1.
|
|
2.
|
|
3.
|
22 p, 840.9 KB |
El desarrollo profesional de personas con discapacidad intelectual y del desarrollo
/
González Fernández, Henar (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Laborda Molla, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Datos de la Organización Mundial de la Salud señalan que la tasa de desocupación de personas con discapacidad puede llegar al 80% en algunos países. En la sociedad occidental, el empleo en personas con discapacidades físicas o sensoriales se prioriza a través de prácticas inclusivas, en entornos ordinarios y atendiendo a los intereses de la persona. [...] Data from the World Health Organization indicate that the unemployment rate for people with disabilities can reach 80% in some countries. In Western societies, employment for people with physical or sensory disabilities is settled through inclusive practices in ordinary settings, according to the interests of the person. [...] Les données d'organismes officiels comme l'Organisation Mondiale de la Santé indiquent que le taux de chômage des personnes handicapées peut atteindre 80 % dans certains pays. Dans la société occidentale, l'emploi des personnes en situation de handicap physique ou sensoriel se règle par des pratiques inclusives en milieu ordinaire, selon les intérêts de la personne. [...]
2023 - 10.6018/educatio.511441
Educatio siglo XXI, Vol. 41 Núm. 2 (2023) , p. 124-146
|
|
4.
|
|
5.
|
5 p, 106.4 KB |
Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu en Educació Infantil [105052]
/
Laborda Molla, Cristina ;
González Fernández, Henar ;
González Parera, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual es fa necessari un context en el que el docent, com agent d'innovació i gestió de la diversitat, faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat, posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...] This subject is part of Subject Inclusive Education. Within the framework of the current inclusive school, a context in which the teacher, as an agent of innovation and diversity management, facilitates the transformation of the ordinary school in order to increase its capacity for attending all students, emphasizing on students with specific cognitive educational needs. [...] Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual se hace necesario u aumentar su capacidad para atender a todo el alumnado, poniendo el énfasis en el alumnado con necesidades educativas es 1. [...]
2021-22 Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 107.9 KB |
Necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu [102027]
/
Laborda Molla, Cristina ;
González Fernández, Henar ;
Mejías Macías, Esperanza ;
Donada, Susana ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura forma part de la matèria Educació Inclusiva. En el marc de l'escola inclusiva actual, es fa necessari un context en el que el docent com agent d'innovació i gestió de la diversitat faciliti la transformació de l'escola ordinària a fi i efecte d'augmentar la seva capacitat per atendre a tot l'alumnat posant l'èmfasi en l'alumnat amb necessitats educatives específiques de caràcter cognitiu. [...] This subject is part of the Inclusive Education subject. In the context of the current inclusive school, it is necessary to have a context in which the teacher is an innovator agent and manager of the diversity that eases the transformation of the ordinary school with the aim to increase its capability to attend all the students giving emphasis to students with specific cognitive learning needs. [...] Esta asignatura forma parte de la materia Educación Inclusiva. En el marco de la escuela inclusiva actual, es necesario un contexto en el que el docente como agente de innovación y gestor de la diversidad, facilite la transformación de la escuela ordinaria con el fin de aumentar su capacidad para atender a la totalidad del alumnado, poniendo especial atención aquel con necesidades educativas específicas de carácter cognitivo. [...]
2021-22 Grau en Educació Primària [1140] Grau en Educació Infantil [847] Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
|
8.
|
2 p, 527.7 KB |
Ocupabilitat i qualitat de vida en persones amb discapacitat intel·lectual
/
González Fernández, Henar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Un dels passos més importants en el desenvolupament de qualsevol persona és l'accés a un treball remunerat que garanteixi unes condicions de vida digna. En aquest article, el grup de recerca del qual és membre d'Henar González ha avaluat la situació i les possibilitats de desenvolupament professional de persones amb discapacitat intel·lectual que assisteixen als Centres Especials de Treball (CET). [...] Uno de los pasos más importantes en el desarrollo de cualquier persona es el acceso a un trabajo remunerado que garantice unas condiciones de vida digna. En este artículo, el grupo de investigación del cual es miembro Henar González ha evaluado la situación y las posibilidades de desarrollo profesional de personas con discapacidad intelectual que asisten a los Centros Especiales de Trabajo (CET). [...]
2021
UAB divulga, Febrer 2021
2 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|