1.
|
6 p, 108.4 KB |
Avaluació Psicològica [102574]
/
Gelabert Arbiol, Estel ;
Guillamon Cano, Noemí ;
Lacalle Sistere, Montserrat ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...] Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. [...] Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]
2023-24 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
2.
|
5 p, 107.0 KB |
Avaluació Psicològica [102574]
/
Gelabert, Estel ;
Binelli, Cynthia ;
Luciano, Juan V ;
Tarragona Oriols, Maria Jesus ;
Guillamón Cano, Noemí ;
Lacalle Sisteré, Montserrat ;
Adam Torres, Gloria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...] Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. [...] Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]
2022-23 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
3.
|
5 p, 106.7 KB |
Avaluació Psicològica [102574]
/
Gelabert, Estel ;
Binelli, Cynthia ;
Marsellach Umbert, Gloria ;
Tarragona Oriols, Maria Jesus ;
Guillamón Cano, Noemí ;
Lacalle Sisteré, Montserrat ;
Adam Torres, Gloria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...] Any professional activity carried out by professionals in psychology involves an assessment process that allows responding to specific demands. These demands may vary according to the area of application, the information-collection process and the organisation and interpretation of results. [...] Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]
2021-22 Grau en Psicologia [1485] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
4.
|
5 p, 107.1 KB |
Avaluació Psicològica [102574]
/
Gelabert, Estel ;
Binelli, Cynthia ;
Marsellach Umbert, Gloria ;
Tarragona Oriols, Maria Jesus ;
Lacalle Sisteré, Montserrat ;
Adam Torres, Gloria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...] Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que le permita dar respuesta a la demanda que le llega. Estas demandas pueden ser diversas en función del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la misma. [...]
2020-21 Màster Universitari en Recerca en Psicologia Clínica i de la Salut [1379] Màster Universitari en Psicologia de l'Esport i de l'Activitat Física [1380] Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
5.
|
5 p, 107.3 KB |
Avaluació Psicològica [102574]
/
Gelabert, Estel ;
Osa, Nuria de la ;
Binelli, Cynthia ;
Marsellach Umbert, Gloria ;
Tarragona Oriols, Maria Jesus ;
Lacalle Sisteré, Montserrat ;
Adam Torres, Gloria ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
1 Qualsevol activitat professional que duen a terme els/les professionals de la psicologia implica un procés d'avaluació que li permeti donar resposta a la demanda que li arriba. Aquetes demandes poden ser diverses en funció de l'àmbit del qual provenen, el procés de recollida de informació, així com de la seva organització i interpretació. [...] 1 Cualquier actividad profesional que llevan a cabo los / las profesionales de la psicología implica un proceso de evaluación que del ámbito del que provienen, el proceso de recogida de información, así como de la organización e interpretación de la mism proceso de evaluación. [...]
2019-20 Grau en Psicologia [954]
3 documents
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|