1.
|
83 p, 20.4 MB |
Gestió de comunicació de crisi : cas de la crisis reputacional de l'Ajuntament de Barcelona
/
Cristancho Herrera, Sara ;
Revelles Soriano, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball busca analitzar els fonaments bàsics per portar a terme una correcta gestió de la comunicació de crisis. A més, es fa l'anàlisi d'un cas concret, la crisi reputacional de Barcelona arran del comunicat que van fer diverses ambaixades, l'agost del 2019, desaconsellant als seus ciutadans viatjar a la capital catalana a causa de l'augment de casos de robatoris amb violència. [...] El presente trabajo busca analizar los cimientos básicos para llevar a cabo una correcta gestión de la comunicación de crisis. Además, se hace el análisis de un caso concreto, la crisis reputacional de Barcelona a raíz del comunicado que hicieron varias embajadas, el agosto del 2019, desaconsejando a sus ciudadanos viajar a la capital catalana a causa del aumento de casos de robos con violencia. [...] This paper seeks to analyze the basic foundations to carry out a correct management of crisis communication. In addition, an analysis of a specific case is made, the reputational crisis of Barcelona because of the statement made by several embassies in August 2019, advising their citizens not to travel to the Catalan capital because of the increase in cases of robberies with violence. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
2.
|
4 p, 103.1 KB |
Mediació Didàctica de la Llengua i Creació de Productes Turístics Literaris [44171]
/
Abril-Sellarés, María ;
Carmaniu Mainadé, Xavier ;
Pedote, Giuseppe Simone ;
Revelles Soriano, David ;
Tejedor Calvo, Santiago ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu d'aquest mòdul és doble, d'una banda, adaptar els discursos literaris a les noves propostes turístiques, així com a la varietat de recursos (autors, personatges, llocs emblemàtics) que generen atractiu més enllà de la seva pròpia finalitat principal, i d'altra banda, permetre avançar en l'aprenentatge de la comunicació escrita i oral, des de la perspectiva de l'ús correcte de la llengua en la seva aplicació en el turisme. [...] The objective of this module is twofold, on the one hand, to adapt literary discourses to the new tourist proposals, as well as to the variety of resources (authors, characters, emblematic places) that generate attractiveness beyond their own main purpose, and on the other to advance the learning of written and oral communication, from the perspective of the correct use of the language in its application in tourism. [...] El objetivo de este módulo es doble, por un lado, adaptar los discursos literarios a las nuevas propuestas turísticas, así como a la variedad de recursos (autores, personajes, lugares emblemáticos) que generan atractivo más allá de su propio fin principal, y por otro permitir avanzar en el aprendizaje de la comunicación escrita y oral, desde la perspectiva del uso correcto de la lengua en su aplicación en el turismo. [...]
2023-24 Màster Universitari en Gestió Turística del Patrimoni Cultural [1426]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 106.3 KB |
Màrqueting de la Comunicació [104775]
/
Pulido Rodriguez, Cristina Maria ;
Cervi, Laura ;
Revelles Soriano, David ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'estudiant en el nou món de la nova comunicació a través de les xarxes socials que potencien la immediatesa. 2. Conèixer les diferents noves formes de comunicació creant valor de marca oferint un gran impacte des de qualsevol dispositiu digital. [...] The objectives of this course are: 1. To study the strategies for the development of communication marketing actions for organizations. 2. To deepen the knowledge of the theories of consumer behavior formulated from the different fields of study of Marketing. [...] Los objetivos de esta asignaturas son: 1. Estudiar las estrategias para el desarrollo de acciones de marketing de la comunicación para las organizaciones. 2. Profundizar los conocimientos de las teorías del comportamiento del consumidor formuladas desde los diferentes ámbitos de estudio del Marketing. [...]
2023-24 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
4.
|
7 p, 108.5 KB |
Història de la Comunicació [103843]
/
Recoder Sellarés, María José ;
Rull Ribó, David ;
Revelles Soriano, David ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'assignatura es realitza a primer curs durant el primer semestre i pertany al bloc formatiu de Comunicació. A partir d'aquesta assignatura el/la estudiant assolirà objectius fonamentals del Grau de Comunicació Audiovisual, que l'han d'ajudar a: - Demostrar que té un coneixement bàsic de la dinàmica actual del món que li permet emmarcar la informació d'actualitat en el seu context. [...] The subject is carried out in the first year during the first semester and belongs to the communication block "Communication". From this subject students will achieve fundamental objectives of the Degree in Audiovisual Communication, which will help them: - Demonstrate that you have a basic knowledge of the current dynamics of the world that allows you to frame current information in your context. [...] La asignatura se realiza en el primer curso durante el primer semestre y pertenece al bloque formativo de Comunicación. A partir de esta asignatura el/la estudiante alcanzará a cumplir objetivos fundamentales del Grado de Comunicación Audiovisual que le han de ayudar a : - Demostrar que tiene un conocimiento básico de la dinámica actual del mundo que le permita emmarcar la información de actualidad en su contexto. [...]
2023-24 Grau en Comunicació Audiovisual [1196] Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
3 documents
|
|
5.
|
8 p, 122.8 KB |
Periodisme de Viatges [104976]
/
Tejedor Calvo, Santiago ;
Rull Ribó, David ;
Revelles Soriano, David ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius principals de l'assignatura se centren en que els estudiants: a) Coneguin les característiques, els orígens, els principals autors i obres de l'especialització del periodisme coneguda com "Periodisme de viatges". [...] The main objectives of the subject are focused on students: a) To know the characteristics, origins, main authors and works of the specialisation of journalism known as "Environmental and travel journalism". [...] Los objetivos principales de la asignatura se centran en que los estudiantes: a) Conozcan las características, los orígenes, los principales autores y obras de la especialización del periodismo conocida como "Periodismo de viajes". [...]
2023-24 Grau en Periodisme [1432]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
5 p, 106.0 KB |
Màrqueting de la Comunicació [104775]
/
Ribo Rojo, Jaime ;
Cervi, Laura ;
Revelles Soriano, David ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius d'aquesta assignatura són: 1. Introduir a l'estudiant en el nou món de la nova comunicació a través de les xarxes socials que potencien la immediatesa. 2. Coneixements de les diferents noves formes de comunicació creant valor de marca oferint un gran impacte des de qualsevol dispositiu digital. [...] The objectives of this course are: 1. To study the strategies for the development of communication marketing actions for organizations. 2. To deepen the knowledge of the theories of consumer behavior formulated from the different fields of study of Marketing. [...] Los objetivos de esta asignaturas son: 1. Estudiar las estrategias para el desarrollo de acciones de marketing de la comunicación para las organizaciones. 2. Profundizar los conocimientos de las teorías del comportamiento del consumidor formuladas desde los diferentes ámbitos de estudio del Marketing. [...]
2022-23 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
3 documents
|
|
8.
|
7 p, 120.9 KB |
Periodisme de Viatges [104976]
/
Tejedor, Santiago ;
Rull Ribó, David ;
Revelles Soriano, David ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius principals de l'assignatura se centren en que els estudiants: a) Coneguin les característiques, els orígens, els principals autors i obres de l'especialització del periodisme coneguda com "Periodisme de viatges". [...] The main objectives of the subject are focused on students: a) To know the characteristics, origins, main authors and works of the specialisation of journalism known as "Environmental and travel journalism". [...] Los objetivos principales de la asignatura se centran en que los estudiantes: a) Conozcan las características, los orígenes, los principales autores y obras de la especialización del periodismo conocida como "Periodismo de viajes". [...]
2022-23 Grau en Periodisme [1432]
3 documents
|
|
9.
|
|
10.
|
|