UAB Digital Repository of Documents 4 records found  Search took 0.01 seconds. 
1.
La realitat de la crisi dels mitjans / Campistol Agustí, Anna ; Martín, Francisco (Martín Villodres), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte es pregunta quins són els veritables orígens de la crisi dels mitjans i quines conseqüències ha tingut la recessió en el món de la comunicació. Els grans mitjans justifiquen la seva davallada culpant a la crisi econòmica global, la digitalització, la competència i la publicitat. [...]
Este proyecto se pregunta cuáles son los verdaderos orígenes de la crisis de los medios y qué consecuencias ha tenido la crisis en el mundo de la comunicación. Los grandes medios justifican su caída culpando a la crisis económica global, la digitalización, la competencia y la publicidad. [...]
This project tends to analyze the real origins of the media crisis and the consequences of this recession in the communication world. The big media justify their fall blaming the global economic crisis, the digitalization, the competence and the publicity. [...]

2016
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
2.
218 p, 1.1 MB Firm, stakeholders, value dynamics and social economic progress. The case of the Spanish pharmaceutical industry / Turon, Pau ; Grifell i Tatjé, Emili ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia d'Empresa
La manera en que l'empresa crea valor és la primera etapa d'un cicle de dues fases. La segona és la distribució (apropiació) del valor creat a mans dels stakeholders. Com a conseqüència, les dinàmiques de valor són un eix central per comprendre com canvien les relacions entre l'empresa i els stakeholders amb el pas del temps, i com aquestes relacions condicionen el progrés econòmic i social de la societat. [...]
Stakeholder theory has scarcely dealt with value dynamics. The way the firm creates value is the first step of a two phase cycle. The second step is the distribution (appropiation) of the created value to the stakeholders. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
3.
62 p, 1.4 MB Proposta de pla de comunicació per a l'Actel Força Lleida / Salvadó Guillamon, Albert ; Barbeito Veloso, Ma. Luz , (María Luz) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén estudiar l'estat de la comunicació d'un club esportiu, l'Actel Força Lleida, per analitzar-ne tots els detalls i valorar-ne els punts forts i febles. De les debilitats trobades es faran propostes de millora realistes basades en el que expliquen i recomanen els referents teòrics d'aquest camp de la comunicació.
El presente trabajo pretende estudiar el estado de la comunicación de un club deportivo, el Actel Força Lleida, para analizar todos sus detalles y valorar sus puntos fuertes y débiles. De las debilidades encontradas se realizarán propuestas de mejora realistas basadas en lo que explican y recomiendan los referentes teóricos de este campo de la comunicación.
This paper aims to study the communication of a sports club, the Actel Força Lleida, to analyse every detail and assess their strengths and weaknesses. Once found the weaknesses, there will be realistic improvement proposals based on what explain and recommend the experts of this field of communication.

2015
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
4.
24 p, 236.0 KB Stakeholder activism, managerial entrenchment, and the congruence of interests between shareholders and stakeholders / Cespa, Giovanni ; Cestone, Giacinta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica ; Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Anàlisi Econòmica
We argue that when stakeholder protection is left to the voluntary initiative of managers, concessions to social activists and pressure groups can turn into a self-entrenchment strategy for incumbent CEOs. [...]
2006 (Working papers ; 528.02)  

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.