UAB Digital Repository of Documents 1 records found  Search took 0.01 seconds. 
1.
206 p, 4.6 MB Optimització de la visibilitat d'una marca local a través d'una estratègia digital / Ponsa Andreu, Olivia ; Valli, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte que es presenta a continuació és una estratègia de branded content pels canals digitals d'una marca de mobiliari infantil, XO-IN MY ROOM, de característiques diferencials com són: l'artesania (handmade), la sostenibilitat, l'ecologisme i el comerç local i de proximitat. [...]
El proyecto que se presenta a continuación es una estrategia de branded content para los canales digitales de una marca de mobiliario infantil, XO-IN MY ROOM, de características diferenciales cómo son: la artesanía (handmade), la sostenibilidad, el ecologismo y el comercio local y de proximidad. [...]
The project presented below is a strategy of brand content for the digital channels of a kids furniture brand, XO-IN MY ROOM, which has different characteristics such as: handmade, sustainability, environmentalism and local business. [...]

2017
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.