UAB Digital Repository of Documents 9 records found  Search took 0.00 seconds. 
1.
6 p, 112.0 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban Fernandez, Antoni ; González-Valencia, Gustavo A ; Canals Cabau, Maria Roser ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analyzing how social knowledge is constructed, from the formation of social concepts and social values. - Interpreting theoretical aspects of this process, such as social representations or relationships and differences between scientific knowledge and academic knowledge. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
2.
6 p, 112.1 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban Fernández, Antoni ; González-Valencia, Gustavo A ; Canals Cabau, Maria Roser ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analyzing how social knowledge is constructed, from the formation of social concepts and social values. - Interpreting theoretical aspects of this process, such as social representations or relationships and differences between scientific knowledge and academic knowledge. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2021-22
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
3.
6 p, 111.1 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban Fernández, Antoni ; González-Valencia, Gustavo A ; Canals Cabau, Maria Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2020-21
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
4.
6 p, 110.4 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban Fernández, Antoni ; Pagès, Joan ; Canals Cabau, Maria Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2019-20
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
5.
6 p, 83.5 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban Fernández, Antoni ; Oller Freixa, Montserrat ; Pagès, Joan ; Canals Cabau, Maria Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analyzing how social knowledge is constructed, from the formation of social concepts and social values. - Interpreting theoretical aspects of this process, such as social representations or relationships and differences between scientific knowledge and academic knowledge. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2018-19
3 documents
6.
6 p, 82.9 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban, Antoni ; Pagès, Joan ; González-Monfort, Neus ; Canals Cabau, Maria Roser ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
2017-18  
7.
6 p, 82.9 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2016-17
3 documents
8.
5 p, 33.3 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Didàctica de les Ciències Socials i optatiu per a la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. [...]
2015-16
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
2 documents
9.
5 p, 111.5 KB Perspectives i Tendències en la Recerca sobre la Construcció del Coneixement Social [43211] / Santisteban, Antoni ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Didàctica de les Ciències Socials i optatiu per a la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. [...]
2014-15
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
2 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.