UAB Digital Repository of Documents 3 records found  Search took 0.00 seconds. 
1.
6 p, 32.7 KB Applying personality theory to a group of police bodyguards : a physically risky prosocial prototype? / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Wismeijer, Andreas A. J. (Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of the present study is twofold. First, to present evidence in favour of the application of the dispositional model to police applicants and second to present evidence that police bodyguard manifest a personality profile similar to that of subjects engaged in activities that imply a high level of physical risk of a prosocial kind. [...]
El objetivo del presente estudio es doble. Primero presentar evidencia a favor de la aplicación del modelo disposicional a los aspirantes a policía y segundo evidenciar que los policías-guardaespaldas manifiestan perfiles de personalidad similares a los de los sujetos que practican actividades que implican un nivel elevado de riesgo físico de tipo prosocial. [...]

2002
Psicothema, Vol. 14, núm. 2 (2002) , p. 387-392  
2.
12 p, 1.4 MB Disseny del portafolis per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l'EEES / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí Vidal, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Inma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Wismeijer, Andreas A. J. (Universiteit van Tilburg. Departement Psychologie en Gezondheid) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquesta experiència s'emmarca en una assignatura troncal de primer cicle de la llicenciatura de Psicologia, Psicologia de la Personalitat. El projecte, guiat per les directrius de l'espai europeu d'educació superior (EEES), consta del disseny i aplicació del portafolis de l'estudiant en el procés d'ensenyament-aprenentatge. [...]
Esta experiencia se enmarca en una asignatura troncal de primer ciclo de la licenciatura de Psicología, Psicología de la Personalidad. El proyecto, guiado por las directrices del espacio europeo de educación superior (EEES), consta del diseño y aplicación del portafolio del estudiante en el proceso de enseñanza-aprendizaje. [...]
This experience is part of Psychology of Personality, the core subject in the 1st cycle of the Psychology Degree Course. The project, based on European Higher Education Area (EHEA) guidelines, consists of the design and application of the student's portfolio in the teaching-learning process. [...]

IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 223-234
3 documents
3.
15 p, 55.5 KB Disseny del portfoli en una assignatura troncal de primer cicle per a incrementar la motivació acadèmica i convergir amb l'espai europeu d'educació superior / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Abiol Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Maria Immaculada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí Vidal, Joaquim (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Wismeijer, Andreas A. J. (Universiteit van Tiburs. Faculteit Sociale Wetenschappen. Psychologie en Gezondheid)
Aquesta experiència s'emmarca en una assignatura troncal de 1r. cicle de la Llicenciatura de Psicologia, Psicologia de la Personalitat. El projecte, guiat per les directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), consta del disseny i aplicació del portfoli de l'estudiant en el procés d'ensenyament-aprenentatge. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.