1.
|
6 p, 107.5 KB |
Recerca de Mercats i del Consumidor [103150]
/
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...] The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...] La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2023-24 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
2.
|
184 p, 8.4 MB |
NEBAG : creación y lanzamiento de una marca de ropa agénero
/
Bustillo Meneses, Lara ;
Sabina Martin, Víctor ;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de fi de grau consisteix en crear i llançar al mercat una marca de roba genderless, la qual es podrà aconseguir mitjançant un procés de compra online. Per a això hem de conèixer amb anterioritat el nínxol de mercat al qual ens dirigim. [...] Castellà: Este trabajo de fin de grado consiste en lanzar al mercado una marca de ropa genderless, cuyos artículos se podrán conseguir mediante un proceso de compra online. Para ello debemos conocer con anterioridad el nicho de mercado al que nos dirijamos. [...] This end-of-degree job consists of launching a genderless clothing brand, whose articles will be available through an online shopping process. To do this, we must start being familiar with the market niche we are targeting in advance. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
5 p, 106.0 KB |
Recerca de Mercats i del Consumidor [103150]
/
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...] The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...] La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
4.
|
|
5.
|
169 p, 46.1 MB |
Ideació de Somi, una aplicació mòbil de rutes per Catalunya i el seu pla de comunicació
/
Blanco Rodríguez, Ana ;
Fabregat Lluch, Marta ;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la ideació de Somi, una aplicació de rutes per Catalunya, així com també el seu respectiu pla de comunicació. Per aconseguir-ho, es realitza un estudi exhaustiu que contempla tots els punts necessaris per portar a terme el projecte i posteriorment es porten a la pràctica amb la proposta de l'aplicació i l'estratègia de comunicació per donar-la a conèixer. Este proyecto consiste en la ideación de Somi, una aplicación de rutas por Cataluña, así como también su respectivo plan de comunicación. Para ello, se realiza un estudio exhaustivo que contempla todos los puntos necesarios para llevar a cabo el proyecto y posteriormente se llevan a la práctica con la propuesta de la aplicación y la estrategia de comunicación para darla a conocer. This project is about the ideation of Somi, an application of Catalonian routes, as well as its respective communication plan. To make this possible, an exhaustive study of all the necessary points is carried out in order to put into practice the proposal of the application and the communication strategy to make it known.
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
|
7.
|
115 p, 9.3 MB |
Los negocios de moda y las influencers : su estrategia para triunfar en la red con sus marcas propias
/
Aced López, Andrea ;
Oliva Valero, Andrea ;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta invetigació acadèmica té com a objectiu estudiar la figura dels influencers de moda i les estratègies de comunicació que apliquen a les seves pròpies marques. Per aconseguir-ho, s'ha realitzat un estudi de quatre comptes d'Instagram d' influencers i les seves marques , així com dues entrevistes a professionals del sector. [...] Esta investigación académica tiene como objetivo estudiar la figura de los influencers de moda y las estrategias de comunicación que aplican a sus propias marcas. Para ello, se ha realizado un estudio de cuatro cuentas de Instagram de influencers y sus marcas, así como dos entrevistas a profesionales del sector. [...] This academic research aims to investigate the figure of fashion influencers and the communication strategies they apply to their own brands. To achieve this, We have carried a study focused on four Instagram accounts of influencers and their brands, as well as two interviews with industry professionals. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
4 p, 99.3 KB |
Treball de Final de Màster [44117]
/
Lázaro Pernias, Patrícia ;
Balsebre, Armand ;
Lorite, Nicolàs ;
Perona Páez, Juan José ;
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ;
Navalles Villar, Pere ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: Desenvolupar un treball de recerca. El treball pot seguir el plantejament d'una recerca aplicada, en el marc de les tasques de recerca pròpies de la planificació estratègica en la publicitat o les relacions públiques. [...] The objectives of the module are: - To develop a research work. The work can follow the approach of an applied research, within the framework of the research tasks of strategic planning in advertising or public relations. [...] Los objetivos del módulo son: - Desarrollar un trabajo de investigación. El trabajo puede seguir el planteamiento de una investigación aplicada, en el marco de las tareas de investigación propias de la planificación estratégica en la publicidad o las relaciones públicas. [...]
2021-22 Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
|
|
9.
|
5 p, 103.8 KB |
Recerca de Mercats i del Consumidor [103150]
/
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura forma part de la matèria Recerca en Comunicació, juntament amb l'assignatura Mètodes de Recerca en Comunicació. Objectius formatius de l'assignatura: 1. Dotar els estudiants d'una visió global, des del punt de vista científic, de les tècniques de recerca de mercats i del consumidor (quantitatives i qualitatives) 2. [...] The subject is part of the subject Research in Communication, together with the subject Research Methods in Communication. Learning objectives of the subject: 1. To provide students with a global vision, from a scientific point of view, of market and consumer research techniques (quantitative and qualitative). [...] La asignatura forma parte de la materia Investigación en Comunicación, juntamente con la asignatura Métodos de Investigación en Comunicación. Objetivos formativos de la asignatura: 1. Dotar a los estudiantes de una visión global, desde el punto de vista científico de las técnicas de investigación de mercados y del consumidor (cuantitativas y cualitativas). [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
|
|
10.
|
|