11.
|
5 p, 105.6 KB |
Treball de Final de Màster [42231]
/
López Sintas, Jordi ;
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius d'aquest mòdul són: - Integrar i aplicar els coneixements adquirits a una problemàtica comercial concreta - Disenyar plans de màrqueting d'acord amb criteris d'eficàcia i eficiència - Aprodundir en una temàtica actual d'interès en àmbit del màrqueting - Formular adequadament problemes de recerca, i també disenyar i portar a terme recerques comercials de manera professional - Estructurar de manera coherent els diferents elements que formen un projecte - Desenvolupar habilitat comunicatives en presentacions orals davant públics específics. The objectives that are intended to achieve in this module are: - Integrate and apply the acquired marketing knowledge to a specific marketing problem. - Design innovative marketing plans according to professional criteria of effectiveness and efficiency. [...] Los objetivos que se pretenden lograr en este módulo son: - Integrar y aplicar los conocimientos adquiridos a una problemática comercial concreta. - Diseñar planes de marketing innovadores atendiendo a criterios de eficacia y eficiencia. [...]
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
12.
|
8 p, 112.5 KB |
Recerca Avançada [42230]
/
López Sintas, Jordi ;
Armengol Nogues, Xavier ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
La presa de decisions en Màrqueting és cada vegada més complexa i requereix d'un major coneixement del consumidor, tant per entendre el seu comportament com per preveure-ho. En aquest mòdul s'aprofundirà en les eines imprescindibles tant per a una recollida d'informació fiable i valida com en el mètodes per la seva anàlisis per de sustentari una bona presa de decisions en màrqueting. [...] Marketing decision making is increasingly complex and requires greater knowledge of consumer behavior, both to understand its behavior and to predict it (marketing strategy). This module will deepen in the indispensable tools for a reliable and valid information collection as well as methods for its analysis to support a better decision-making in marketing based in data. [...] La toma de decisiones en Marketing es cada vez más compleja y requiere de un mayor conocimiento del consumidor, tanto para entender su comportamiento como para preverlo. En este módulo se profundizará en las herramientas imprescindibles tanto para una recogida de información fiable y valida como en el métodos para su análisis por sustentará una buena toma de decisiones en marketing. [...]
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
13.
|
|
14.
|
|
15.
|
7 p, 116.0 KB |
Màrqueting Emergent [42227]
/
Lopez Belbeze, María Pilar ;
Guerrero González, Montserrat ;
Zabala Lozano, Luis ;
Gamundi Ballbé, Jordi ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Els nous escenaris de la societat de la informació i el coneixement en la qual ens trobem requereixen un nou enfocament de disseny, planificació i direcció de les accions de màrqueting. Aquest mòdul es proposa: Que l'alumne conegui i sàpiga utilitzar les tècniques emergents en l'àmbit del màrqueting amb l'objecte de desenvolupar les competències i habilitats de màrqueting i tecnològiques necessàries per analitzar i implementar estratègies de màrqueting digital. [...] The new scenarios of the information and knowledge society in which we find ourselves require a new approach to the design, planning and direction of marketing actions. This module is proposed: The student knows how to use the emerging techniques in the field of marketing in order to develop the skills and marketing and technological skills necessary to analyze and implement digital marketing strategies. Los nuevos escenarios de la sociedad de la información y el conocimiento en la que nos encontramos requieren un nuevo enfoque de diseño, planificación y dirección de las acciones de marketing. Este módulo se propone: Que el alumno conozca y sepa utilizar las técnicas emergentes en el ámbito del marketing con el objeto de desarrollar las competencias y habilidades de marketing y tecnológicas necesarias para analizar e implementar estrategias de marketing digital. [...]
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
16.
|
4 p, 100.3 KB |
Pràctiques Professionals [43191]
/
Llonch Andreu, Joan ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial. 1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work. 1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
17.
|
5 p, 106.5 KB |
Màrqueting Avançat [42226]
/
Llonch Andreu, Joan ;
Gallo Martinez, Rosalía ;
Castellet Menchon, Alba ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Estudiar els aspectes i les eines més rellevants del màrqueting estratègic, tant des de l'enfoc tradicional com el del màrqueting digital. Es pretén que l'estudiant conegui les principals tècniques per analitzar els mercats estratègicament, les decisions a adoptar i la manera de planificar les accions de màrqueting. Study the most relevant aspects and tools of strategic marketing, both from the traditional approach, as well as from digital marketing. It is intended that the student knows the main techniques to strategically analyze the markets, the decisions to be adopted and how to plan marketing actions. Estudiar los aspectos y herramientas más relevantes del marketing estratégico, tanto desde el enfoque tradicional, como desde el marketing digital. Se pretende que el alumno conozca las principales técnicas para analizar estratégicamente los mercados, las decisiones a adoptar y cómo planificar las acciones de marketing.
2022-23 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
18.
|
|
19.
|
7 p, 114.9 KB |
Màrqueting Basat en Dades i del Comportament [43931]
/
López Belbeze, María Pilar ;
López Sintas, Jordi ;
López Vicario, José ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Bloc I: Màrqueting basat en dades El màrqueting basat en dades aborda l'estudi de problemes de màrqueting a partir de dades, teories i experiments que estudien el comportament del consumidor. És una línia de coneixement interdisciplinària (màrqueting science, microeconomia aplicada, organització industrial, i computació estadística) que aborda temes com els següents: investigació de les eleccions del consumidor i del seu comportament, avaluació de decisions comercials basades en dades, desenvolupament i aplicació de experiments a petita i gran escala, mètodes per a l'ús de grans quantitats de dades, mètodes de computació per a l'anàlisi de dades disponibles a internet. [...] Block I: Marketing Data Science Marketing data science addresses the study of marketing problems from data, theories and experiments that study consumer behaviour. It is an interdisciplinary line of knowledge (marketing science, applied microeconomics, industrial organization, and statistical computing) that addresses topics such as the following: investigation of consumer choices and behaviour, evaluation of business decisions based on data, development and application of small and large-scale experiments, methods for the use of large amounts of data, computer methods for the analysis of data available on the Internet. [...] Bloque I: Marketing basado en datos El marketing basado en datos aborda el estudio de problemas de marketing a partir de datos, teorías y experimentos que estudian el comportamiento del consumidor. Es una línea de conocimiento interdisciplinaria (marketing science, microeconomía aplicada, organización industrial, y computación estadística) que aborda temas como los siguientes: investigación de las elecciones del consumidor y de su comportamiento, evaluación de decisiones comerciales basadas en datos, desarrollo y aplicación de experimentos a pequeña y gran escala, métodos para el uso de grandes cantidades de datos, métodos de computación para el análisis de datos disponibles en internet. [...]
2021-22 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|
20.
|
4 p, 100.5 KB |
Pràctiques Professionals [43191]
/
Llonch Andreu, Joan ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
1. Conèixer la realitat empresarial d'una organització mitjançant la seva incorporació dins d'un projecte. 2. Descobrir la realitat d'un mercat o d'un sector i resoldre problemes reals. 3. Donar suport i contribuir al treball empresarial. 1. Know business reality through his/her integration into a project. 2. Discover the reality of a market or sector and solve real problems. 3. Support and contribute to business work. 1. Conocer la realidad empresarial de una organización a través de la inserción en un proyecto. 2. Descubrir la realidad de un mercado o de un sector y resolver problemas reales. 3. Apoyar y contribuir al trabajo empresarial.
2021-22 Màster Universitari en Màrqueting [1093]
3 documents
|
|