
6 p, 112.1 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Acevedo, Nathaly ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. [...]
- Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
6.
472 p, 20.5 MB Making Visible Potentially Transformative Engagements : Preschoolers' Peer Interaction in Autonomous and Collaborative EFL Tasks Supported by iPads and Beebots / González Acevedo, Nathaly ; Dooly Owenby, Melinda, dir.
El ràpid avenç de les tecnologies digitals ha transformat el concepte de literacitat integrant la multiliteracitat, degut a la influència d'una comunicació cada vegada més multimodal, interactiva i digital. [...]
El rápido avance de la tecnología digital ha transformado el concepto de alfabetización abarcando las denominadas multiliteracides debido a una comunicación cada vez más multimodal y a menudo interactiva y digital. [...]
The rapid advance of digital technology has transformed the concept of being literate to comprise multiple literacies; communication is increasingly multimodal and often interactive and digitally supported thereby requiring newly evolved communicative competences. [...]

2020  
7.
8 p, 123.2 KB Projecte lingüístic de centre i plurilingüisme [102073] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Dooly Owenby, Melinda ; Moore de Luca, Emilee ; González Acevedo, Nathaly ; Birello, Marilisa ; Vallejo Rubinstein, Claudia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura aporta, al professorat en formació, els coneixements bàsics necessaris per exercir la docència en l'etapa d'Educació Primària. En concret, dona eines per fonamentar i concretar la formació lingüística dels escolars en un currículum multilingüe i en un context social específic com el català. [...]
Esta asignatura aporta, al profesorado en formación, los conocimientos básicos necesarios para ejercer la docencia en la etapa de Educación Primaria. Más específicamente proporciona herramientas para fomentar y concretar la formación lingüística de los escolares en un currículum multilingüe y en un contexto social específico como el contexto catalán. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
8.
5 p, 134.8 KB Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning, by Konstantinos Alexakos (2015). Sense Publishers, 122 pages / Gonzalez-Acevedo, Nathaly (Universitat Autònoma de Barcelona)
Obra ressenyada: Konstantinos ALEXAKOS, Being a Teacher Researcher. A Primer on Doing Authentic Inquiry Research on Teaching and Learning. Sense Publishers, 2015.
2016 - 10.5565/rev/jtl3.682
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 9 Núm. 2 (may-june 2016) , p. 115-119 (Book Reviews)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.