UAB Digital Repository of Documents 69 records found  1 - 10nextend  jump to record: Search took 0.00 seconds. 
1.
53 p, 616.7 KB Aprenentatge basat en la investigació en educació superior : un model d'aprenentatge seqüencial en les assignatures de grau de la Facultat de Ciències de l'Educació de la UAB / Jariot, Mercè, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sánchez Martí, Angelina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Melo, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Tello Sánchez, Jose (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castell Escuer, Tona (Universitat Autònoma de Barcelona) ; López-Crespo, Saida (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Nieva, Carolina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez Mínguez, Maria Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ortega, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aquest document es divideix en dues parts, en la primera es presenta un model seqüenciat d'aprenentatge basat en la investigació des de primer curs fins a quart, per tal que l'alumnat vagi desenvolupant competències de recerca de manera vivencial durant la seva formació. [...]
2024  
2.
9 p, 146.6 KB Hacia un modelo integral de formación para preconductores. Resultados de una experiencia en Cataluña y repercusiones organizativas / Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional ; Congreso Internacional EDO (1er : 2010 : Barcelona, Catalunya)
En este trabajo se presenta el curso de seguridad vial para preconductores así como los resultados obtenidos en diferentes autoescuelas de Cataluña como una alternativa válida que, implementada en el marco de las autoescuelas, ha de permitir avanzar en la mejora de la seguridad vial, suponiendo un valor añadido en términos de calidad para las autoescuelas. [...]
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2010 (Congreso Internacional EDO)
Nuevas estrategias formativas para las organizaciones, : 2010  
3.
56 p, 1.0 MB Projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves / Candela Parrilla, Marc ; Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest TFG se centra a dissenyar un projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves d'un centre obert. En ell es realitzà un marc teòric, on es contextualitza com les pantalles afecten aquestes noves generacions, una diagnosi de necessitats a través de diferents instruments de recollida d'informació, per tal de contextualitzar el màxim la proposta i finalment la implementació, execució i avaluació de quatre sessions centrades en tractar l'addicció dels joves sobre les pantalles i els aparells mòbils. [...]
Este TFG está centrado en diseñar un proyecto educativo para el cambio de actitudes con relación a la adicción a las pantallas en jóvenes de un centro abierto. En este trabajo, se realiza un marco teórico, donde se contextualiza como las pantallas afectan a estas nuevas generaciones, un diagnóstico de necesidades a través de diferentes instrumentos de recogida de información, para adaptar al máximo la propuesta, y finalmente la implementación, ejecución y evaluación de cuatro sesiones centradas en tratar la adicción de los jóvenes del centro sobre las pantallas y los dispositivos móviles. [...]
This thesis is focused on the design of an educational project to change attitudes in relation to addiction to screens in young people in a social educative center. In this work, a theoretical framework is carried out, where the key academical concepts relating to how the screens affect these new generations are contextualised, to be able to adapt to a diagnosis of needs through different information that is also collected. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Grau en Educació Social [827]  
4.
8 p, 118.3 KB Investigar en educació [101655] / Rodriguez Parron, Montserrat ; Quesada Pallarès, Carla ; Sanchez Marti, Angelina ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura té com a finalitat donar una visió bàsica i aplicada dels enfocaments, processos de recerca en educació, obtenció i tractament de la d'informació, i la seva anàlisi i interpretació mitjançant eines informàtiques específiques. [...]
The purpose of this subject is to give a basic and applied vision of educational research's approaches and processes and also about the collection, treatment, analysis and interpretation of the data, using specific software. [...]
Esta asignatura tiene como finalidad dar una visión básica y aplicada de los enfoques, procesos de investigación en educación, obtención y tratamiento de la información, y su análisis e interpretación mediante herramientas informáticas específicas. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
5.
6 p, 113.4 KB Observació sistemàtica i anàlisi de contextos [101997] / Rodriguez Parron, Montserrat ; Castell Escuer, Maria Antònia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura pretén oferir als estudiants coneixement teòric-pràctic en relació als processos observacionals en els diferents contextos on el professional de l'educació infantil desenvoluparà la seva activitat. [...]
This course aims to provide students with theoretical and practical knowledge regarding observational processes in different contexts where the Infant Education professionals develop their activity. Systematic observation is key to generate new knowledge and as a tool to respond to problems or educational issues. [...]
Esta asignatura pretende ofrecer a los estudiantes conocimientos teórico-práctico en relación a los procesos observacionales en los diferentes contextos donde el profesional de la educación infantil desarrollará su actividad. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
6.
5 p, 161.6 KB La introducció de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca)  
7.
7 p, 176.0 KB El títol de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca)  
8.
5 p, 232.4 KB El tema d'investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
2022 (Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca)  
9.
8 p, 259.5 KB La planificació de la investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
El temps per l'elaboració d'una investigació és molt important per poder realitzar un bon treball. Hem de tenir en compte que pot ajudar a que la persona investigadora o l'equip de recerca acabi amb èxit la investigació, doncs garanteix tenir en compte les possibles incidències que poden sorgir durant el seu desenvolupament. [...]
2022 (Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca)  
10.
4 p, 158.3 KB Les preguntes d'investigació. Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca / Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez Parrón, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona)
Abans d'iniciar un procés d'investigació hem d'identificar el problema de recerca a partir d'una o més preguntes. Aquestes preguntes són els interrogants que es planteja la investigadora sobre el tema que preten estudiar o sobre el qué vol aconseguir. [...]
2022 (Guia bàsica pel desenvolupament d'una recerca)  

UAB Digital Repository of Documents : 69 records found   1 - 10nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.