1.
|
5 p, 108.3 KB |
Avaluació i Intervenció en Salut Mental en la Infància i l'Adolescència [43419]
/
Ezpeleta, Lourdes ;
Puntí Vidal, Joaquim ;
Trepat Ancos, Esther ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és examinar en profunditat els factors biológics i psicosocials associats als problemes de salut mental en la infància i l'adolescència, així com els procediments per a avaluar-los i intervenir sobre ells a nivell individual, familiar i/o comunitari, o bé, si es el cas, procedir a la derivació a l' especialista corresponent. [...] The objective of this module is to perform an in-depth examination of the biological and psychosocial factors associated with mental health problems in childhood and adolescence, as well as the procedures to evaluate them and to intervene in them at an individual, family and / or community level, or, if necessary, refer them to a corresponding specialist. [...] El objetivo de este módulo es examinar en profundidad los factores biológicos y psicosociales asociados a los problemas de salud mental en la infancia y la adolescencia, así como los procedimientos para evaluarlos e intervenir sobre ellos a nivel individual, familiar y/o comunitario, o bien, si es oportuno, proceder a la derivación al especialista correspondiente. [...]
2023-24 Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272] Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
|
|
2.
|
|
3.
|
5 p, 106.9 KB |
Tractaments Cognitivoconductuals en la Infància i l'Adolescència [102537]
/
Trepat Ancos, Esther ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
1. Adquirir els coneixements bàsics sobre el tractament cognitivoconductual dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència. 2. Estudiar les característiques específiques del procés d'intervenció terapèutica en la infància i la adolescència. [...] 1. Acquiring the basic knowledge about cognitive-behavioural treatment of the main disorders and behavioural problems in childhood and adolescence. 2. Studying specific characteristics of the therapeutic intervention process in childhood and adolescence. [...] 1. Adquirir los conocimientos básicos sobre el tratamiento cognitivoconductual de los principales trastornos y problemas de conducta en la infancia y la adolescencia. 2. Estudiar les características específicas del proceso de intervención terapéutica en la infancia y la adolescencia. [...]
2023-24 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
4.
|
5 p, 107.6 KB |
Avaluació i Intervenció en Salut Mental en la Infància i l'Adolescència [43419]
/
Ezpeleta, Lourdes ;
Puntí Vidal, Joaquim ;
Trepat Ancos, Maria Esther ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és examinar en profunditat els factors biológics i psicosocials associats als problemes de salut mental en la infància i l'adolescència, així com els procediments per a avaluar-los i intervenir sobre ells a nivell individual, familiar i/o comunitari, o bé, si es el cas, procedir a la derivació a l' especialista corresponent. [...] The objective of this module is to perform an in-depth examination of the biological and psychosocial factors associated with mental health problems in childhood and adolescence, as well as the procedures to evaluate them and to intervene in them at an individual, family and / or community level, or, if necessary, refer them to a corresponding specialist. [...] El objetivo de este módulo es examinar en profundidad los factores biológicos y psicosociales asociados a los problemas de salud mental en la infancia y la adolescencia, así como los procedimientos para evaluarlos e intervenir sobre ellos a nivel individual, familiar y/o comunitario, o bien, si es oportuno, proceder a la derivación al especialista correspondiente. [...]
2022-23 Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272] Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1507]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 107.9 KB |
Tractaments Cognitivoconductuals en la Infància i l'Adolescència [102537]
/
Trepat Ancos, Maria Esther ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
1. Adquirir els coneixements bàsics sobre el tractament cognitivoconductual dels principals trastorns i problemes de conducta en la infància i adolescència. 2. Estudiar les característiques específiques del procés d'intervenció terapèutica en la infància i la adolescència. [...] 1. Acquiring the basic knowledge about cognitive-behavioural treatment of the main disorders and behavioural problems in childhood and adolescence. 2. Studying specific characteristics of the therapeutic intervention process in childhood and adolescence. [...] 1. Adquirir los conocimientos básicos sobre el tratamiento cognitivoconductual de los principales trastornos y problemas de conducta en la infancia y la adolescencia. 2. Estudiar les características específicas del proceso de intervención terapéutica en la infancia y la adolescencia. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
12 p, 1.4 MB |
Reciprocal relations between dimensions of oppositional defiant problems and callous-unemotional traits
/
Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ;
Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ;
Navarro, J. B.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ;
Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ;
Trepat, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Epidemiologia i de Diagnòstic en Psicopatologia del Desenvolupament) ;
Wichstrøm, Lars (Norwegian University of Science and Technology. Department of Psychology) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicobiologia i de Metodologia de les Ciències de la Salut ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Psicologia Clínica i de la Salut
Although irritability, headstrong/defiant behavior, and callous-unemotional traits (CU traits) often co-occur, the prospective associations between them are not well known. A general population sample of 622 children was followed up yearly from ages 3 to 12 years and assessed using dimensional measures of irritability, headstrong/defiant, and CU traits with teacher provided information. [...]
2022 - 10.1007/s10802-022-00910-8
Journal of abnormal child psychology, 2022
|
|
8.
|
25 p, 637.1 KB |
Source-Specific Information on Social Cognition : A Matter of Context or Concept?
/
Osa, Nuria de la (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ;
Penelo Werner, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Navarro, J. B.. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut) ;
Trepat, Esther (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ;
Ezpeleta, Lourdes (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut)
This work tackles the measurement invariance of the social cognition construct when different observers, age and participant's age are considered. This is a prior question that needs to be answered before attributing discrepancies in information coming from diverse sources just to the varying behavior occurring across setting, and mainly interpret the discrepancies as indicative of cross-contextual variability. [...]
2021 - 10.1080/00223891.2021.2014507
Journal of Personality Assessment, 28 December 2021
|
|
9.
|
|
10.
|
5 p, 107.3 KB |
Avaluació i Intervenció en Salut Mental en la Infància i l'Adolescència [43419]
/
Ezpeleta, Lourdes ;
Puntí Vidal, Joaquim ;
Trepat de Ancos, Maria Esther ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu d'aquest mòdul és examinar en profunditat els factors biológics i psicosocials associats als problemes de salut mental en la infància i l'adolescència, així com els procediments per a avaluar-los i intervenir sobre ells a nivell individual, familiar i/o comunitari, o bé, si es el cas, procedir a la derivació a l' especialista corresponent. [...] The objective of this module is to perform an in-depth examination of the biological and psychosocial factors associated with mental health problems in childhood and adolescence, as well as the procedures to evaluate them and to intervene in them at an individual, family and / or community level, or, if necessary, refer them to a corresponding specialist. [...] El objetivo de este módulo es examinar en profundidad los factores biológicos y psicosociales asociados a los problemas de salud mental en la infancia y la adolescencia, así como los procedimientos para evaluarlos e intervenir sobre ellos a nivel individual, familiar y/o comunitario, o bien, si es oportuno, proceder a la derivación al especialista correspondiente. [...]
2021-22 Màster Universitari en Psicologia General Sanitària [1272]
3 documents
|
|