UAB Digital Repository of Documents 17 records found  1 - 10next  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
50 p, 8.2 MB La informació esportiva a TikTok Espanya : Una anàlisi del contingut produït per creadors digitals / Robles Quirós, Carla ; Ortuño Iserte, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tiktok ha revolucionat les xarxes socials i el consum de vídeos breus amb una proposta hipnotitzant per l'usuari. Dins un context de cultura participativa, els consumidors adopten també el rol de productor i esdevenen agents comunicatius els creadors de contingut. [...]
TikTok ha revolucionado las redes sociales y el consumo de vídeos breves con una propuesta hipnótica para el usuario. En un contexto de cultura participativa, los consumidores adoptan también el rol de productor y se convierten en agentes comunicativos los creadores de contenido. [...]
TikTok has revolutionized social networks and the consumption of short videos with a mesmerizing proposal for the user. In a context of participatory culture, consumers also take on the role of producer and become communicative agents and content creators. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]  
2.
5 p, 106.9 KB Disseny, Gestió de Continguts i Estratègia a les Plataformes Socials [105013] / Ortuño Iserte, Xavier ; Salla García, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les xarxes socials, entendre les plataformes de publicació de continguts i les seves característiques. 2. Crear continguts per a xarxes socials seguint les pautes de publicació i disseny per a pantalles. [...]
1. Know the social networks, understand the platforms of publication of contents and his characteristics. 2. Create content for social networks following the guidelines for publication and design for screens. [...]
1. Conocer las redes sociales, entender las plataformas de publicación de contenidos y sus características. 2. Crear contenidos para redes sociales siguiendo las pautas de publicación y diseño para pantallas. [...]

2023-24
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
3.
4 p, 103.6 KB Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787] / Pulido Rodriguez, Cristina Maria ; Portalés Oliva, Marta ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.

2023-24
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
4.
6 p, 115.4 KB Gestió de Continguts Multimèdia i Interactius [104986] / Tejedor Calvo, Santiago ; Soteras i Acosta, Clara ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de la comunicació digital (especialment, per cibermitjans i xarxes socials) mitjançant l'adquisició d'habilitats en la concepció, el disseny i la producció de continguts digitals de diferent tipus, la seva publicació i difusió en el ciberespai. [...]
The main objective of the subject is the knowledge, analysis and management of digital communication (especially for cybermedia and social networks) through the acquisition of skills in the conception, design and production of different types of digital content, its publication and dissemination in cyberspace. [...]
La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de la comunicación digital (especialmente, para cibermedios y redes sociales) mediante la adquisición de habilidades en la concepción, el diseño y la producción de contenidos digitales de diferente naturaleza, su publicación y difusión en el ciberespacio. [...]

2023-24
Grau en Periodisme [1432]
3 documents
5.
61 p, 8.9 MB Big Data & Fútbol : análisis del periodismo de datos en los medios y las redes sociales / Núñez Sáez, Marc ; Ortuño Iserte, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi de l'ús i de la capacitat del periodista esportiu per a informar mitjançant l'ús de big data i estadística avançada, ja sigui des de mitjans de comunicació convencionals com la premsa escrita o de manera independent a través d'altres entorns digitals com les xarxes socials, especialment Twitter.
Análisis del uso y de la capacidad del periodista deportivo para informar mediante el uso de big data y estadística avanzada, ya sea desde medios de comunicación convencionales como la prensa escrita o de forma independiente a través de otros entornos digitales como las redes sociales, en especial Twitter.
Analysis of the use and ability of the sports journalist to report through the use of big data and advanced statistics, whether from conventional media such as the written press or independently through other digital environments such as social media, especially Twitter.

2022
Grau en Periodisme [1432]  
6.
4 p, 105.9 KB Disseny, Gestió de Continguts i Estratègia a les Plataformes Socials [105013] / Ortuño Iserte, Xavier ; Salla García, Javier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les xarxes socials, entendre les plataformes de publicació de continguts i les seves característiques. 2. Crear continguts per a xarxes socials seguint les pautes de publicació i disseny per a pantalles. [...]
1. Know the social networks, understand the platforms of publication of contents and his characteristics. 2. Create content for social networks following the guidelines for publication and design for screens. [...]
1. Conocer las redes sociales, entender las plataformas de publicación de contenidos y sus características. 2. Crear contenidos para redes sociales siguiendo las pautas de publicación y diseño para pantallas. [...]

2022-23
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
7.
4 p, 102.9 KB Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787] / Pulido, Cristina ; Portalés Oliva, Marta ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.

2022-23
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
8.
73 p, 2.3 MB L'estratègia de digitalització internacional de les organitzacions esportives : el cas de LaLiga / Donate Delgado, Eric ; Ortuño Iserte, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les organitzacions esportives han abraçat l'ús dels mitjans digitals amb l'objectiu d'arribar a nous públics, incloent-hi mercats internacionals. LaLiga, com entitat esportiva, també ha desenvolupat una estratègia de digitalització internacional a través de Twitter amb diversos perfils on es promocionen partits i s'estableixen sinergies a partir dels futbolistes originaris d'aquestes audiències globals.
Las organizaciones deportivas han abrazado el uso de los medios digitales con el objetivo de llegar a nuevos públicos, incluyendo mercados internacionales. LaLiga, como entidad deportiva, también ha desarrollado una estrategia de digitalización internacional a través de Twitter con varios perfiles donde se promocionan partidos y se establecen sinergias a partir de los futbolistas originarios de estas audiencias globales.
Sports organizations have embraced the use of digital media to reach new audiences, including international markets. LaLiga, as a sports entity, has also developed an international digitisation strategy through Twitter with various profiles promoting matches and establishing synergies from footballers originating in these global audiences.

2021
Grau en Periodisme [971]  
9.
4 p, 102.1 KB Gestió i Creació de Continguts per a Xarxes Socials [104787] / Pulido, Cristina ; Tejedor, Santiago ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les claus de la gestió de les xarxes socials per a la difusió de continguts. 2. Aprendre els fonaments per a l'escriptura de la xarxa. 3. Analitzar les eines pertinents per al posicionament de continguts.
1. To know the keys to the management of social networks for the dissemination of content. 2. To learn the basics of writing on the network. 3. To analyze the relevant tools for the Search engine optimization.
1. Conocer las claves de la gestión de las redes sociales para la difusión de contenidos. 2. Aprender los fundamentos para la esritura de la red. 3. Analizar las herramientas pertinentes para el posicionamiento de contenidos.

2021-22
Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
10.
5 p, 112.2 KB Gestió de Continguts Multimèdia i Interactius [104986] / Tejedor, Santiago ; Portalés Oliva, Marta ; Ortuño Iserte, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura té com a principal objectiu el coneixement, anàlisi i maneig de la comunicació digital (especialment, per cibermitjans i xarxes socials) mitjançant l'adquisició d'habilitats en la concepció, el disseny i la producció de continguts digitals de diferent tipus, la seva publicació i difusió en el ciberespai. [...]
The main objective of the subject is the knowledge, analysis and management of digital communication (especially for cybermedia and social networks) through the acquisition of skills in the conception, design and production of different types of digital content, its publication and dissemination in cyberspace. [...]
La asignatura tiene como principal objetivo el conocimiento, análisis y manejo de la comunicación digital (especialmente, para cibermedios y redes sociales) mediante la adquisición de habilidades en la concepción, el diseño y la producción de contenidos digitales de diferente naturaleza, su publicación y difusión en el ciberespacio. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [1432]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 17 records found   1 - 10next  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.