UAB Digital Repository of Documents 2 records found  Search took 0.00 seconds. 
1.
210 p, 1.6 MB L'IPAD a l'àrea de música : disseny, aplicació i anàlisi d'una proposta didàctica a l'educació primària / Ufartes Ollé, Gemma ; Casals Ibañez, Albert, , dir. ; Pérez Moreno, Jèssica, dir. ; Prats, Miquel Àngel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal
La tecnologia digital ha redibuixat la manera de conviure i d'entendre el món. S'ha instaurat en el dia a dia de la majoria de llars però, segons les darreres investigacions, l'escola tot just s'inicia en l'adopció de nous models aprofitant els recursos que ofereixen les eines digitals. [...]
Digital technology has reinvented the way we understand the world and coexist in it. While digital tools are part of the everyday life of most homes, schools have neither yet adapted to the news models, nor taken full advantage of the resources that these new tools offer us. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2016  
2.
12 p, 84.9 KB Un enfoque socioconstructivista y sistémico de los modelos de apoyo y actualización docente para la innovación educativa de base TIC. Proyecto EDUTICOM / Riera i Romaní, Jordi (Universitat Ramon Llull) ; Prats i Fernández, Miquel Àngel (Universitat Ramon Llull)
Nuestro artículo presenta una propuesta de cambio de los modelos tradicionales de apoyo, formación y actualización de los docentes en ejercicio para la innovación en el aula con el apoyo de las tecnologías de la información y la comunicación (en adelante, TIC), hacia planteamientos de naturaleza y de corte socioconstructivista, basados esencialmente en el asesoramiento y el coaching de los propios docentes, y con mejores expectativas de transformación y sostenibilidad futura del mismo proceso de innovación y cambio educativo. [...]
Our article presents/displays a proposal of change of the traditional models of support, formation and update of educational in exercise for the innovation in the classroom with the support of the Technologies of the Information and the Communication (in ahead TIC), towards expositions of nature and socioconstructivist cut, based essentially on the own advising and «coaching» of the educational ones, and with better expectations of transformation and future sustainability of the same process of innovation and educative change. [...]
El nostre article presenta una proposta de canvi dels models tradicionals de suport, formació i actualització dels docents en exercici per a la innovació a l'aula amb el suport de les tecnologies de la informació i la comunicació (des d'ara, TIC), cap a plantejaments de naturalesa i de tipus socioconstructivista, basats essencialment en l'assessorament i el coaching dels propis docents, i amb millors expectatives de transformació i sostenibilitat futura del mateix procés d'innovació i canvi educatiu. [...]

2008 - 10.5565/rev/educar.139
Educar, N. 41 (2008) p. 29-40  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.