UAB Digital Repository of Documents 68 records found  previous11 - 20nextend  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
11.
7 p, 111.6 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Fernández-Castro, Jordi ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Alcaraz Garcia, Saül ; Pons Bauzá, Joan ; Mejías Riquelme, José Tomás ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
This subject aims to introduce the student to the study of thought and language from a cognitive perspective. The characteristics of the cognitive tasks of classification and structuring of information, reasoning, decision making and problem solving will be analyzed, resources will also be provided for the improvement of thought and methods of intervention will be identified . [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
12.
4 p, 104.9 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
The main objective is basic professional competencies training for sanitary psychologist practitioners. These are mainly communication competencies, both in individual and group situations, with users or other professionals (teams or multidisciplinary contexts). [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete de interaciion directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
13.
6 p, 111.9 KB Estrès i Salut [102594] / Fernández-Castro, Jordi ; Parra Lorenzo, Guillermo ; Rovira Faixa, Tatiana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Els objectius formatius d'aquesta assignatura són: Adquirir coneixement expert sobre l'estrès i les seves relacions amb la salut. Identificar els factors contextuals i individuals que desencadenen el procés d'estrès. [...]
The objectives of the course are: Acquiring an expert knowledge on stress and its relationship with health. Knowing how to identify contextual and individual triggers of the stress process. Gaining skills for assessing stress and its impact on wellbeing and health. [...]
Los objetivos formativos de esta asignatura son: Adquirir conocimiento experto sobre el estrés y sus relaciones con la salud. Identificar los factores contextuales e individuales que desencadenan el proceso de estrés. [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
14.
110 p, 1.8 MB Implicit measures of affect for the study of daily stress / Hernández, Gina Patricia ; Rovira Faixa, Tatiana, dir. ; Edo Izquierdo, Sílvia, dir.
Les mesures implícites es consideren de processament automàtic (associatives) més que estratègiques (conceptual) i aporten valor addicional a les mesures explícites (p. e. auto reportades), especialment en l'àmbit de l'estrès quotidià. [...]
Las medidas implícitas se considera que son automáticas (asociativas), en lugar de razonadas (conceptuales), este tipo de medidas puede proporcionar un valor adicional a las medidas explícitas (i. [...]
Implicit measures are considered to be automatic (associative) rather than reflective (conceptual), and can provide additional value to explicit (i. e. self-report) measures, particularly in daily stress field. [...]

2021  
15.
260 p, 4.7 MB Efectivitat d'un Protocol Terapèutic d'Activitats a la Natura en Pacients amb Fibromiàlgia (Estudi NAT-FM) / Serrat López, Mayte ; Sanz Ruiz, Antoni, dir. ; Luciano, Juan V, dir. ; Méndez Ulrich, Jorge Luis, dir. ; Rovira Faixa, Tatiana, dir.
La complexitat de l'abordatge de la fibromiàlgia (FM), la seva alta prevalença i els alts costos personals i sanitaris que comporten són els que motiven i justifiquen la investigació que es descriu en aquesta tesi doctoral, requerint un abordatge tant multicomponent com interdisciplinar. [...]
La complejidad del abordaje de la fibromialgia (FM), su alta prevalencia y los altos costes personales y sanitarios que conllevan son los que motivan y justifican la investigación que se describe en esta tesis doctoral, requiriendo un abordaje tanto multicomponente como interdisciplinar. [...]
The complexity of the approaches to fibromyalgia (FM), its high prevalence, and the high personal and health costs involved are what inspired and justified the research described in this doctoral thesis, and which motivated research integrating a multicomponent and interdisciplinary approach. [...]

2020  
16.
26 p, 1.5 MB A systematic review of the ecological and longitudinal methods to study daily stress / Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Ferrer, Iris (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
The objective was to review the methods used to assess daily stress, focusing on the types records used, as well as the methods used to describe daily stressors, the ways to operationally define stress, and the different research approaches. [...]
2021  
17.
25 p, 961.0 KB Cuestionario PASA (Primary Appraisal Secundary Appraisal) para la evaluación del estrés. Adaptación al español e instrucciones de uso / Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Maturano, N. (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Fernández-Castro, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
Dada la escasez de instrumentos que midan la valoración cognitiva siguiendo el modelo de estrés transaccional de Lazarus y Folkman (1984) e identificando claramente tanto la evaluación primaria como la secundaria con todos los componentes propuestos por el modelo de estrés. [...]
2021  
18.
13 p, 1.9 MB A brief version of the implicit positive and negative affect test (IPANAT-18) / Hernández, Gina Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Edo Izquierdo, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut) ; Quirin, M. (Technische Universität München) ; Rovira Faixa, Tatiana (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Investigació en Estrès i Salut)
As self-reports of affect are limited in several regards, an indirect measure of affect, the Implicit Positive and Negative Affect Test (IPANAT; ) has previously been developed and adapted to more than 10 languages (), showing adequate reliability and validity. [...]
2020 - 10.5334/pb.544
Psychologica Belgica, Vol. 60 (september 2020) , p. 315-327  
19.
4 p, 104.6 KB Entrenament en Habilitats Bàsiques de Psicòleg General Sanitari [43418] / Osa, Nuria de la ; Edo Izquierdo, Sílvia ; Rovira Faixa, Tatiana ; Lacalle Sisteré, Montserrat ; Mora Martínez, Martín ; Adam Torres, Gloria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és l'entrenament en les habilitats professionales bàsiques que ha de dominar qualsevol psicòleg general sanitari. Aquestes són fonamentalment de interacció directa amb els usuaris, tant en situacions diádiques com de grup (comunicació, resolució de conflictes, facilitació de la confiança i la cooperación, etc. [...]
El objetivo de este módulo es el entrenamiento en las habilidades profesionales básicas que ha de dominar cualquier Psicólogo General Sanitario. Estas son fundamentalmete de interaciion directa en situaciones tanto diádicas como de grupo (comunicación, resolución de conflictos, facilitación de la confianza y la cooperación, etc. [...]

2020-21
Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
20.
7 p, 111.4 KB Processos Psicològics: Pensament i Llenguatge [102603] / Chamarro Lusar, Andrés ; Soler Vilageliu, Olga ; Ramis Laloux, Yago ; Jordana, Anna ; Pons Bauzá, Joan ; Borrueco, Marta ; Torregrossa Álvarez, Miquel ; Rovira Faixa, Tatiana ; Caño Melero, María Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquesta assignatura té com objectiu introduir l'estudiant a l'estudi del pensament i del llenguatge des d'una perspectiva cognitiva. S'analitzaran les característiques de les tasques cognitives de classificació i estructuració de la informació, del raonament, de la presa de decisions i de la resolució de problemes, també es proporcionaran recursos per a la millora del pensament i s'identificaran mètodes d'intervenció. [...]
Esta asignatura tiene como objetivo introducir al estudiante en el estudio del pensamiento y del lenguaje desde una perspectiva cognitiva. Se analizarán las características de las tareas cognitivas de clasificación y estructuración de la información, del razonamiento, de la toma de decisiones y de la resolución de problemas, también se proporcionarán recursos para la mejora del pensamiento y se identificarán métodos de intervención . [...]

2020-21
Grau en Psicologia [954]
3 documents

UAB Digital Repository of Documents : 68 records found   previous11 - 20nextend  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.