1.
|
|
2.
|
15 p, 796.6 KB |
Un taller de experimentación matemática usando un videojuego de estrategia
/
Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Chico, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Simarro, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ;
Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
En este artículo presentamos el diseño de un taller de experimentación matemática basado en el uso de un videojuego y analizamos sus potencialidades para promover la resolución de problemas en el aula de matemáticas. [...] In this article we present a mathematical experimentation workshop design based on the use of a video game and we analyze its potential to promote problem solving in the mathematics classroom. The theoretical foundations of mathematical problem solving and the use of video games in the classroom to promote mathematics learning are described. [...]
2019
Ensayos (Albacete), Vol. 34 Núm. 2 (2019) , p. 85-99
|
|
3.
|
|
4.
|
|
5.
|
5 p, 108.2 KB |
Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
/
Junyent i Pubill, Mercè ;
Valdés Sánchez, Laura ;
Domènech Casal, Jordi ;
Canals Cabau, Maria Roser ;
Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ;
Anguera Cerarols, Carles ;
Gil Carmona, Francisco ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...] Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]
2019-20 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
6.
|
5 p, 80.2 KB |
Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046]
/
Llusa Serra, Juan ;
Junyent i Pubill, Mercè ;
Valdés Sánchez, Laura ;
Anguera Cerarols, Carles ;
Gil Carmona, Francisco ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...] To analyse the Primary Education curriculum of Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. [...] Analizar el currículo de Educación Primaria de Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]
2018-19 Grau en Educació Primària [896]
3 documents
|
|
7.
|
20 p, 490.8 KB |
La integració en aules AICLE : quan les mestres creuen fronteres
/
Cladera Artigues, Catalina (CEIP Nadal Campaner Arrom) ;
Valdés Sánchez, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
The process of globalization over the last decades has fostered the appreciation of the learning of foreign languages. In the European context, the learning of English as a second language becomes a priority in the educational systems, which have introduced several bilingual programs. [...] El procés de globalització de les últimes dècades ha fomentat la valoració de l'aprenentatge de llengües estrangeres. En el context europeu, la llengua anglesa esdevé un objectiu prioritari en els sistemes educatius, que han anat introduint diferents programes bilingües. [...] El proceso de globalización de las últimas décadas ha fomentado la valoración del aprendizaje de lenguas estranjeras. En el contexto europeo, el aprendizaje de la lengua inglesa es un objetivo prioritario en los sistemas educativos, que han introducido varios programas biligües. [...] Le processus de mondialisation des dernières décennies a encouragé la valorisation de l'apprentissage des langues étrangères. Dans le contexte européen, l'anglais devient un objectif prioritaire dans les systèmes éducatifs, qui ont introduit différents programmes bilingues. [...]
2018 - 10.5565/rev/jtl3.741
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 1 (february-march 2018) , p. 43-62 (Articles)
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
75 p, 2.4 MB |
Participación y agroecología escolar : diseño e implementación de un sistema de riego en el huerto escolar por una clase de educación secundaria en riesgo de exclusión social y educativa
/
Mouka el Falki, Ayoub ;
Espinet, Mariona ;
Valdés Sánchez, Laura ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
En el marc de l'optativa 'Hort escolar', que cursen els alumnes de la classe de 3r de la ESO C del IES Barri Besòs, situat en un àrea de classe treballadora de Barcelona, vam dissenyar i aplicar una seqüència d'ensenyament i aprenentatge (SEA) sobre el disseny col·laboratiu i la implementació d'un sistema de reg. [...] En el marco de la optativa 'Huerto escolar', que cursan los alumnos de la clase de 3ro de la ESO C del IES Barri Besòs, situado en un área de clase trabajadora de Barcelona, diseñamos y aplicamos una secuencia de enseñanza y aprendizaje (SEA) sobre el diseño colaborativo e implementación de un sistema de riego. [...]
2017
|
|