UAB Digital Repository of Documents 70 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
329 p, 9.5 MB La representación de la ciencia en la prensa española y catalana / Hans Cano, Edgar ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Recerca que combina enfocaments quantitatius i qualitatius per analitzar la visibilitat i la qualitat de les peces científiques en la versió impresa de diaris espanyols i catalans. La part quantitativa analitza més de 4. [...]
Investigación que combina enfoques cuantitativos y cualitativos para analizar la visibilidad y la calidad de las piezas científicas en la versión impresa de periódicos españoles y catalanes. La parte cuantitativa analiza más de 4. [...]
Research that combines quantitative and qualitative approaches to analyze the visibility and quality of scientific pieces of Spanish and Catalan newspapers. The quantitative part analyzes more than 4,000 covers and more than 900 scientific pieces through different parameters. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
12.
3 p, 99.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
13.
6 p, 109.3 KB Estructura de la Comunicació [103866] / Díez Jiménez, Mercè ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta assignatura introdueix l'alumnat en el coneixement de les indústries comunicatives i culturals i, més concretament, dels sistemes de mitjans de comunicació i del sector publicitari, així com dels actors polítics, econòmics i socials que els modelen amb el seu comportament i estratègies (organismes reguladors, grups de comunicació, entitats empresarials i professionals. [...]
This course introduces students to the knowledge of the communicative and cultural industries and, more specifically, the media systems and the advertising industry, as well as the political, economic and social actors that model them with their behavior and strategies (regulatory bodies, communication groups, business and professional entities. [...]
Esta asignatura introduce al alumnado en el conocimiento de las industrias comunicativas y culturales y, más concretamente, de los sistemas de medios de comunicación y del sector publicitario, así como de los actores políticos, económicos y sociales que los modelan con su comportamiento y estrategias (organismos reguladores, grupos de comunicación, entidades empresariales y profesionales. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
14.
6 p, 117.0 KB Periodisme Científic [103092] / Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura Periodisme Científic proposa analitzar tot el procés informatiu: des de l'origen dels fets científics fins que es converteixen en notícia i són publicats o emesos en un mitjà. I ho fa en un triple vessant: com a introducció genèrica a la ciència en tots els seus vessants, la medicina i el medi ambient (filosofia, sociologia, història i estat actual), fonamentalment com a objecte de la comunicació informativa (i en conseqüència, periodística), i com a missatge emès des de la mateixa ciència (persones i institucions). [...]
The subject Science Journalism proposes to analyze the whole informative process: from the origin of the scientific facts until they are converted into news and are published or broadcast in a medium. [...]
La asignatura Periodismo Científico propone analizar todo el proceso informativo: desde el origen de los hechos científicos hasta que se convierten en noticia y son publicados o emitidos en un medio. [...]

2021-22
Grau en Periodisme [971]
3 documents
15.
4 p, 102.2 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme 1969- ; Vidal Castell, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realization of an individual research work, contributing to the scientific field of the communication area, with innovative, original knowledge.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2021-22
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
16.
123 p, 1.8 MB Los asistentes de voz : nuevos canales de distribución y consumo de información y entretenimiento. Los casos de la CCMA y la BBC / Ligero Belmonte, Raquel ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
el present treball ofereix un estudi d'investigació sobre assistents de veu i mitjans de comunicació, en què s'aprofundeix en les oportunitats i reptes que aquestes noves plataformes vocals ofereixen davant la distribució i el consum d'informació i entreteniment. [...]
El presente trabajo ofrece un estudio de investigación sobre asistentes de voz y medios de comunicación, en el que se profundiza en las oportunidades y lo rtos que estas nuevas plataformas vocales ofrecen ante la distribución y el consumo de información y entretenimiento. [...]
This paper offers a research study on voice assitants and media, in wich it delves into the opportunities and challenges that these new vocal plaforms offer in the distribution and consumption of information and entertainmnent. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
17.
132 p, 1.8 MB Alternatives professionals a la crisi del periodisme. Els casos de La Marea, El Salto i Crític. Investigació sobre els nous models de periodisme basats en el cooperativisme a l'Estat Espanyol / García Martínez, Ada ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball proposa una aproximació als mitjans de comunicació d'estructura cooperativa, sorgits en els últims deu anys a l'Estat Espanyol, amb l'objectiu de conèixer el context en el que han aparegut, la proposta de valor en què es basen i els diversos elements característics que comparteixen. [...]
El presente trabajo propone una aproximación a los medios de comunicación de estructura cooperativa, surgidos en los últimos años en el Estado Español, con el objetivo de conocer el contexto en el que han aparecido, la propuesta de valor en la que se basan y los elementos característicos que comparten. [...]
This investigation proposes an approach to the media of cooperative structure, emerged in recent years in the Spanish State, with the aim of knowing the context in which they have appeared, the value proposition on which they are based and the various characteristic elements they share. [...]

2020
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
18.
63 p, 1.7 MB Contra el creixement sostenible. Impacte, incoherències i límits d'un concepte hegemònic / Paricio Valls, Helena ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La intenció d'aquest treball és dur a terme una anàlisi de les evidències científiques que argumenten en contra del creixement sostenible, concepte en què es basa el sistema socioeconòmic dominant. [...]
La intención de este trabajo es levar a cabo un análisis de las evidencias científicas que argumentan en contra del crecimiento sostenible, concepto en el cual se basa el sistema socioeconómico dominante. [...]
This project aims to carry out an analysis of the evidence arguing against sustainable growth, a concept around which the entire dominant socioeconomic system builds. It examines its origins, the manipulations it has suffered and its ecological impact, as well as some projections for this next century based on current growth tendencies. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
19.
334 p, 2.4 MB Newtonians : el magazín radiofònic científic cross-media / Argueta Luque, Aina ; Hermosilla Marín, Oriol ; Izquierdo Funes, Andrea ; Reales Guisado, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"Newtonians" és un projecte de divulgació científica transversal. La idea pren forma d'un projecte radiofònic en format de magazín periodístic la intenció del qual és fer arribar la ciència a joves d'entre 16 i 24 anys. [...]
"Newtonians" es un proyecto de divulgación científica de forma transversal. La idea toma forma de un proyecto radiofónico en formato de magazín periodístico cuya intención es hacer llegar la ciencia a jóvenes de entre 16 y 24 años. [...]
"Newtonians" is a transmedia scientific divulgation project. The idea takes the form of a radio magazine show whose intention is to bring science to young people between 16 and 24 years old. A part from having a 25-minute radio show as the main product, "Newtonians" also works to communicate through social media. [...]

2020
Grau en Periodisme [971]  
20.
3 p, 98.8 KB Treball de Final de Màster [44116] / Corominas, Maria 1961- ; Chillón Asensio, Lluís Albert ; Gallego Ayala, Joana ; Giró Martí, Francesc Xavier ; Marín, Enric 1956- ; Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Díez Jiménez, Mercè ; Ferré Pavia, Carme 1969- ; Vidal Castell, David ; Gayà Morlà, Catalina ; Carrillo Pérez, Nereida ; Reales Guisado, Lluís ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Realització d'un treball de recerca individual que sigui una aportació original en l'ambit científic de l'àrea de la comunicació.
Realización de un trabajo de investigación individual que sea una aportación original en el ámbito científico del área de la comunicación.

2020-21
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 70 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.